Dying Light — популярний зомбі-виживастик з елементами паркуру — добряче наповнив кишені своїх творців грошенятами, адже був проданий понад 5 мільйонів разів. Звісно, після такого грандіозного успіху розробники почали думати про сиквел. У Techland розуміють, в якому напрямку рухати серію, але перед ігротворцями постала проблема. Теперішні консолі можуть не витягнути масштабів гри, і через це вихід продовження може затягнутися на багато років, або у світ вийде менш крута гра.
У нас є безліч вкрай амбітних ідей. Тому спершу ми повинні з’ясувати, чи сумісні вони, хоча б у теорії, з технологіями, які надає чинне покоління консолей. Також необхідно перевірити, чи настільки круті наші концепти, наскільки ми думаємо. Для цього нам потрібні прототипи.
Гра тільки на концепт-стадії, але вже кортить побачити, що ж там такого вигадали Techland для Dying Light 2.