World of Warcraft: Battle for Azeroth міститиме ігроладні елементи RTS

Після виходу HD-перевидання Star Craft фанати класичних RTS від Blizzard із завмиранням серця очікували анонсу перевидання WarCraft або, ще краще, WarCraft IV. Проте не все сталося так, як гадалося. RTS від Blizzard ми все ж отримаємо, але у вигляді одного з рейдів у майбутньому доповненні до World of Warcraft.

Разом із The Battle for Azeroth, традиційно для доповнень до World of Warcraft, розробники додадуть у гру багато нового і виправлять безліч несправностей, але вишенькою на торті стане кооперативний рейд на 20 осіб Warfronts. На відмінну від класичних рейдів з ордами поганців і босів — Warfronts зіткне гравців з армію NPC, запропонуючи почати з будівництва та планування подальших дій. Ідейним джерелом для режиму розбудови стануть RTS, як-от WarCraft. Іан Газікостас — керівник проекту World of Warcraft під час інтерв’ю порталу Kotaky на Blizzcon сказав: “У пошуках натхнення з приводу того, як це повинно відбуватись, ми дійшли висновку, що класичні RTS — саме те, що нам потрібно.”

У Blizzard й досі обговорюють деталі того, як повинен виглядати Warfronts, але вже зараз відомі деякі деталі майбутнього рейду. Він відбуватиметься в три етапи: спочатку вам потрібно створити та налагодити роботу своєї бази (без здобування ресурсів не обійдеться); розвинути її так, щоб у противників волосся дибки стало; нарізати противників, як капусту, зачищаючи лінії і руйнуючи дорогою стіни, а у кінці й ворожу фортецю. Така собі суміш RTS і рейду, що, звісно ж, не задовольнить всіх, хто очікує на WarCraft 4, але стане вкрай приємним урізноманітненням ігроладу World of Warcraft.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин у нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →