Великобританський чарт: Advanced Warfare випередила FIFA 15

Сьогодні понеділок, отож, як це зазвичай буває, саме час ознайомитися зі свіжими відомостями минулотижневого Великобританського чарту.

Свою боротьбу за перше місце продовжують такі гіганти, як FIFA 15 і Call of Duty: Advanced Warfare. Цього разу дуель виграла остання. А щодо третьої позиції можете не хвилюватись — Grand Theft Auto V, здається, добре вчепилась

  1. Call of Duty: Advanced Warfare
  2. FIFA 15
  3. GTA 5
  4. Far Cry 4
  5. Assassin’s Creed: Unity
  6. The Crew
  7. Destiny
  8. Minecraft: Xbox Edition
  9. Minecraft PlayStation Edition
  10. LEGO Batman 3: Beyond Gotham
  11. Just Dance 2015
  12. DriveClub
  13. WWE 2K15
  14. The Evil Within
  15. Assassin’s Creed Rogue
  16. Super Smash Bros.
  17. Middle-earth: Shadow of Mordor
  18. Dragon Age: Inquisition
  19. Assassin’s Creed 4 Black Flag
  20. LittleBigPlanet 3

Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Сергій Леополіс

    6 позицій з 20 за Ubisoft…

    • Interzeroid

      І три позиції – Асасин, який ну ні разу не ковеєр.

      • Сергій Леополіс

        Я всерівно ніколи не погоджусь що асасин-конвеєр ;)) Хоча такої думки більшість…
        Навіть враховуючи той факт що 4 і Roge практично одинакові, насправді вони кардинально відрізняються, ну а всі решта і тим паче ;)
        Для мене гра в котрій від попередниці залишилась лише ідея це далеко не конвеєр, а от останні так 4 КОДи для прикладу, зі всіма різними сетингами і т.п. для мене конвеєр тому що гра насправді одна і та ж ;) Батла 3 = 4 батла на рушії V.1+ і т.д. хоча можливо я просто фан-бой асасинів ;)

        • Interzeroid

          “Залишилася лише ідея” – і механіка, і фішки. А код і батла – із тої ж самої категорії. Правда батла дещо менший конвеєр. Але маленький конвеєр все одно залишаєтся самим собою.
          Щодо асасину, то як я розумію, такі, як ви (себто люди, котрі не вірять що це конвеєр), і є цільовою аудиторією цього “неконверєру”.

          • Сергій Леополіс

            Якраз асасини з гри в гру міняють і механіку і фішки ;) Самі різкі зміни механіки це від Revelations до 3-го та з 4-го до Unity, а фішки взагалі в кожній грі інші ;) Це десь як Сновида пояснював зміни в іграх Лего, якщо грати всі ігри підряд – зміни будуть мізерні, але якщо пропустити дві і зіграти наступну, зміни просто кидаються в око. А от про БатлоКоди такого нажаль не скажеш, хоча AW міг потішити, якби раніше цого року не вийшов Titanfall, А Батла наче б то такаож зрозуміла і робить Hard Line, з нахилом на PayDay ;)
            Але так, ви безсумнівно праві ;)

          • Interzeroid

            Порівняння з Леґо є доцільним, оскільки то теж є конвеєром.
            Суть в конвеєра не стільки в тому, що випускати ігри з однаковою механікою, а в тому, щоб випускати їх як найскоріше і як найчастіше.
            Перша частина Асасина вийшла наприкінці 2007 року. Зараз кінець 2014. Отже минуло 7 років. За цей час на ПК та консолях вийшло 9 ігор в цій серії (це ще не враховуючи ігор для всіляких PSP та інших мобільних платформ). Це частіше, ніж одна гра в рік.
            Я не кажу, що всі ігри жахливі. У них всіх може бути клясний ігролад та сеттинґ. Але ковеєр є конвеєр. Причому такий, що навіть COD перевершує. Той, все ж таки, лише раз в рік виходить.

          • Сергій Леополіс

            Важко зараз говорити тому що Юбіки мене трішки розчарували цього року, своїми собаками і Юніті… А політикою локалізацій вбили ;) Напевне і вони “зажрались” Але ж до цього в них проколів як таких я і не згадаю…
            Але як не крути і як не називай, нехай по дві на рік, та навіть по три роблять якщо ігри хороші і запамятовуються ;) Тут приклад це звісно ж ТелТейл.
            P.S. І потрібно зрозуміти, що якщо гра виходить кожного року – це ж не означає, що її робили один рік, кожна гра юбіків робиться від двох і більше років, студій у них достатньо ;)

          • Ggen

            як на мене, якщо до виходу наступної частини гри проходить не достатньо часу, щоб почати чекати її, з захватом передивляючись всі новеньки геймплейні ролики і трейлери, та вже після виходу виривається замість “нарешті дочекався” “невже знов”, то це вже точно конвеєр

          • Сергій Леополіс

            Доречі класно сказано! І тут Юбіки нас обіграли вбивши Дезмонда (спойлер ? ;))) )
            Якби ще одна гра про нього почалось би “що знову ?” ;)

          • Interzeroid

            Ніхто й не казав, що гру роблять один рік. Навіть код клепають раз в два роки.

          • Сергій Леополіс

            Ось, ви вже ближче до мого розуміння справи ;)) Ще б ви пограли у всі вище названі ігри щоб повністю відчути ту різницю ;)

          • Interzeroid

            А я в деякі і грав. Але після другого асасина я перестав грати. Справа в тому, що я не граю в серії, які занадто часто виходять (раз у два роки і частіше), бо зазвичай як буває – я ледве купив попередню гру і тільки почав її проходити, а вже вийшла наступна. Для мене краще традиційний час розробки та виходу – 1 раз в три роки, ну максимум 1 раз у два роки. Тоді в мене руки встигають дійти до гри і я знаю всі перипетії сюжету.

          • Сергій Леополіс

            Ем… Ну тоді вибачайте, але як можна судити, і тим паче охрещювати ігри в котрі не грали ?..

          • Interzeroid

            Стандартна практика :)
            Але ще раз – я не кажу, що ігри погані чи хороші – я ж бо в них не грав.
            Але це конвеєр, і щоб це зрозуміти, мені не потрібно в них грати.

          • Сергій Леополіс

            Те що стандартна – це факт… На жаль факт…
            Єдине що я зрозумів що ви поняття не маєте що означає саме слово конвеєр… Конвеєр розуміє під собою що кожен наступний продукт лінії абсолютно нічим не відрізняється від попередника. Тому з цього виходимо, щоб говорити про конвеєрність треба опробувати всі продукти лінії, чого ви не зробили, і тому вам так точно невідомий факт конвеєрності, а голосити чиїсь інші думки в голос, це неправильно тому, що варто вже мати і користуватись своєю головою на плечах…
            А те що гра виходить в строк протягом певного періоду часу – це показник налагодженного процесу виробництва і аж ніяк не конвеєрності…

          • Interzeroid

            Тобто, я маю перепробувати всі види цукерок Рошен, щоб сказати, що всі вони виготовляються конвеєрним типом?
            Конвеєр – машина безперервної дії. Так каже вікіпедія.