The Evil Within та злі 30fps

Творці The Evil Within розповіли, що гра матиме обмеження у 30 кадрів на секунду.

Шінджі Мікамі та його команда Tango Gameworks від самого початку розробляли гру під 30 fps та співвідношення сторін 2.35:1 для усіх платформ. Чотири роки команда працювала над грою, опираючись саме на такі налаштування. Приємною новиною для РС-ґеймерів буде те, що ми дозволимо їм змінювати фреймрейт та співвідношення сторін, але робити це не рекомендуємо та й офіційної підтримки цього не буде. Пропонуємо проходити гру в такому вигляді, в якому ми її планували і створили.“

30 кадрів — це не погано, таке обмеження використовують усюди, зазвичай у фільмах, а на ігри його ставлять, щоб картинка була більш кінематографічною, але частка гравців не полюбляють таке обмеження, мотивуючи це тим, що картинка має бути плавною (до 60 кадриків), а з обмеженням у 30, зазвичай, є просідання у 3-4 fps, яка б конфігурація комп’ютера у вас не була. А що ви про це думаєте?

І ось вам свіженький трейлер до релізу:


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    Залежить від гри. Хорорам достатньо і 30 фпс, головне щоб не просідало, а от усяким екшенам, шутерам тощо потрібні всі 60, а то й більше, аби відчути динаміку гри.

  • Gavli4 .

    Заінтригувало, щось таке середнє між Ресідент івел і Сайлент хіллом

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Усе-таки “Developed by Shinji Mikami – creator of the seminal Resident Evil series”.

  • AlkoholykSpermostrel

    Та пох вона все одно у мене не запуститься…

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Погано, що розробники ігор перестали випускати демки чи бенчмарки…

  • destroyer

    “30 кадрів — це не погано, таке обмеження використовують усюди, зазвичай у фільмах, а на ігри його ставлять, щоб картинка була більш кінематографічною” – ЩО? Вибачте, але кадри в секунду в іграх і фільмах – це зовсім різні речі. Я не можу собі представити, як досвідчений розробник може заявляти, що 30 кадрів в секунду робить гру більш “кінематографічною”! А про таке поняття, як затримка вводу інформації (англ. – input lag) вони чомусь замовчують. Ви навіть можете грати в шахмати при 60 кадрах в секунду і це буде приємніше ніж при 30. 30 fps – це відмовки, оскільки всі зараз женуться за красивою графікою і для того, щоб її отримати занижують кадри в секунду. І все було б більш менш, але коли ці відмовки намагаються замаскувати тим, що 30 – це краще, то вони стають дуже небезпечними, особливо для людей, не проінформованих на дану тему. Приклад – Відьмак 2, 60 кадрів за секунду – і ви хочете сказати, що при 30 він краще виглядає, бо це “кінематографічно”??? І якщо ви наводитиме приклад Хоббіта при 48 кадрах, то так, він виглядає дивно, але це тому, що це фільм. Це не гра! 48 для гри – це не дивно.

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Я хочу почути від вас приклад хорора, у якому 60 фпс були б доречним?! Як на мене, то у хорорах потрібна деяка “затупленість”. Це створює ефект реального споглядання даної ситуації(а, ну, нагадайте мені частоту кадрів людського ока…). “Мертвий космос”, усі “Сайленти” та багато інших ігор сприймалися б зовсім інакше. Одним іграм це потрібно(60 фпс), а іншим – ні. Сам ніколи не підозрював, але частота фпс дійсно впливає на враження від гри.

