TES V Skyrim — найкращі моди #5. Інтерфейс

Вітаю! У попередніх випусках ми розповідали про моди, за допомогою яких можна перетворити TES V Skyrim на більш хардкорну і цікаву ролівку з елементами виживання. І, хоча ми ще не дісталися до багатьох цікавих ігроладних модів, саме час подбати про інтерфейс. Бо ж про яке занурення у світ може йти мова, якщо в очі постійно кидаються громіздкі елементи користувацького дисплею?

Частина 5. Інтерфейс

2015-01-28_00010

SkyUI дозволяє здійснювати пошук за назвою предмета

1. SkyUI.

Першим і найважливішим модом для інтерфейсу є славнозвісний SkyUI від автора під ніком schlangster. З’явившись невдовзі після релізу гри, SkyUI запропонував ПК-ґеймерам більш зручні меню інвентарю, магії, бартера тощо. Цей мод дозволяє налаштувати колір та стиль іконок, легше сортувати спорядження в інвентарі та здійснювати пошук за назвою предмета, налаштовувати розмір тексту, фільтрувати перелік знайдених локацій на мапі і ще багато іншого. Одним із нещодавніх оновлень SkyUI автор мода додав можливість відображати усі ефекти, що діють на героя (тимчасове отруєння, пошкодження вогнем, божественні благословіння тощо), та тривалість їхньої дії за допомогою іконок у куті екрана. А ще цей мод покращує меню “Улюблені”, дозволяючи гравцеві швидше знаходити потрібний предмет серед найбільш часто вживаних.

Окрім усього вищезгаданого, SkyUI також вводить розділ модів до меню паузи. Цим розділом користується чимало модерів, а відтак переважна більшість модифікацій Skyrim вимагає наявності SkyUI. Розділ модів дозволяє налаштовувати різні елементи з інших модів. До прикладу, якщо у вас встановлений Requiem (про який ми говорили у першій частині), то за допомогою розділу модів ви зможете налаштувати складність бою, тривалість доби в ігровому світі, висоту стрибка і багато іншого. Відтак, SkyUI – це просто необхідний для комфортної гри мод.

2. Race Menu

2015-01-28_00011

Рухаючи бігунці туди-сюди, пильнуйте, аби ваш Довакін не став випадково Квазімодо

 

Від зручності інтерфейсу перейдімо до кастомізації персонажа. Мабуть, кожний ґеймер хоче, аби його герой був унікальним. І хоча меню налаштування персонажа у Skyrim і мало багацько бігунців, чималої кількості параметрів йому таки бракувало. Мод Race Menu від expired6978 покликаний виправити цю несправедливість. Race Menu дозволяє налаштувати зовнішність героя на будь-який смак та будь-чию фантазію. Від розміру вух до виразу обличчя, від об’єму біцепсів до розташування зіниць. Таке широке поле для творчості дозволяє створити як неймовірно вродливого та привабливого героїв, так і дивакувате казна-що. Тому, рухаючи бігунці туди-сюди, пильнуйте, аби ваш Довакін не став випадково Квазімодо.

3. Less Intrusive Hud II

2015-01-28_00013

Less Intrusive HUD II дозволяє перетворити приціл на малеееееньку точку.

 

Мій улюблений мод інтерфейсу. Граючи у рольові ігри, я намагаюся якомога глибше занурюватися у їхні світи. Мало що так руйнує процес занурення, як громіздкий інтерфейс. Компас, величезний приціл на пів екрана, довжелезні шкали витривалості, мани та здоров’я, лічильник стріл, інформація про предмет перед очима героя – усе це, як на мене, немає місця у TES V: Skyrim. Вочевидь, пан (чи пані) lavigne77 вважає так само, адже саме за допомогою його (чи її) модифікації всіх цих елементів можна позбутися. Less Intrusive HUD II дозволяє індивідуально налаштовувати розмір, розташування та кут нахилу кожного елементу інтерфейсу. При бажанні, елементи можна позменшувати, або просто помістити у довільне місце на екрані. Так я цілковито позбувся шкал мани та здоров’я, а індикатор витривалості зменшив до ледь помітного розміру. Приціл я перетворив на маленьку точку (аби в хаосі бою було складніше цілитися з лука), а компас, шкалу здоров’я ворогів, індикатор помітності, показники зарядженості магічних предметів та описи об’єктів при погляді на них (ціну, вагу тощо) вимкнув до бісової мами.

