Підсумки року — Юра Лупул

Автор: Юра Лупул @linerhead

З новим ґеймерським роком, друзяшки! :)

Цього року було багато цікавого, PlayUA вже віддав свої нагороди іграм, які було обрано колективно, але хочеться поділитись особистими враженнями від ігрового 2014-ого. Пройдуся по місяцях і згадаю, що мене порадувало/не порадувало, а в кінці підіб’ю свій загальнорічний висновок… Тут має бути традиційне “Поооооїхали” :)

Січень

1

Відійшовши від новорічного “Ааааа, чому в мене зелений горошок в ніздрі?”, що було першим сюрпризом року, відразу вдалося отримати і другий — реліз Metal Gear Rising Revengeance на ПК. Хоча гра майже немає стосунку до серіалу Коджіми (окрім ГГ та назви), вона вийшла уберкрутою. Шинконарізний слешер із крутим бекґраундом, чудовою механікою та скаженим саундтреком. Однозначно рекомендую… Більше січень нічим не запам’ятався, тому він напевне і січень :)

Лютий

2

Лютий я провів за вже звичними TellTale’івськими поседеньками у The Wolf Among Us. Потім засів у другу Castlevania, Thief і на кінець у ремастер четвертого Resident Evil.

Вовчик вище всіх сподівань, Castlevania та Thief — мають свої переваги, якимось чином таки чіпляють, адже я пройшов обидві, але за великим рахунком, нічим не вразили. А от ремастер культової четвертої рези граю до сьогодні. Нарешті якісний порт, з нормальною підтримкою миші та текстурами, навіть ПК-кнопочки домалювали, а це, курва, досягнення.

Березень

3

Березень був багатим на ігри. South Park: The Stick of Truth, Dark Souls 2, Titanfall, MGSV: Ground Zeroes, Diablo 3: Reaper of Souls, а на десерт епізод мертв’ячини від ТТ та феноменальне DLC до Bioshock Infinite — Burial at Sea ep2…

Якщо хтось встиг переграти у все це добро при релізі, то він напевне помер під кінець березня від перевтоми та девітамінізації. Я встиг випробувати тільки MGS, який в моєму топі отримує звання “Пролог року”; Женця душ, який перетворив Diablo у Diablo, а не той незрозумілий карнавал, який за неї видавали, а також не пропустив мертв’ячину, ну таке.

І от зараз я точно знаю, що в Титанопад я грати не буду, ібо “не зайшло”, Dark Souls теж не пробуватиму, адже є ризик втратити терпіння і розбити щось з периферії, а от “Патик істини” при першій же нагоді почну. Південний парк без уваги залишати не можна…

Квітень

З днем народження, Юр :wink:
З днем народження, Юр :wink:

Тут я можу виділити тільки чудову Child of Light. Не побоюся вкотре повторитись і назвати Ubisoft найкращою конторою. Як би ці хлопці не фейлили зі запуском своїх ігор, експериментувати вони не бояться і нерідко це перетворюється у дуже глибокі, особистісні ігри. А ще в мене в квітні день народження, тому я грав у зовсім інші ігри… If u know what i mean…

Травень

5

Що би там в травні не виходило, все побив Wolfenstein: The New Order. Першим же трейлером, хлопці з Machine Games змусили мене оформити замовлення гри в Steam (нууу і ще пообіцяли доступ до бетки нового Doom). І це моє перше вдале замовлення з часів третьої Saints Row.

Гра просто закохала в себе після першої ж місії в літаку. Олдскульна механіка з дропом луту, чудова шутерна складова, графоній та до біса круто пророблені персонажі. Беззаперечний шутер 2014.

Там ще Watch Dogs виходили ніби, але не будемо про погане…

Червень

6

В червні мої руки дотягнулися тільки до Murdered: Soul Suspect. Так, я знаю, що в червні вийшла Divinity OS, але на неї я часу не знайшов (знаю, ідіот).

Murdered мала хорошу концепцію, але вкрай нікчемну реалізацію. Видно що студію підтискали строки і вони добряче порізали свої ідеї. В результаті студії не стало, а гра прохідна у всіх напрямках…

Липень

7

Липень — час для відпочинку, тому окрім епізодика Вовка поміж нас, я нічого не грав. Але тоді ж вийшов ремастер The Last of Us. При нагоді і її куплю, там ж ФОТОРЕЖИМ! А в такій грі це як штампувати шпалери для роб. столу кожні 5 секунд :)

Серпень

8

В серпні я був зайнятий звільненням з роботи, аби мати більше часу на ігри. Жартую, звичайно… Я і на роботі грався в ігри :) Ігровий серпень нічим не запам’ятався, адже і релізів нормальних не приніс.

