Trailed — студентський проект на рівні ААА-класу

Чи може група зі семи студентів створити гру з чудовою графікою всього лиш за 14 тижнів? Виявляється — можуть. Для цього потрібно: ігровий рушій Unreal Engine 4, старання і бажання творити. У підсумковому етапі виходить Trailed — гра від студентів монреальського Національного анімаційного і дизайнерського центру. Їхньою метою було довести до межі, цитую „свої дизайнерські, художні та технічні здібності“.

Хоч сетинґ гри нічим не інноваційним — жінка намагається вижити в постапокаліптичних умовах — виконання графіки майже на рівні The Last of Us. Вражає те, що гру зроблено за такий короткий час. Краще самі подивіться!


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Anatoli

    Хріна, навіть хмарки по небу пливуть!

  • Kirill Stanchik

    Мне кажется, что свет солнца, капли дождя и т.п. это особенности движка. Оно само собой получатся будет.
    Вся работа заключалась в создании текстур, моделей и самой карты. Хотя это тоже не мало усилий.

  • Сергій Леополіс

    Так це повноцінна гри чи лише 6-ти хвилинне відео ? Тому що, якщо це тільки відео, тоді… ем… ну…
    І так, я читав про 14 тижнів…

  • jaguar_arx

    До рівня Ласт оф ас там ще дуже і дуже далеко :) Та і крутий графон не значить що гра наближується до рівня ААА проекта. :) Наприклад у “Зникнення Ітана Картера” графон дуже крутий, один з найкращих що я бачив. Але гра вважається інді-проектом, чи як то кажуть “гра на здачу”. Крутий графін не робить гру дорогим ААА проектом.

  • Xilandro

    Нє чуваки… Студенти авжеж молодці, бо змогли, й змогли швиденько. Але це, м’яко кажучи, шматочок самі розумієте чого.

  • danila098

    Привіт усім хочу повідомити вас про відкриття нового ,цікавого порталу про ігри: http://game-over.pe.hu
    Заходьте, не соромтесь))))

  • Interzeroid

    Чудова графіка?! Серйозно? Не смішіть мене!
    Щодо самого ролика – для студентської роботи – класно. Дійсно класно.
    Але для комерційного проєкту – це лажа.
    Щодо ” всього лиш за 14 тижнів” – розробники UE4 хвалилися, що розробка на ігор на їхньому рушії відбувається досить швидко через його особливості. Те що в попередніх версіях робилося тижнями, зараз робиться за дні.

  • Tony Lain

    Це скоріш реклама рушія ніж витвору студентів. Видно що з ним легко працювати і він створює гарні ефекти і картинку. Але все що виходить за рамки – моделювання, музика, звук виконано на трійку з мінусом. Такщо без грошей ААА не вийде.

    • awest

      ну левелдизайн, і моделювання не такі вже й погане, надіюсь ви не рахуєте все що ловполі відносно теперішноього рівня фігньою

      • Tony Lain

        Ну до лоуполі краще селшейдинг додати ) Але мене більше анімація покоробила.

  • creosine

    Тут мінімум коду, кор механіки відсутні,як такі. Модельки/ефекти класні, як на мене це швидше арт проект.
    Р.S.
    Зацініть мій проект https://www.youtube.com/watch?v=c6iMDk9fFIk

    • awest

      на якомусь ресурсі є тема?

      • creosine

        ні

    • Maksim S

      ще й на про версії кліпав, ох ці пірати))
      механіка крутяк)

      • creosine

        ні, це інді 4,2

  • Андрей Лифан

    Так реально класно зроблено, враховуючи те, що за 14 тижнів. Але порівнювати із “The Last of Us” – це занадто )))

  • Maksim S

    14 тижнів потратив на створення гри, але точно не 3д-моделей, я ще набагато раніше бачив модельку залізничного вокзалу на сайті рендер.ру