Less Intrusive HUD II також дозволяє індивідуально налаштовувати прозорість кожного елементу інтерфейсу, що неодмінно стане у нагоді будь-якому досліднику північної провінції Тамріелю.

 4. Warburgs 3D Paper World Map

2015-01-28_00014

Білозим на паперовій мапі від Warburg.

 

Якщо вже мова пішла про занурення в ігровий світ, то важко обійтися без мода 3D Paper World Map від пана Warburg. Як зрозуміло з назви, цей мод замінює об’ємну модель ігрового світу на справжню паперову мапу. На жаль, зробити класичну плоску реалістичну мапу світу не вдалося наразі нікому. Ймовірно, рушій Skyrim не підтримує цілковиту зміну мапи. Тож модерам, що прагнуть реалістичності, доводиться викручуватися, створюючи ось такі об’ємні паперові мапи. Якщо вас не влаштовувала можливість у будь-який момент, мов те божество, споглядати Скайрим з небес, і вам хотілося б більш реалістичної мапи світу, то цей мод – для вас.

Окремо і коротко хотілося б згадати такі модифікації:

Immersive HUD від Gopher. Ґофер – пан вельми відомий в колах шанувальників нумограїв та оглядів модів.  Його мод Immersive HUD має вельми широкий функціонал: дозволяє вмикати \ вимикати компас та квестові вказівники натисканням клавіші Х, робить приціл більш інтерактивним, прибираючи його цілком, доки в руках героя не опиниться лук чи посох, надає можливість вимкнути індикатор прокрадання тощо;
moreHUD від ahzaab. Щиро кажучи, я є прихильником мінімалістичного інтерфейсу, тому граю без цієї модифікації. Все ж, вона може стати в нагоді, адже дає гравцеві більше інформації, коли вона справді потрібна. moreHUD відображає інформацію про відомі алхімічні властивості рослин без необхідності підбирати ту, чи іншу квітку. Окрім цього, він дозволяє, просто глянувши на предмет, довідатися про зміну ваги, яка відбудеться, якщо його підібрати, тип броні (якщо дивитися на предмет екіпірування), яку навичку покращить прочитання книги (якщо поглянути на книгу) тощо;
– No Poison Dialogues від Mardoxx. Цей простенький мод усуває віконце підтвердження, що виринає коли гравець намагається застосовати отруту;
– Skyrim Skill Interface Re-Texture від Arndas. Ця модифікація покращує меню навичок, покращуючи текстуру небесного тла, додаючи нових зірок та дозволяючи гравцеві обрати вигляд зірок-перків та ліній між ними;

2015-02-15_00003

– KenMOD – Alternate Skyrim cursors від Kenney. Якщо вас дратував величезний курсор в оригінальній грі, то цей мод – для вас. За його допомогою ви зможете обрати один із доступних курсорів;
Categorized Favorites Menu від favmenumodder. Цей мод дещо покращує меню Улюблених предметів і дозволяє налаштовувати його на власний смак;
– Better Dialogue Controls від ecirbaf. Виправляє баґ меню діалогу, через який періодично Довакін обирав не ту репліку, по якій клацнув гравець;
– Better MessageBox Controls від ecirbaf. Розблоковує незрозуміло чому недоступну раніше можливість керувати деякими елементами інтерфейсу (наприклад, вихід з меню алхімії, у якому по підтвердженню “Yes” можна було тільки клацнути мишкою);
– InterfaceMod – Better Dialogue від elvisgreenchina. Модифікація змінює положення переліку реплік у діалозі, дозволяє прибрати його цілковито протягом того, як говорить ніп;
– Extended UI від mrpwn. Дозволяє споглядати повний перелік навичок у відповідному меню без необхідності обертати небосхил у пошуках потрібного вміння.

ebca8a9c497cd8d421f38cf443798a61

Ну ось і все на сьогодні. А якими модами користуєтеся ви при проходженні TES V: Skyrim? Чи є якісь аспекти гри, про модифікації яких ви б хотіли довідатись? Не забувайте залишати коментарі і ділитися власними знахідками. До наступної частини!