Вересень

9

Вересень повністю окупували консольні ексклюзиви. Destiny, Bayonetta 2 та Forza Horizon 2 — це те, що слід було придбати. Але де ж взяти гроші, коли звільнився з роботи? Крім того, де придбати чортову Wii U? Це питання я так і не вирішив, проте друзі обіцяли подарувати мені Форцу (я досі чекаю)… Про Destiny говорити немає чого, про неї тільки неписемний нічого не писав. Особисто моя думка — переоцінений шмат…

Жовтень

10

Під кінець року, традиційно сиплять крутими релізами. Жовтень 2014-го приніс нам Middle-earth: Shadow of Mordor, Alien: Isolation, The Evil Within, Borderlands Pre-Sequel, Sunset Overdrive і багато іншого добра…

Я був вражений Чужим; якщо ви якимось чином пропустили, то тут мій огляд. Скажу тільки, що це точно одна з найбільш атмосферних ігор за всі часи. Це те, що кожен має спробувати.

Листопад

11

Листопад продовжив ігропад. CODAW, який запам’ятався тільки мемом “Press F to Pay Respects” та кривуватим обличчям Спейсі, якого в грі хвилин на 5 загального часу. Нові Асасини, всі ми знаємо чим запам’ятались. Ще були некстґенівський реліз GTAV, чудовий і довгоочікуваний ПК порт Valkyria Chronicles, Бордоказки від ТТ та масштабний Far Cry 4, за яким я і провів увесь листопад, про що, до речі, не жалкую. Всі свої враження я описав тут.

Загалом це був чи не найбільш значущий місяць для ігроіндустрії в 2014-му, всипаний величезною кількістю постів про про баґи, лаґи, режими від першої особи, порівняннями графіки, словом було весело…

Грудень

12

Ну і ось вони, останні в цьому році рядки від мене.
Першу половину грудня я провів у The Crew, гра так само викликала неоднозначну реакцію у спільноти. Мене якимось боком обійшли графічні баґи, на які скаржились деякі гравці, але нікого не оминули падіння серверів. Проте я все ж насолодився “Ватагою” — великий, безшовний світ, чудові пейзажі та акрадні гоночки мене підкупили. Огляд тут.

Крім того, не можу не відмітити ПК-реліз MGSV: Ground Zeroes. Мені, як старому, затятому фану MGS, подобається тенденція розширення франчайзу на нові платформи, адже десь там далеко це дає надію на MGS PC Collection, який дасть змогу переграти у улюблені ігри без наявності декількох пар консолей…

2014 in Gaming

Зважаючи на кількість перенесень ігрових релізів, 2014-й можна назвати прологом до 15-го :) Це був цікавий, насичений, різноманітний рік у ігроіндустрії. А для нас він ознаменувася перезапуском всього PlayUA. Ми не завжди оперативні, не завжди об’єктивні, пишемо багато води та граємось у журналістику, але все це ми робимо тільки для вас.

Описане вище — тільки дріб’язок спогадів, які написано за 20 хвилин. Маю що розповісти і про цьогорічні E3, Video Game Awards поїздки на LAN фінали SLTV і інші масові івенти, але це вже мабуть після НР, адже стіл вже накритий і я не можу так довго дивитись на стейки та віскі (моя альтернатива олів’є та шампанському в цьому році).

Бажаю вам здійснення всього запланованого, побільше терпіння, віри в краще і PS4 під ялинкою. З новим роком!

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Українці створили власний бренд кокпітів — Okuni Seats

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.okuni seats 3

SteamWorld Heist 2, Antonblast, Cat Quest 3 — Підсумки квітневого Indie World

Автор: Барлет Ярослав

steamworld heist 2

Перемога ховається за дощем. Другий етап Porsche Super Cup 2024

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.porsche supercup 2024

Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails

Автор: Єрмаков Кірілл

Twilight Tails

Новачки рвуться в бій. Як пройшов другий етап Warm Up League Spring Cup 2024

Автор: Андрій Присяжний

image 2024 03 26 21 48 09

Відродження класичного турингу. Огляд першого етапу 7DRIVE TCR Championship

Автор: Андрій Присяжний

5

Цікавинки, які ви могли пропустити в сюжетному трейлері Star Wars Outlaws

Автор: Микола Єрьомін

Виклики та рішення для каркасного будівництва в холодних кліматичних умовах

Автор: PlayUA

house 01 01