BioWare розробляли свій “Сyberpunk” із паркуром і кунг-фу

Jade Empire якось завжди стояла осторонь серед інших ролівок BioWare. При всій свої унікальності (як сетингу, так і бойової системи) та любові спільноти, Jade Empire так і не дочекалася продовження. Однак виявилося, що понад 10 років тому гра дійсно могла отримати другий шанс. В артбуку, присвяченому 25-річчю BioWare, серед чималої кількості ескізів було помічено малюнки певної невипущеної гри. Їх же згодом опублікував у своєму інстаграмі арт-директор BioWare Метт Роудс.

У 2005 році гру задумували як можливу Jade Empire 2, але в ході розробки концепція змінилася і проект отримав кодову назву Revolver. Гра зберегла свою азіатську естетику та наголос на бойових мистецтвах, проте фентезійщину замінило кіберпанкове майбуття. Гравців чекало би величезне місто з повною свободою пересування (не в останню чергу завдяки повноцінному паркуру) і розгалуженими квестами.

 

Розробка Revolver тривала з 2005 по 2008 роки, але половину цього часу студія працювала упівсили — паралельно BioWare розробляли Dragon Age: Origins. І оскільки ЕА зробила ставку саме на цю гру, то пріоритети розробників поступово змінювалися, всі ресурси студії пішли на DAO, а Revolver повільно загнулася. Зважаючи, що ми про неї дізналися майже 15 років потому, то вочевидь ніхто в BioWare та EA особливо не жалкував за цією втратою.

Читайте також

Нової Need for Speed цьогоріч не буде

Need for Speed Heat

У Dragon Age 4 мав бути мультиплеєр. На щастя, його вчасно викинули

Dragon Age 4

Саудівська Аравія вклала 3 млрд $ в EA, Take-Two й Activision

Оригінальну Star Wars: Battlefront 2 зламали новим патчем

star wars battlefront 2004

Цього тижня Anthem можуть остаточно поховати

Anthem

У перевиданні Mass Effect не вийде полюбуватися сідничками

У Mass Effect Legendary Edition не буде одного DLC

Тепер про Mass Effect Legendary Edition відомо все

Mass Effect Legendary Edition

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: