Вітчизняний інді-платформер MARS 2107 потрапив до Steam Greenlight

Сьогодні інді-студія velikiyGames опубліковала свій проект MARS 2107 у Steam Greenlight.

Протагоніст стратегії-платформера MARS 2107 — астронавт, що першим ступив на поверхню Марса. Його завдання — вижити та дослідити планету, після чого він зможе повернутися на рідну Землю.

Графіка в забавці тимчасова, і velikiyGames планує замінити її якісною та красивою ближче до фінальної версії.

Розробник обіцяє щонайменше 20 годин ігрового процесу, більше пʼятнадцяти різновидів міні-ігор, цікавий сюжет, видобування ресурсів та отримання нових шляхом комбінування видобутого. Також на гравців чекатимуть спорудження більше дванадцяти типів механізмів і можливість персоналізувати персонажа.

Серед мов іграшки в Steam зазначено українську.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Kraken666

    нахiба таке робити?

  • deliarmus

    Я не хочу грати ігру тільки за те, що вона українська. Виглядає м’яко кажучи паршиво. Та байка на графіку, геймплей також не викликає надії

    • anonim80248 .

      Повністю з вами погоджуюсь.
      Якщо грати в гри тільки за те, що вони українські це зруйнує принцип конкуренції і знизить частину стимулу для розвитку.
      Підтримуючи національний продукт ми робимо його гіршим)
      Цікава гіпотиза)))

  • anonim80248 .

    А мені графіка видалась дуже цікавою, хоча деякі елементи всеж огидні.
    Такий собі супер мінімалізм))

  • Andriy Derkach

    А в чаму суть гри? І скільки часу ви потратили на розробку? Ви використовували якийсь ігровий двигун?

    • Игра – платформер с элементами стратегии, в финальной версии будет показан определенный сторилайн, который объяснит начало, ну и, конечно, конец игры. Сам геймплей строится на выживании, добычи ресурсов и проведении исследований, которые помогут космонавту вернуться домой. Использовал Unity. Главная пробема состоит в том, что Greenlight в ближайшее время закрывается и новые игры добавить возможности не будет. По этой причине мне пришлось “вбросить” такой сырой продукт так рано, однако, геймплейная часть игры готова примерно на половину, графическая, как вы видите, не готова абсолютно. В ближайшем будущем я найму художника и запишу трейлер игры, который будет похож на презентацию законченной игры. Отвечая всем остальным комментаторам, которые говорят, что игра слишком сырая – да, я понимаю, к сожалению закрытие Greenlight’a вынудило меня загрузить игру в таком состоянии :С

      • Andriy Derkach

        Геймплей цікавий , ніколи ше не бачив платформер виживастик.

  • Дмитро Бондаренко

    Буду чекати на гру))