Новини

Divinity: Original Sin 2 покине дочасний доступ восени

Divinity: Original Sin 2, вона ж ДОСя, вона ж “Найкраща RPG 2017 року” отримала остаточну дату релізу… завдяки парі, укладеному з будівельною компанією.

Кілька місяців тому Larian Studios побилася об заклад з будівельниками, які працювали по сусідству, що закінчать розробку Divinity: Original Sin 2 швидше, ніж буде зведено багатоповерхівку поруч зі студією. Будівельники вже активно працюють, тож ігротворцям слід у поті чола доробляти гру, аби вже 14 вересня можна було відсвяткувати її повноцінний реліз.

Втім, то все жарти. До всього, гра отримала черговий контент-патч із вагоном приємнощів. По-перше, заготовані персонажі, окрім докладнішої сюжетної та ігрової характеристики, отримали й унікальні вміння по одному на брата. Ясна річ, якщо ви розпочнете гру власноруч створеним персонажем, ці особливі закляття/прийоми вам не дістануться.

По-друге, завершено роботу над системою взаємин і репутації. Як нам обіцяли, всі наші дії та слова так чи інакше впливатимуть на стосунки з товаришами. І якщо персонаж у певний момент стане по горло ситий нашими вчинками, які він сам не схвалює, то з часом у нашому загоні стане на одного пригодника менше.

По-третє, гра отримає пролог — окремий навчальний рівень, події якого розгортатимуться до полону нашого персонажа.

Ну і найголовніше — у першому акті тепер можна буде захопити корабель “Пані Помста”, котрий стане нашою пересувною базою (привіт, Pillars of Eternity 2) і дозволить відвідувати не лише прибережні місцини, а й Залу Відлуння — наш старий “табір”.


Яснозорий Свен Вінке недарма називає Divinity: Original Sin 2 найбільшою грою студії. Вже зараз розробники виконали більшість понадпланових цілей з Кікстартера. Нам залишається тільки отримати ще двох заготованих персонажів, Маску Мінливця (дідько знає, що воно таке), конструктор заклять, ну і решту вмісту основної кампанії. Частину з цього ми отримаємо в останньому контент-патчі, який вийде за кілька місяців, а решту — 14 вересня, у день релізу гри.

Чекаємо!

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Олег Куліков