Про героїв підтримки Overwatch і як їх створювали

Доволі цікаве інтерв’ю взяли IGN у ґеймдиректора Overwatch Джеффа Каплана, в якому говорили про те, як створювались герої підтримки. З відео можна дізнатись, які були перші імена героїв, побачити як вони тестувались, дізнатись якою ж мало бути ультимативне вміння Lúcio та багато іншого.

Також на прес-конференції в Нью-Йорку Джефф дав зрозуміти, що створення короткометрівок по всесвіту Overwatch є дуже цікавою роботою і в майбутньому нас чекатимуть нові синематики.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Шутер XDefiant не вийде найближчим часом, але відкрита бета вже близько

xdefiant

Компанією Blizzard керуватиме колишня менеджерка Call of Duty

Overwatch 2: любов і ненависть

Overwatch 2

Sega скасувала шутер Hyenas від творців Total War. Гра мала вийти за кілька місяців

hyenas

Overwatch 2 покинули напризволяще?

Overwatch 2

Blizzard повністю йде з Китаю

Netflix відкрили нову студію з продюсером Overwatch на чолі

photo 2022 10 19 14 40 59

Blizzard перепрошує за невдалий старт Overwatch 2

Overwatch 2

Популярне