Вітчизняна Lost Region збирає гроші на Indiegogo

Учора одеська Farom Studio розпочала збір грошей на гру Lost Region і оприлюднила ігроладне відео свого виживастика у відкритому світі.

Lost Region — виживастик від третьої особи з одно- та багатокористувацьким режимами. Розробник обіцяє до 100 гравців у грі одночасно, більше 64 квадратних кілометрів відкритого світу та місії, які можна виконувати як поодинці, так і командою до чотирьох людей. Крім цього, гра дозволятиме будувати табори та бази, а також створювати клани.

Метою кампанії є відмітка у 20 000 американських доларів, але розробник отримає гроші, що встиг назбирати, а гравці — свої ключі, навіть якщо кампанія не досягне мети. Грошозбір завершується за місяць.

Щоби гарантовано отримати копію гри в Steam, достатньо віддати розробникові $7. Окрім цього, ви зможете взяти участь у бета-тестуванні гри, яке розпочнеться в травні.

Перелік підтримуваних платформ: Xbox One, PlayStation 4 та ПК під управлінням Microsoft Windows, GNU/Linux і macOS. Вихід ПК-версії іграшки призначено на другий квартал 2017 року, консольної — на четвертий квартал.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Якщо порівняти із DayZ то Farom Studio постаралися класно, вклали в проект “душу”.

  • andriy_007

    Дуже великий розмах. Хай спочатку на ПК випустять, а потім портують. Пахне простим бажанням накосити грошей… погано

  • jaguar_arx

    Виглядає наче нормально як для пре-альфи, але цих виживастиків вже повно, до того ж мереживий рушій – це така перепона, яку команда може не пройти достойно, бо не усім то вдається. Краще б їм було об’єднати зусилля з компанією Восток, і взсявши повністю їх рушій Сурваріуму, розробити їх 64-кілометрову зону і режим виживання для Сурваріуму.

    • Проблема Востоку не в розробниках а в грошах які вони мають і якими вони можуть і хочуть ризикнути, вклавши їх в подальше просування свого проекту. Це не означає, що проблеми кваліфікованих кадрів, як такої, не може бути, як би там не було в першу чергу стоїть очікування якогось зиску.

  • Михайло

    Амбіційно, але дуже малий бюджет насторожує.

  • sixshooter

    Я знаю хто робив мокап похідки)
    https://www.youtube.com/watch?v=xNi8FS3QSzA

    • XD

    • Влад

      А мені ще сподобалось, як він епічно плечима двері відчинив до магазину. Круті хлопці не підіймають рук через подібні дрібниці.

  • >виживастика у відкритому світі.

    *sigh*

  • Кухарчук

    Вау! Серьёзно. Очень даже добротно выглядит. Респект разрабам! Нет, конечно подобного уже навалом. Но чтоб отечественое. Эт не часто бывает.

    • >Но чтоб отечественое. Эт не часто бывает.

      Це сарказм?

  • mrSparky52

    Ох і мало ж у нас постапокаліптичних забавок… Хай там як, показане у відео виглядає симпатично. Хтозна, може хоч одну гру цього жанру доведуть до ладу

  • Open World на UE4. You’re in a nutshell boys xD Хоча виглядає непогано. Але по прев’ю склалося відчуття, що у грі не можна стрейфитись і цілитись під час руху (перестрілка на заправці виглядає взагалі дерев’яно і не приємно). Також, сподіваюся, що розробники не зафейлять, бо H1Z1 теж десь так само виглядала колись (тільки з зомбарями).

  • Дмитро Бондаренко

    Хто знає, українську локалізацію вони планують?

  • Rolf_ik

    ну движок то крутой, только беда, игр уже миллион в подобном сеттинге. Могли бы хоть антураж СНГшный сделать, чтоб цепляло, а так таких игр уже миллион

  • Oleg Davidenko

    покупаю!

  • Oleg Davidenko

    надо брать)