Assassin’s Creed: як створювали франшизу | Історія розробки Assassin’s Creed (Nikattica)

Assassin’s Creed – найуспішніша ігрова франшиза, має цікаву історію створення. “Брат” Принца Персії, який вирішив піти з дому та жити окремо:) Якось так можна схарактеризувати початок життя серії ігор про непомітних вбивць. Та більше деталей чекає вас у відео!

✔️ Підтримай україномовних контент-мейкерів та використовуй #WatchUA
✔️ Якщо ти — україномовний автор на Youtube, то долучайся до нас playua.net/watchua

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Шутер XDefiant від Ubisoft матиме офіційну українську локалізацію

xdefiant

«Ubisoft не втручалася в розробку». Свіжі деталі стосовно The Rogue Prince of Persia

the rogue prince of persia

Ubisoft відкликає ліцензії The Crew з бібліотек гравців

The Crew 2014

Чи мріють дндшники про інші системи? | ч. 3 (Де Мої Куби?)

dmk thumbnail.3

Цікавинки, які ви могли пропустити в сюжетному трейлері Star Wars Outlaws

The Rogue: Prince Of Persia від творців Dead Cells вийде наступного місяця

The Rogue: Prince Of Persia

Ремейк Prince of Persia: The Sands of Time розробляють з нуля (знову)

prince of persia the sands of time

Star Wars Outlaws від Ubisoft вийде наприкінці серпня

star wars outlaws