TES V Skyrim — найкращі моди #6. Interesting NPCs

Вітаю! У попередніх випусках “Найкращих модів” я розповідав про модифікації, за допомогою яких можна перетворити TES V Skyrim на більш хардкорну і цікаву ролівку з елементами виживання, а також покращити недолугий стандартний інтерфейс. Настав час подбати про достовірність та різноманітність ігрового світу. І почнемо ми з цікавих NPC та пригод.

Частина 6. Цікаві NPC

8429-1-1403477358

 Автор: kristakahashi

Оригінальній Skyrim вкрай бракує цікавих ніпів. Бетездівці населили північну провінцію Тамріеля чималою кількістю жителів, але цікавих історій у них обмаль, а ті, що є, майже завжди здаються “притягнутими за вуха”. Та й голоси їхні повторюються вельми часто, через що кожна зустріч із черговим некерованим персонажем схожа на попередню. Цю несправедливість покликаний виправити мод Interesting NPCs. Як можна зрозуміти з назви, він додає до ігрового світу багацько нових і цікавих ніпів. Кожний з доданих модом NPC гармонійно вплітається в світ Skyrim, збагачуючи враження від проходження. До того ж, усі вони озвучені таким чином, щоб гравець, вислухавши їх історію, міг посміхнутися, зажуритися, або ж надихнутися.

До прикладу, у містечку Falkreath можна зустріти пані, яка має смертельний недуг. Змирившись із неминучою смертю, і знайшовши спокій у тихому південному закутку Скайрима, вона переживає тільки за долю донечки, яку доля невдовзі зробить сиротою. Спілкуючись з цим персонажем, неминуче відчуваєш співчуття й бажання хоч чимось допомогти.

Зачистивши фортецю поблизу міста Whiterun від бандитів, можна натрапити на чоловіка, що сидить у в’язниці. Побалакавши з ним, можна довідатися, що він, будучи вельми заможним, вирішив нести добро й світло знань неотесаним бандюкам. Його план був простим: дати злочинцям чесну роботу за чесні гроші й навчати їх письму та грамоті. Яким ж великим було його здивування, коли невдячні бандити спалили його книги, а самого альтруїста зачинили за ґратами.

І таких вельми цікавих ніпів мод додає достобіса. Їхні дії та діалоги часто пов’язані з вже наявними у Скайримі персонажами. Так у селечку Riverwood можна зустріти парубка, який щосили намагається бути корисним у суспільстві, але якому це ніяк не вдається. Спершу він пробував влаштуватися офіціантом у господі “Сплячий велетень”, та через криворукість та значну кількість розбитого посуду його звільнили. Далі він спробував себе в якості коваля, та все ніяк не опанує основи роботи з залізом.

2015-02-05_00001

Чимало персонажів з Interesting NPCs зможуть стати компаньйонами Змієборця. Якщо вам вдасться отримати прихильність такого ніпа, то повірте, він не дасть вам занудьгувати. Бо ж на відміну від створених Бетездою ніпів, які мають по кілька рядків діалогу, створені модерами NPC мають коментарі щодо кожної дії героя. Частенько нові репліки у діалогах з компаньйонами з’являтимуться за певних умов. Наприклад, якщо виконувати завдання гільдії Компаньйонів, то ельф Румарин, якому притаманне неабияке почуття гумору, неодмінно поскаржиться на м’ясний раціон, до якого так звикли члени гільдії, і порадить урізноманітнити харчування овочами. А пречудово озвучена шукачка пригод Зора, промандрувавши зі Змієборцем до міста Solitude, запитає, чи влаштовує нашого героя її стиль ведення бою, і чи не варто їй використовувати іншу зброю чи магію. Саме такі випадки перетворюють ніпів з Interesting NPCs з безликих компаньйонів на справжніх друзів, у яких легко повірити.

Серед ніпів цього моду трапляються й такі, чиї діалоги цілковито залежать від статі Змієборця. Так, в оригінальній грі певні репліки в діалогах також залежали від того, яку стать обрав гравець при створенні персонажа. Але Interesting NPCs підносить щабель індивідуалізації діалогів на цілком новий (у порівнянні з роботою Bethesda) рівень, створюючи персонажів, ставлення яких до Довакііна-дами разюче відрізняється від ставлення до Довакііна-чоловіка. Чудовим прикладом такого персонажа є ельф-ловелас Ларкспур, якого можна зустріти у в’язниці міста Whiterun.

2015-02-15_00001

Балакаючи з ніпами-компаньйонами, можна довідатися про їхнє ставлення щодо тих, чи інших дій героя. До прикладу, після приєднання до гільдії крадіїв, можна поцікавитися у свого супутника, що він чи вона думає про таке рішення. З таких діалогів можна довідатися про світогляд ніпів. На відміну від компаньйонів, доданих у гру розробниками, персонажі з Interesting NPCs мають свою думку і за певних умов можуть відмовитися допомагати Довакііну.

