Чому закрили студію Maxis?

0510-ea-money

Учора стало відомо про закриття студії Maxis, яка трудилась під крилом компанії Electronic Arts. У чому ж причина такого рішення? Відповідь на це питання дав один з колишніх працівників студії, який на форумі Reddit підготував цілу статтю на цю болючу тему. Проблема, як це не дивно, полягає у грошах — останнім часом серія SimCity не задовольняла EA прибутками.

Гроші… все зводиться до них. EA — це корпорація, що не розділяє сентиментів співробітників. Звідси і закриття.

Довга перерва між останньою і передостанньою SimCity зумовлена декількома факторами, один з яких полягає в тому, що доповнення до SimCity 4 не приносили стільки грошей, як Sims. Тому наступну гру ми згорнули заради Sims 2, яка також принесла величезні доходи.

І хоча остання SimCity викликає дорікання не лише у компанії-видавця, нам сумно чути про те, що талановита команда розробників мусила робити те, що їй кажуть, а не те, що вона хотіла. Усвідомлюючи це, чимраз більше розумієш переваги інді-ґемдеву.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Нову гру від творців It Takes Two анонсують цього року

it takes two

Екскерівник Blizzard вважає, що гравцям варто залишати чайові розробникам

Чайові гроші

Гра про Чорну Пантеру буде пісочницею у відкритому світі

Чорна Пантера Black Panther

Electronic Arts звільняє 40 тестувальників Apex Legends

apex legends

Battlefield 2042 більше не отримуватиме нового контенту

battlefield 2042

Марґо Роббі стане продюсеркою екранізації The Sims

barbie

Творчий директор Battlefield покидає EA заради маловідомої студії

battlefield

Command & Conquer та інші класичні проєкти EA нарешті дісталися до Steam

p.ua.command & conquer