На думку SONY, хмарний ґеймінг лише близьке майбутнє, а не сьогодення

Генерального директора Sony Interactive Entertainment Джима Райана у судовому процесі, де Федеральна торгова комісія США прагне заборонити Microsoft придбання компанії Activision Blizzard, запитали про те, коли, на його думку, хмарні сервіси стануть комерційно успішними і займуть значну долю його бізнесу.

Це, очевидно, залежить від того, як ви визначаєте успішність, але я скажу, що хмарні технології стануть значущим компонентом того, як гравці отримують доступ до ігор, між 2025 і 2035 роками.

Відповідь Райана

Напередодні цього, Європейський регулятор схвалив угоду Microsoft та Activision Blizzard, зазначивши, що хмарні сервіси поки ще не відіграють ключову роль у сьогоденні ігрової індустрії і мають малий вплив на конкуренцію.

Також генеральний директор засвідчив, що SONY вкладає величезні інвестиції у розробку хмарного сервісу і очікує, що у майбутньому більшість геймерів віддаватимуть перевагу саме такому доступу до ігрового контенту. І ми вже можемо спостерігати, як SONY поступово виходить на цей ринок, адже компанія вже починає тестування нової технологій — хмарна трансляція для ігор на PS5. Щоб спробувати цю новинку, вже зареєструвалось понад 8 мільйонів учасників, що складає 17% від усіх користувачів PS Plus.

Тож, скоріше за все, майбутнє за хмарою і вже скоро топове залізо стане непотрібним для повсякденного використання.

А як вважаєте ви?

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Анна Колінчук