Новини

Несподівані експерименти: Що як нічого не робити у Mortal Kombat: Deception?

Як і у реальному світі, майже в кожному популярному відеоігровому всесвіті є свої “а що буде, якщо…”. У випадку Mortal Kombat одним з таких питань роками залишалася механіка рівня The Fallen Cliffs, у грі 2004 року Mortal Kombat: Deception. Гра була першою у серії, де арена взаємодіє з персонажами до такого рівня, що вбити може обох, якщо не пристосовуватися і не ворушити булками.

У випадку The Fallen Cliffs, рух персонажів поступово змушує рівень розсипатися. Через 16 років після виходу гри експерт з питань франшизи, Mitsuownes вирішив перевірити: що ж буде, якщо ніхто не рухатиметься на цій арені.

Результат несподіваний — раунд закінчується глюком, починається інтро, а потім гра вилітає. Загалом, весь процес нагадує одвічне питання: що ж буде, якщо в унітаз у вагоні на повному ходу кинути лом.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Микола Єрьомін