S.T.A.L.K.E.R. 2

Все, що відомо про S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Зімін Антон @AtorZN

Кілька днів назад офіційний сайт STALKER 2 ожив на радість всіх фанатів гри. Тизер-заглушка, що майже 11 місяців була єдиним натяком на те, що нам варто очікувати нову історію зі всесвіту Зони Відчуження, зникла та поступилась місцем першому офіційному постеру та саундтреку.

Всі ми пам’ятаємо, як ходили чутки про перший візуальний тизер гри з написом 2.0.2.1., що супроводжувався написом “A. N. N. O. U. N. C. E. D. 2”

Багато хто думав, що це рік запуску гри, але в лютому 2019 року розробники дали зрозуміти, що це ще й шифр: якщо від цих цифр відняти рік в якому відбулась Чорнобильська трагедія 2021 – 1986, отримаємо 35 — саме це число вони опублікували з текстом: “Що може ховатись за 2.0.2.1.? Перша частина коду розв’язана — це 35. Можливо, це допоможе вам у майбутньому”.

Після такого повороту спільнота зрозуміла, що коди можуть бути в будь-яких матеріалах, що публікуються командою розробників STALKER 2. Наступним підтвердженням став саундтрек, що з’явився на сайті довгоочікуваного проекту.

Починаючи з часової відмітки 00:20 можна почути багатьом відому Азбуку Морзе, що мало вже де використовується офіційно, але все ще може допомогти в екстрених випадках. Фанати розшифрували код та отримали приблизно наступні слова: “Хто-небудь мене чує? Але… Це не так вже й важливо. Я звик до самотності … Зона дала всьому сенс… Мені потрібно зачекати ще…” [Does anybody hear me? But… It doesn’t really matter. I’ve got used to loneliness… The Zone gave a reason to everything…I still need to wait for…].

Хто відправляє цей радіосигнал? Чи знаємо ми цього персонажа? Можливо це Стрілець? Ходять чутки, що на постері в протигазі зображений саме сталкер-легенда. Зверніть увагу на очі. Але це вже здогадки. Так само і те, що на стінах реактору, що зображений на постері теж є якийсь шифр або графіті. І якщо погратися з яскравістю картинки, то дійсно можна побачити деякі артефакти зображення. Але зроблено це спеціально співробітниками GSC Game World чи це просто спроба допитливих фанатів знайти щось таємниче на звичайному промо-зображенні — покаже час.

Є ще багато запитань. Наприклад, чому те саме число 35 так схоже на “3Б” або “36”? Що може означати “A. N. N. O. U. N. C. E. D. 2” і де “A. N. N. O. U. N. C. E. D. 1”? Що буде, якщо “написати” всі абревіатури, використавши морзянку?

Ми раді таким признакам життя проекту. Ми знаємо, що робота над STALKER 2 дійсно ведеться кожного дня і працюють над грою чудові люди та професіонали свого діла. В проекті задіяні як ветерани ігротворення так і нові люди, що прийшли з інших сфер. Ми МАЙЖЕ впевнені, що робиться це частково за підтримки Epic Games та гра буде зроблена на рушії Unreal Engine. І нам дуже подобається подібний підхід просування СТАