Новини

Козак чи мушкетер: хто фехтує краще? Відповідь шукайте у Hellish Quart

Якуб Кісєль, аніматор третього “Відьмака”, Bulletstorm, а віднедавна й інді-розробник, вирішив перевірити, хто ж був найкращим фехтувальником в Європі 17 сторіччя: запорізькі козаки, польські гусари, шведські рейтари, яничари тощо.  І хоча всі попередні спроби зробити максимально автентичні двобої на мечах зазнавали невдачі (так-так, Clang, я дивлюся на тебе), з Hellish Quart все має вийти інакше. Розробники обіцяють нам не лише максимальну історичну достовірність у всьому, що стосується одягу, зброї та неповторного стилю фехтування кожного з 12 бійців, а й небачену досі фізичну модель.

На відміну від більшості файтингів, у Hellish Quart нема ніяких смужок життя. Тут усе просто: пропустив удар — програв… і втратив руку. Чи око. Чи навіть голову. До всього, попри начебто складну систему, керування у грі буде доволі простим — чотири лицьові кнопки ґеймплада, наприклад, визначатимуть кут удару та дозволять робити найпростіші комбо, а блокування ворожих ударів буде автоматичним (але тільки якщо ви ще нічого не натисли)

Hellish Quart скоро має вийти в дочасному доступі Steam, проте точна дата виходу поки невідома. Дочасна версія гри міститиме 5 бійців зі запланованих 12, стільки ж арен, 3 музичних композицій, а також два режими гри: аркадний та мультиплеєр. А впродовж року перебування в ДД, гра отримає не лише більше згаданого вмісту, а й самітну кампанію та нові рівні складності.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Олег Куліков