Також цей мод приносить у гру чимало квестів. І, хоча серед них і трапляються звичні шанувальникам ролівок завдання типу “знайди-принеси”, більшість квестів з Interesting NPCs є багатоступеневими і дуже цікавими. Наприклад, у містечку Riften можна зустріти пана, який має рідкісний дар: можливість керувати своїми снами. Побалакавши з ним, можна отримати квест, протягом якого Змієборцеві доведеться потрапити до сновидінь цього пана, прямо як у кінострічці “Inception”. А ще дуже запам’ятався квест, під час виконання якого випало з одним із своїх компаньйонів зустріти його друзів. Протягом діалогу, що відбувався, мені, як гравцеві, вперше вдалося опинитися не пупом землі, довкола якого усе обертається, а товаришем, який оце стоїть і слухає розмову кількох осіб, котрі знають одне одного вже давно, і мають спільні спогади.

466c4d9f92bad71c13bd72799fba4233

Interesting NPCs періодично оновлюється новими персонажами й рядками діалогу. Довідатися усе про ніпів, доданих модом, а також взнати про майбутні оновлення та проголосувати за улюбленого компаньйона можна на офіційному сайті моду.

Щиро кажучи, я ще не зустрів усіх принесених модом ніпів, не пройшов й половини усіх квестів. Їх справді дуже багато. Більшість з них озвучені дуже добре, а декотрі – пречудово. Єдиний недолік моду – це ледь-помітна (принаймні мені) відсутність поп-фільтру на мікрофонах акторів, що озвучували ніпів. Через це деякі діалоги іноді здатні нагадати гравцеві, що контент створювався зусиллями фанатів. Та повірте, це – дрібниця у порівнянні з годинами, чи навіть десятками годин цікавих пригод та розмов, які отримаєте, встановивши Interesting NPCs.

P.S. Якщо маєте намір грати у Skyrim з модами Interesting NPCs та Requiem, то вам знадобляться два патчі сумісності: основний і патч перків для компаньйонів. Знайти їх можна тут і тут відповідно. А якщо вам потрібна допомога з питань встановлення чи налаштування модів, то не соромтесь звертатися до мене через Steam.

Попередня частина

Наступна частина


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • InKviZ

    Можна таку рубрику і для Fallout New Vegas зробити.

    • Nick Oros

      Запросто. Як тільки сяду знов за New Vegas – одразу ж розпочну рубрику. Дякую за пропозицію.

      • InKviZ

        Можна почати з напарників, таких як

        Мілтон та Гентз — таргани-напарники

        • Nick Oros

          Навряд чи. Починатиму, скоріш за все, із глобальних модів, таких, як Project Nevada.

          • InKviZ

            Або Project Brazil

  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    Доволі цікаво…

    • Nick Oros

      Дякую. Тішуся, що не дарма пишу :-)

      • Олександр Xray_StyleZ Величко

        Було б ще непогано, якби ти додавав ще відомості про сумісність з найпопулярнішими модифікаціями(чи додавати окремі статті про сумісність модифікацій). Або набори для “best expirience” від гри, бо, як на мене, чистий оригінал доволі нудний…

        • Nick Oros

          Власне увесь цей цикл публікацій задумано як “best experience”. Я провів не один десяток годин тестуючи усілякі моди та їх комбінації. І, здається, пізнав дзен і зібрав стабільну збірку lore-friendly модів для покращення кожного аспекту гри.
          Про сумісність ти добре сказав. Наразі із оглянутих мною модифікацій патчі сумісності потрібні для Requiem, Frostfall, CWO та DCO. Невдовзі я повернуся до попередніх публікацій і повставляю посилання на патчі сумісності. Але так, чи інакше, усі моди, які я оглядатиму, сумісні між собою. А якщо кому потрібна допомога у налаштуванні – можна звертатися до мене. Допоможу з радістю.

          • Олександр Xray_StyleZ Величко

            Круто. Якщо що напишу у Steam(це ж ти той Sunny з 2к годин у TES V Skyrim?)

          • Nick Oros

            Саме так.

  • Hedera helix

    У персонажів Skyrim всього 42 різноманітних голоси + 2 дитячих, а ще ж є унікальні голоси. В цілому, майже ніколи не можна почути однакові голоси “на одному квадратному метрі”. Але це не рятує гру від того, що персонажів Бесідка створювала посередньо. Замало яскравих особистостей, забагато тих, хто знає 1-4 репліки. А ще НІПи занадто однаково вдягнені. :)))

    • Malaggos Godeghym

      Згоден, мандруючи по по засніженій провінції, не покидає відчуття самотності і якоїсь несправжності бо всі npc на одне лице і майже з шаблонною долею.