TES V Skyrim — найкращі моди #4. Dragon Combat Overhaul

Автор: Микола Орос

Вітаю! У попередніх випусках ми розповідали про моди, за допомогою яких можна перетворити TES V Skyrim на більш хардкорну ролівку з елементами виживання. Сьогодні продовжуємо ділитися з вами надибаними на Skyrim Nexus скарбами ігрової майстерні “Зроби сам”.

Частина 4. Dragon Combat Overhaul

2015-02-27_00002

Шановна Bethesda. Skyrim – це гра про драконів і громадянську війну.
Дракони і громадянська війна реалізовані у грі паршиво.
Тож я це виправив.
Apollo.

Як на древніх могутніх істот, дракони у Скайримі були доволі слабкими. Кілька стражів чи солдатів могли без особливих зусиль вколошкати летючу ящірку без втручання Змієборця. Такі справи не залишили модерів байдужими і доволі швидко почали з’являтися модифікації, що тим, чи іншим чином змінювали все, що стосується драконів. На сьогодні (на мою скромну думку) найкращим є Dragon Combat Overhaul від автора Civil War Overhaul, про який ми говорили минулого разу.

В оригінальній грі кожний дракон неминуче гепався на землю коли показник його здоров’я падав нижче позначки 35%. Це робило бої з ними дещо передбачуваними і не дуже логічними. Чому? А тому, що складність бою із лютим змієм повинна зростати мірою того, як він отримує пошкодження: поранена істота використовуватиме усі можливі засоби аби вижити. Тому забудьте про цю умовність. Із Dragon Combat Overhaul кожний удар чи постріл має незначний шанс поранити дракона. Час, доки змій буде пораненим і не могтиме літати, залежить від багатьох чинників. Та якщо не добити його доки він на землі, то вже невдовзі він, можливо, знов злетить у повітря (а можливо і не злетить – це вже як пощастить), де його буде важче дістати. Кожному драконові цей мод дає унікальний мега-потужний вигук (вогняний дощ, наприклад), яким змій може спробувати врятуватися коли відчує, що бій складається не на його користь.

TESV 2011-12-29 11-18-39-75

Якщо вас дратувало те, що кожний бісовий дракон, як би мало здоров’я у нього не залишалося, завжди драматично падав, риючи землю, перш ніж загинути, то цей мод внесе трішки реалізму: пораненого ящура можна буде добити прямо в польоті, після чого доведеться чимчикувати до зміїної тушки аби вкрасти його душу. А ще, пригадуєте, як у релізному трейлері Змієборець добив дракона, розрубавши йому черево, коли той пролітав низько? Так от, з Dragon Combat Overhaul це перестає бути можливим тільки у відео! Якщо вам вдасться рубанути змія у польоті на великій швидкості, то його смерть воістину виглядатиме епічно.

Наступним важливим нововведенням моду є сила. Усі рухи дракона – приземлення, змахи крил, лупання хвостом, вигуки – створюють ударну хвилю, яка у свою чергу приводить до тремтіння камери, та тимчасової втрати рівноваги Змієборця та ніпів.

Змін зазнала й поведінка драконів. Крилаті тварюки стали більш непередбачуваними. Вони тепер можуть кілька разів поспіль лупнути хвостом, або дихнути вогнем. При цьому кожна наступна дія буде більш руйнівною за попередню. Тож якщо змій вже двічі вдарив хвостом по землі – тікайте якнайшвидше: третього удару вам не пережити. Дракони стали швидшими, навчилися краще оцінювати ситуацію на полі бою. Отримавши багато пошкоджень, змій може спробувати втекти, аби залікувати рани. До того ж, на допомогу пораненому дракону можуть прилетіти його друзі. Тоді вже начувайтесь: складність бою прямо пропорційна їхній кількості. Дракони координуватимуть свої дії, аби мати більше шансів проти Змієборця: приземлятимуться та атакуватимуть одночасно з різних боків. Усіх драконів у грі було умовно поділено за вміннями, тож кожний з них матиме різні властивості, слабкості та вигуки.

Є у Dragon Combat Overhaul й інші сюрпризи й цікавинки, які ви зможете самі знайти протягом проходження. Головне – пам’ятайте: йти на дракона низькорівневим і непідготованим персонажем – це завжди самогубство.

P.S. Якщо маєте намір грати у Skyrim з модами Dragon Combat Overhaul та Requiem, то вам знадобиться патч сумісності, який можна знайти тут. А якщо вам потрібна допомога з питань встановлення чи налаштування модів, то не соромтесь звертатися до мене через Steam.

Попередня частина

Наступна частина

 

Останні статті

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 01: Resident Evil (1996)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil (1996)

Огляд фільму «Перша людина»

Автор: PlayUA

Перша людина / First Man (2018)

Враження від Lenovo League Legion

Автор: Владислав Папідоха

Darksiders III: більше Війни, ніж Смерті

Автор: Анна Павленко

Darksiders III

Наскільки добре ви знаєте League of Legends? (ТЕСТ)

Автор: PlayUA

Наскільки добре ти знаєш League of Legends

bit’ання з минулого: Sid Meier’s Pirates! (2004)

Автор: Андрій Нагорний

Sid Meier's Pirates!

Чого очікувати від Devil May Cry 5?

Автор: Володимир Вітовський

Devil May Cry 5 | DmC

Підсумки конференції EA на E3 2018

Автор: PlayUA

EA Play | E3 2018