Технологія трасування променів робить сучасні ігри ще більш гарними та фотореалістичними. Завдяки їй освітлення та різні віддзеркалення виглядають справді вражаюче. Але полюбляють нею прикрашати не тільки новинки, але й стару добру класику. Так, наприклад, у 2019 році рейтресинг додали до мясного шутера Quake 2. Але ось модмейкер під ніком DarioSamo вирішив покращити ще старішу класику — Super Mario 64.
Він взяв за основу неофіційний порт проекту для ПК, для якого вже зробили 4K текстури та підтримку 60 кадрів на секунду. У цьому комплекті саме трасування променів і не вистачало. Ентузіаст вручну розставляв джерела світла, аби реалізувати свій задум. Заодно він додав динамічні тіні у Super Mario 64.
DarioSamo ще не завершив роботу, але оприлюднив модифікацію у вільному доступі, щоб зрозуміти чи знайдуться люди яким це цікаво. А заодно і помічників, які допоможуть довести проект до кінця.