P.S. Якщо вам потрібна допомога з питань встановлення чи налаштування модів, то не соромтесь звертатися до мене через Steam.

Попередня частина

Наступна частина


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ernst_09

    Я вже навіть забув як виглядає інтерфейс скайриму без SkyUI.

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Убого, консольно.

  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    Цікава стаття. У мене до вас питання: я дуже люблю модифікації на S.T.A.L.K.E.R., тому маю величенький досвід гри у них. Чи приймете ви від мене статті про модифікації на цю/ці гру/ігри?

    • Так, можемо розглянути такі статті.

    • Nick Oros

      Запросто! Аби написано було файно і не потрібно було весь текст переписувати аби помилки повиправляти :-)

      • Олександр Xray_StyleZ Величко

        Треба спробувати…

  • Антон Циб

    Не до теми…на WaveGames скоріш за все до релізу прибрали GTA V, а у вас і досі висить баннер – придбати…яка, не яка – це омана кристувача сайтом)

  • Богдан Маньковський

    Зробите огляд глобалок? Наприклад, свіженького Perkus Maximus — спадкоємця Redone). Або Requiem. На даний момент це, напевно, самі популярні глобальні геймплейні моди.

    • Nick Oros

      Дивись попередні випуски. Реквієм оглянув у першій частині. Perkus Maximus – навряд чи. Просто тому, що з ним не граю.

  • Богдан Маньковський

    Зробите огляд глобалок? Наприклад, свіженького Perkus Maximus — спадкоємця Redone). Або Requiem. На даний момент це, напевно, самі популярні глобальні геймплейні моди.

  • Hedera helix

    >>Мало що так руйнує процес занурення, як громіздкий інтерфейс. [Речення скарг на оригінальний інтерфейс.]

    Команда tm, або у налаштуваннях “Непрозорість HUD” у крайнє ліве положення – і занурення стане більше, ніж повним! :D

    • Nick Oros

      Цілковито усувати інтерфейс – то теж не вихід. Потрібно ж бачити, наприклад, ім’я ніпа, з котрим хочеш побалакати, або назву предмета, який хочеш підібрати. Бетездівське розв’язання проблеми типу “все, або нічого” – вбоге.

      • Hedera helix

        Іменами НІПів мало хто забиває голову (я не кажу, що всі без винятку не запам’ятовують їх, але…), а предмети – то ж взагалі те, що у десятках копій лежить на кожному кроці))) Звісно, коли потрібно покопирсатися в інвентарі чи обрати потрібний Крик з-поміж двадцяти відомих – тоді інтерфейс потрібен. А раз він заважає за інших обставин – то відключіть його! :D

        • Nick Oros

          От тому й кажу, легше встановити мод, який дозволяє налаштувати кожен елемент інтерфейсу індивідуально, аніж постійно вмикати-вимикати його.

          • Hedera helix

            Звичайно, це справа особистих уподобань. Я вже майже два роки граю у Skyrim без жодних модів, і не бажаю чогось стороннього на нього ставити)

          • Nick Oros

            Суто суб’єктивно (і без жодних спроб образити), я тобі дуже співчуваю. Без модифікацій Скайрим – гра вельми вбога, на яку я б часу пошкодував.

          • Hedera helix

            Skyrim відпочиває у порівннянні із The Elder Scrolls: Arena :D %) Під її восьмибітну музичку всі недоліки наступних ігор серії видаються такими незначними…))))

          • Nick Oros

            В Арену я грав, але недовго. Моя улюблена частина (і улюблена гра взагалі) – Morrowind.

          • Hedera helix

            Morrowind – то без коментарів. :) У неї всі повинні зіграти.))