Аналітика

Як добре, що Prey 2 померла

Без жартів. Довгих 7 років гру оповивав ореол гравецьких надій, а кожен новий шматок інформації чи скріншот зустрічали з невимовним трепетом. Та якщо вдуматися, що у Prey 2 було такого особливого? Відкритий світ, іншопланетний мегаполіс, космічний головоріз — це ж геть не те, за що люди полюбили оригінальну...

Array

Watch Dogs 2 — парад вдалих рішень

Минулого року на Е3 Bethesda показала всім, що анонсувати ААА-гру всього лише за 5-6 місяців до її релізу — це прекрасна ідея. Не треба думати, як роками підживлювати хайп, не треба перейматися стосовно графіки, а найголовніше — вам є що показати і що сказати. Гра...

Array

Overwatch: Платний і задоволений цим

Overwatch. Перший новий світ Blizzard за останні 18! років. Гра і її світ сповнені новизни, оригінальності та своєрідного шарму. З купою цікавих персонажів та непоганою історією. А всі тільки те й роблять, що нарікають. Нарікають на те, що аби пограти треба, о боги, заплатити за гру!...

Array

Інтерв’ю з Dendi | Starladder S13

Данило Dendi Ішутін – знакова фігура для кіберспорту. Що би не ставалося, яких би невдач не зазнавала його команда, цей хлопець завжди відкритий до розмови. От і зараз він розповів трохи про своє перебування на мінському чемпіонаті та трудові будні кіберспортсмена. Both his name and...

Array

Інтерв’ю з Kpoptosis (ENG) | Starladder S13

Попри те, що фінали Старладдеру припали на його день народження, Браян kpoptosis Геррен дав нам хай коротке, зате змістовне інтерв’ю. Порівняння мінського заходу з іншими чемпіонатами, роздуми над наразі найкращою командою світу — все це та навіть більше шукайте у видиві. Despite Starladder Grand Finals...

Array

Інтерв’ю з LOD[A] (ENG) | Starladder S13

Щойно шведська команда The Alliance здобула заповітний кубок, Йонатан Loda Берґ знайшов кілька хвилин на інтерв’ю. У ньому славетний кіберспортсмен розповів про те, якою ціною далася їм ця перемога, про відродження і переродження своєї команди, а також згадав про іншу свою пристрасть — музику. Переклад...

Array

Warcraft: Розбір трейлера

Вчора нарешті побачив світ довгоочікуваний трейлер екранізації Warcraft. Найімовірніше, ви його вже подивилися. Ми в редакції, безумовно, теж. І тепер ділимося з вами: що нам вдалося розгледіти, які натяки вловити, і що з усього цього випливає. Зустрічайте — надоперативний аналіз трейлера Warcraft — від Ігроманії та PlayUA!

Array

Проплачені враження від AC: Syndicate

Хоча до релізу потенційно найбільш забаґованої версії Assassin’s Creed залишається ще місяць, мені вдалося провести кілька годин з грою на PS4. Вступні розділи гри виправдали найбільшу підозру — другорядна студія Ubisoft Quebec буде зі шкіри пнутися, аби довести, що здатна працювати з флагманськими серіями компанії. Старання...

Array

Metal Gear Solid без рожевих окулярів

Metal Gear Solid — одна з тих ігрових серій, які небезпідставно носять означення “культова”. Бо в першу чергу це таки культ Хідео Коджіми, котрого ладні носити на руках, характеризують настільки солодко, наче він вмирає кожних півроку, і вважають таким собі ґеймерським Мідасом, котрий одним своїм доторком...

Array

Кіберпанк помер

Вічна ніч. Кам’яні джунґлі, залиті неоновим світлом, вулицями якого походжають зодягнені у довгі шкіряні плащі люди з надатками.  Світ повальної технологізації, де правлять не уряди, а корпорації. Світ, де двійковий код сильніший за будь-яку зброю. Саме це здебільшого зринає в пам’яті, коли ми чуємо слово...

Array