Як розвиватиметься сюжет Survarium?

У завершальній статті циклу про подальший розвиток Survaium, розробники вирішили розповісти більше подробиць про сюжет і принципи його розвитку. Пропонуємо вам український переклад цієї статті.

Сюжет — важлива складова ігор. Адже коли події відбуваються в детально продуманому, світі, що розвивається, то гра наповнюється новими барвами. Тривалий час вважалося, що цікава історія властива тільки однокористувацьким іграм. Ми вважаємо, що фанати онлайнових ігор загалом і шутерів зокрема, мають не менше право на цікаву історію, ніж ті, хто надає перевагу самітним іграм. Звісно, важко зробити “інтерактивне кіно” в онлайн-грі, а проте, можемо запропонувати унікальну можливість не тільки брати участь в ігрових подіях, а й безпосередньо впливати на розвиток сюжету.

dev-diary5-3

Коли ми кажемо про вплив на розвиток сюжету, то йдеться не про можливість пройти гру за одним зі заздалегідь продуманих ланцюжків. Усі нові події у світі гри залежатимуть від дій гравців. Зараз ані гравці, ані розробники не знають, чим скінчиться історія світу Survarium. Чи буде в підсумку “щасливий кінець” або “всі помруть”. Звісно, у нас накопичилося багато напрацювань і цікавих ідей, як розвивати події в тому, чи іншому разі, але єдиним затвердженим елементом на цю мить є зав’язка історії.

dev-diary5-1

Події гри починаються в 2026 році. Минуло десять років відтоді, як людство вперше зіткнулося з Лісом, і чотири роки після великої Пандемії, що знищила 90% населення планети. Світ “вражений” Лісом нерівномірно — позначається різниця кліматичних умов. Спорожнілі напівзруйновані міста остаточно захоплені Лісом, а на вільних територіях, то тут, то там виникають спалахи хвороби — відлуння великої Пандемії. Перший сезон починається з віче Бродяг, на якому посланець Чорного Ринку повідомляє про спалах хвороби в одному з поселень. Чорний Ринок наполягає на ізоляції і зачистці поселення, щоби не допустити поширення хвороби. Бродяги бояться, що це всього лише привід, аби розграбувати поселення без опору.

dev-diary5-2

Серія внутрішньоігрових подій дозволить гравцям з’ясувати подробиці і вже своїми діями вирішити долю поселення. Для PvP-гравців відкриється спеціальний режим, де вони зможуть зіграти або на боці Бродяг, або на боці Чорного Ринку (з відповідним обмеженням у спорядженні).

У режимі вільної гри з’являться нові завдання і події на мапі, пов’язані з дослідженням хвороби. Кожна перемога в PvP-матчі, кожне пройдене завдання або знайдений секрет в режимі вільної гри додають бали одній зі сторін конфлікту. Та сторона, яка завдяки гравцям набере більше балів до закінчення події, виграє.

Якщо виграє Чорний Ринок, то поселення буде спалено разом зі своїми секретами, і ми ніколи не дізнаємося, що послужило причиною спалаху хвороби.

Якщо виграють Бродяги, то жителів поселення вдасться врятувати, але наслідки порушення карантину можуть бути непередбачуваними.

dev-diary5-4

Не слід засмучуватися, якщо ваше угруповання не бере безпосередньої участі в чинній події. Ви своїми діями можете вплинути на те, чи збереже ваше угруповання нейтралітет, а чи виявиться втягнутим у конфлікт.

Для кожного гравця, який бере участь у події буде розраховуватися внесок, який він вклав у перемогу свого угруповання. При цьому, якщо ви граєте спершу за одну сторону, а потім за іншу — ваш сумарний внесок нівелюється. Від того, наскільки сильно ви допомогли своїй стороні перемогти, залежатиме розмір вашої нагороди по закінченню події.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Roman Hodishevskyy

    Цікавий задум, побачимо як він буде реалізований.