Інтерв’ю: „Ми в Exkee — усі „нормальні“ люди“, — Тоні Дубле, розробник Kill The Bad Guy

Автор: Олег Куліков @AbsoKulikov

Насолодившись сповна чудовою забавкою Kill The Bad Guy (в якій ми тільки те і робимо, що вбиваємо хлопчиків), ми вирішили поспілкуватися з творцями цієї кривавої головоломки — командою Exkee з Марселя (Франція), найбалакучішим з якої виявився виконавчий директор Тоні Дубле.

Тоні Дубле

Вітаємо, Тоні. Передусім хочеться подякувати за Kill The Bad Guy. Гра вийшла незвичною та дуже веселою.

О, дякую. Завжди приємно таке чути.

Починаючи зі самої назви гри («Вбий поганця») і її тематики, хтось може надумати собі багато лиховісного про розробників. Тож, будь ласка, розкажи нам більше про авторів Kill The Bad Guy. І про ваші характери зокрема.

*сміється* Ми в Exkee — усі „нормальні“ люди. Спокійні, привітні, любимо дітей і тварин. За 10 років існування студії ми створили понад 25 ігор, 5 з яких були типовими indie, але здебільшого працювали підрядниками-аутсорсерами. Ага, жодна з наших ігор не була жорстокою.

Але у випадку з Kill The Bad Guy ми надумали зробити щось таке з кров’якою та купою жартів, аби – ми сподіваємося – гра стала популярнішою, ніж попередні наші забавки (як-от Voodoo Dice чи ColourZ), які були доволі абстрактними.

Першою думкою по закінченні кількох перших місій у KTBG була: „О, це ж геть як нещасні випадки у Hitman: Blood Money, тільки зведені в абсолют“. А що насправді слугувало вашими джерелами натхнення.

Гм, серію Hitman якщо й називати, то десь в останню чергу. А так, то кожен ігроладний компонент був навіяний старими іграми: Lemmings і Star Wars Pit Droid слугували натхненням для головоломок, Stair dismount — для ігрової фізики, Syndicate — для створення міських декорацій, а мережеві flash-мультики про чоловічків задали нам загальний тон гри. Ось вам приклад такого відео:

Ага, і ще Sin City вплинула на стилістику гри.

А тепер ближче до ігроладу. Коли вперше натрапляєш на дерево-катапульту чи „вуличний арбалет“, захвату немає меж. Як ви дійшли до таких вишуканих шляхів розправи?

Ми хотіли зробити гру повністю без вогнепальної зброї, аби усунення поганця жодним чином не нагадувало військової дії. Вбивство мало виглядати, як нещасний випадок. Тож ми склали перелік можливих шляхів убивства посеред міста за допомогою „звичайних“ речей та пасток а-ля МакҐайвер (крутезний серіал про таємного агента, який у силу своїх знань міг з побутового мотлоху створювати що-завгодно різного ступеня летальності — прим. кор.). А ще ми відшукали в інтернеті кумедні переліки про найдурнуватіші смерті, які насправді сталися з людьми. Серед них знайшлося багато кумедних та цікавих ідей.

Kill The Bad Guy має непоганий терапевтичний ефект, бо замість зливати злість на когось (після важкого робочого дня, наприклад), можна уявити цю людину у KTBG і помститися їй там. Як гадаєте, ваша гра зможе зробити світ хоч на трішки кращим?

Ми хотіли вплести у гру якусь позитивну мораль, саме тому ви вбиваєте поганців. Та передусім KTBG, як і решта ігор, має дарувати веселощі. Було би надто претензійно казати, що ми хочемо змінити світ на краще. *сміється* Ми лишень хочемо подарувати гравцям удосталь приємного часу.

Неможливо не спитати про титульну пісню KTBG. Хто відповідальний за створення цього запису та ігрової музики загалом?

Так, пісня справді крутецька. Музику для гри писав наш земляк, теж із Марселя, неймовірно талановитий композитор Самуель Сафа. Він різносторонній артист, пише музику для ігор, телебачення та навіть мюзиклів. Ось тут, до речі, можна побачити як проходив запис теми для KTBG:

Візуальна простота плюс інтуїтивне керування натякають, що KTBG чудово почувалася б на мобільних платформах. Чи плануєте ви портувати гру на Android чи iOS?

Так, ще зі самого початку ми роздумували над керуванням, яке можна легко перенести на планшети. Мобільні телефони усе ж мають замаленький екран, але для планшетів на базі Android та iOS гру портувати можна без проблем.

Та все ж ми хочемо почекати бодай 6 місяців, адже це геть інший ринок, інша монетизація, тому варто не гнати коней і знайти найкращу формулу монетизації гри на планшетах (бо тамтешні користувачі неохоче платять за ігри, на жаль).

Наостанок досить звичне запитання: над чим ваша команда працюватиме у найближчому майбутньому?

У нас на думці є кілька класних оновлень для Kill The Bad Guy, зараз-от ми працюємо над багатокористувацьким режимом, ну і звісно хочемо портувати гру на інші платформи. А ще ми продовжимо роботу над кількома мобільними забавками, розробку яких навмисне призупинили задля закінчення KTBG.

А ми у свою чергу бажаємо Exkee успіху і з нетерпінням чекатимемо ваших нових робіт.

Дякую! Приємно було поспілкуватися. Всього вам найкращого!

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Українці створили власний бренд кокпітів — Okuni Seats

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.okuni seats 3

SteamWorld Heist 2, Antonblast, Cat Quest 3 — Підсумки квітневого Indie World

Автор: Барлет Ярослав

steamworld heist 2

Перемога ховається за дощем. Другий етап Porsche Super Cup 2024

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.porsche supercup 2024

Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails

Автор: Єрмаков Кірілл

Twilight Tails

Новачки рвуться в бій. Як пройшов другий етап Warm Up League Spring Cup 2024

Автор: Андрій Присяжний

image 2024 03 26 21 48 09

Відродження класичного турингу. Огляд першого етапу 7DRIVE TCR Championship

Автор: Андрій Присяжний

5

Цікавинки, які ви могли пропустити в сюжетному трейлері Star Wars Outlaws

Автор: Микола Єрьомін

Виклики та рішення для каркасного будівництва в холодних кліматичних умовах

Автор: PlayUA

house 01 01