      • destroyer

        Для всіх ігор 60 краще! Частота людського ока – 24; чи зможете ви побачити кожен окремий кадр з 60 чи 120 кадрів в грі – ні, але це не має значення, бо в іграх ви відчуваєте різницю. У фільмах використовується розмиття зображення, яке обманює ваш мозок і дає відчуття плавності(якщо ви натиснете паузу у фільмі, то побачите, що зображення не повністю чітке, на відміну від гри, де кожен кадр зображення генерується окремо відеокартою). Чому це не працює для ігор? В грі ви контролюєте персонажа і можете абсолютно чітко побачити затримку між вашою командою і реакціє гри на неї (англ – input lag). Приклад; якщо гра йде при 60 кадрах в секунду, в теорії мінімальна затримка вводу інформації складе 17 мілісекунд, при 30 кадрах – 32 мілісекунди (теоретичний мінімум). Багато телевізорів можуть накласти ще свою затримку через додаткову обробку зображення (англ – display lag), тому в деяких з них є навіть спеціальний режим “гри”, коли вони відключають цю додаткову обробку. Тому основна ціль – це зменшення затримки вводу. Вам потрібна точність, плавність руху. Кінематографічність при 30 кадрах – це піар хід багатьох компаній. Атмосфера і “затупленість” в іграх ніяким чином не пов”язані з технічними обмеженнями, які були зроблені для того, щоб підтягнути в грі графіку. Порівняйте The Last of Us на PS3 при 30fps і на PS4 при 60fps і я вам даю гарантію, що ви оберете версію з 60fps (навіть без врахування графічних доробок). Єдине, про що ми повинні думати зараз, це те, чи допустимо на сьогоднішній день мати гру при 30 кадрах в секунду, а не те, що це краще, ніж 60. Якщо ви готові пожертвувати кадрами заради графіки – в цьому абсолютно нічого нема, це ваш вибір і вибір інших людей, які грають на ПК (я сам свідомо інколи так роблю:)) Але говорити про те, що при 30 в грі буде краща “естетика”, “кінематографічність” і т.д. абсолютно нема сенсу.

        • Олександр Xray_StyleZ Величко

          Ви взагалі про що? Я вам про воду, ви мені про пиво… Де я казав що шістдесят кадрів це погано? Де я писав, що 30 додають “естетики”, “кінематографічністі” тощо? Я лише писав про те, що є ігри, які чудово сприймаються при 30 кадрах, а при 60 виглядатимуть лайном. Аналогічна ситуація і при зворотній ситуації. А ви мені якогось копіпасту з інтернету накидали…

          • destroyer

            По перше, це не копіпаст, а пояснення до вашого запитання про те, скільки кадрів сприймає людське око (яке вже вами видалене). По друге, цитую ваші слова “Я лише писав про те, що є ігри, які чудово сприймаються при 30 кадрах, а при 60 виглядатимуть лайном ” – нема жодної гри в світі, яка гралася б краще при 30, ніж при 60 і для того, щоб уникнути даної дискусії, привів факти.

    • Конечно это разные вещи. Но всё же, вспомни тв-сериалы, или малобюджетные фильмы и сравни их с каким-нибудь нормальным фильмом, где делают ограничение в 23.976 кадров или 29.97. Вот с чем всё сравнивалось.

  • alex kramer

    Момент,коли ГГ чавив людей на землі ногою,Dead Space сильно нагадав.

  • alex kramer

    Люди,хоч когось ця гра лякає?Люди з пошматованими обличчями,особи з двома зайвими руками та цвяхами в голові,закривавлені стіни та сцени шматуванння понівечених тіл тупими ножами-це все,чим мене може налякати ця гра?Це все вже стає банальністю,таке є в кожному жахастику.Під час її перших показів я бачив її страшнішою…Буду в неї грати лише заради сюжету та щоб політати на стіні високоповерхового будинку,більше мені там робити нічого.

    • Mr. Inceptive

      “Люди,хоч когось ця гра лякає?”

      Я б радив поставити це питання вже після релізу самої гри.А весь інший текст, який був залишений після нього вище, не має ніякого сенсу, я гадаю. Адже трейлер – це не гра.

      • alex kramer

        Ці ефекти були вже в усіх хоррорах,і нічого нового ця гра не покаже,я в цьому впевнений.

        • Mr. Inceptive

          Зрозуміло що тут не буде вигаданний велосипед. Але можна вистроїти чудесний хоррор з уже випробуваних єфектів та ідей, відшліфувати їх до ідеалу. Зараз революцій у ігровій індустрне не слід чекати, тим більше від таких великих компаній, вони більше всьго бояться йти на експеременти.

          • alex kramer

            Я чекаю їх від великих розробників,ще я чекаю від них нововведень в піджанр “Різанина в психлікарні”.

  • alex kramer

    Міни,арбалет та заморожені вороги роблять гру схожою на Bioshock.

  • Virake

    “щоб картинка була більш кінематографічною” – брехня і маразм сивої кобили.

  • Hoyt Ridge

    Я навіть не хочу коментувати цю дурість, що відморозив відділ маркетингу.