Valve закриває Steam Greenlight

Учора компанія Valve оголосила закриття системи Steam Greenlight навесні цього року. Її замінить новий сервіс Steam Direct.

Причиною цього рішення стало бажання Valve зробити процес наповнення крамниці ще більш захищеним від неякісного вмісту та в той же час безпосереднішим. У майбутньому для оприлюднення забавки розробник муситиме лише надати необхідні документи та оплатити внесок.

Фан-арт із Ґейбом Ньюелом

Судячи з офіційного повідомлення в блозі Steam, компанія вважає поточну систему голосування дещо нечесною, бо є безліч гідних уваги забавок, що зацікавлять небагатьох людей, але готових присвячувати цим іграм багато часу. Аби уникнути дискримінації непопулярних жанрів та експериментальних проектів, Valve вирішила відмовитися від Steam Greenlight.

Розмір грошового внеску наразі обговорюється. Розробники та студії пропонують суму від $100 до $5000.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин у нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • mrSparky52

    Неоднозначна новина, як на мене – шлях дрібних компаній та новачків до Стіму буде складніший. З іншого ж боку – це практично стовідсоткова гарантія захисту від низькосортних і просто поганих проектів. Як то кажуть, час покаже.

    • Присутність 5к у розробника, не гарантує якість)

      • Än Levko

        це багато? 5 к? Навіть вища оствіта на них не потрібна.

        • Що саме ви хотіли мені цим сказати?)

          • Än Levko

            Це питання.

      • mrSparky52

        Але це все ж серйозніша сума і творці проектів низької якості як мінімум подумають двічі. Погодьтеся, 100 $ і дитина на сніданках назбирала б

  • Не розумію я к це захистить стім від гівна. Може це і допоможе пройти нікому не цікавим, але креативним проектам, але гівна як було так і залишиться, якщо не побільшає. Всеодно у Грінлайті остаточне рішення було за вальв, тепер взагалі рішення тільки за Вальв, та і багато шлаку якось в обхід грінлайту потрапляє.

  • Vitaliy Pob

    От і правильно, що не день – стім все більше перетворюється на смітник. А грошовий внесок якось треба розграфити. Для менших проектів менший податок, для більших – більший, плюс регіональні знижки)

  • Михайло

    Дуже сумнівно, що це зменшить наплив сміття у стім.

  • Oleh Kulikov

    У новині дещо бракує інфи, тому перефразую коротко: лайна побільшає, бо ручного та суспільного фільтрування тепер не буде. Є гроші – є публікація.
    Вітаю, шановні, ми стаємо свідками того, як Steam стає Google play :(

    • Або Valve наберуть нових людей, які фільтруватимуть нові продукти і ми станемо свідками, як Steam перетвориться у XL або PSN)

      • Vi Games ;)

        Політика Valve стосовно працівників дуже цікава. Там немає чітких критеріїв хто ти. Ти працівник Valve у тебе немає ні начальника ні підлеглих. Сам Габен може не знайти команду для проекту. бо немає людей. До речі дуже цікава в них книжка для новачків. Рекомендую читати всім=) Вона у розділі вакансії на стімі.

        • Мені відомо, що у Valve немає посад як таких і знаю, що вони цим дуже пишаються. Тим не менше, рутину теж хтось має робити, а звалювати все просто на користувачів не вийде. Тому тут або як з Google Play буде або візьмуться нормально фільтрувати самі Valve, хоча можуть щось нове придумати.

          • Vi Games ;)

            В тому й суть , що вони аж за дуже гордяться цим. Тому звалюють на користувачів та фанатів. Як доказ їхня служба підтримки. Ніхто не хоче цим займатися, але разочок в місяць, думаю. сідають повідповідати на питання =)

          • jaguar_arx

            рутину, у тому числі підтримку роблять усі по черзі :) Власне схожа система і в компанії Amazon. Там теж кожен інженер 1-2 тижні кожні пів-року сидить на телефоні у якості саппорту і відповідає на “тікети” від клієнтів :)

      • Михайло

        “Valve наберуть нових людей” Ви серйозно? Вони жадні скотиняки, які навіть в підтримку не можуть набрати достатньо персоналу.

  • Än Levko

    Cтім все-одно краще за всі інші аналоги. А те що грошей у країні немає. Хіба стім винен? 5 к євро заробляються на місяць без проблем. От правда у Країні західніше нас. Ще припустимо звідти на їжу та оренду.
    2 місяці як офісний робітник у Осло.

    Тобто пройде будь-який продукт. По суті система стала ще більш кривою. То й же Томато вей котрий я даунвотав до чортів за дебілізм -пройшов. Так пройшов. Можете перевірити. І до речі це наш проект.

    Якщо фільтрування буде через модерацію стіму – то проблем не виникне. Головне аби не давали голосу нижчим шарам. Типу кураторам. У нас вони неадекватні здебільшого.

  • jaguar_arx

    Лол. Яким чином вони захистять експериментальні проекти і непопулярні жанри від дискримінації, якщо вони фактично хочуть з них здерти гроші , які ті проекти скоріш за все не відіб’ють , бо продаватимуться мало. Логіка дебільна :)

    • Aken Bosch

      $100 Це 50 гравців при умові, що твоя гра продається по ціні в $2. Якщо ти не зміг зацікавити навіть 50 гравців, то проблема в твоїй грі.
      А якщо ми почнемо враховувати втрачені можливості від того, що ти як програміст не працюєш над якимось іншим проектом, то там тих $100 як краплина в морі.

      • jaguar_arx

        Від 100 до 5000 . А 5000 далеко не кожна гра заробляє. До того ж ви не забувайте. що продати ігор на 100 доларів – це не значить заробити 100 доларів. Вам треба щоб зробити гру, вже щось вкласти в її розробку. Відповідно якщо ви вклали в розробку 10 тисяч доларів, то щоб вам відбити гру, яку будете продавати по 10 доларів наприклад, вам треба продати (враховуючи що якусь частку візьме ще й стім собі як комісійні), тисячі півтори копій мінімум. Звичайно що для такої гри внесок в 100 доларів то не багато. Але 5000 тисяч вже досить багато і змушує щоб окупитись продати не 1500 копій, а 2000 копій. Але я веду до того, що Стім просто збиває додаткові гроші, але жодного захисту все одно не дає за це. В чому полягає захист гри непопулярного жанру при цьому введенні додаткового збору? :)

        • ArchmageLuk

          1)У новині явно видно, що ще не всі умови нової системи відомі (тільки що буде внесок), тому про відсутність захисту казати недоречно.
          2) Розмір внеску (теж вказано у новині) обговорюється, скоріш за все буде якась градація і розробники самі будуть орієнтуватися на можливості свого проекту у залежності від жанру/експериментальності і т.д.

          • jaguar_arx

            1) ви думаєте що буде ще якісь додаткові умови? Навпаки, якщо раніше в грінлайті якісь умови до гри висувались і вам ще й треба було перемогти в голосуванні, щоб вашу гру пустили в продаж, то тепер в продаж я так розуміє почне потрапляти будь-яке лайно, яке змогло собі дозволити заплатити внесок. Непопулярні жанри і раніше мали можливість попасти продажі через додатковий внесок. Для цього треба було підписати договір з будь яким паблішером інді-ігор (як це зробили розробники української гри boid і десятки інших студій), наприклад tinyBuild. Фактично Валве зараз усуває від бізнесу цих видавців і займає їх місце, при чому повністю виключивши СтімГрінлайт , можливість для бідного розробника видати свою гру не витрачаючи коштів на роботу з видавцями.
            2) то зрозуміло, до чого тут це? я ж сказав , що 100 баксів більшість потягне, а 5000 вже буде важко. Просто попередній коментатор розраховував тільки про 100 баксів і мій коментар не можна розглядати окремо від коментаря на який я відповідав.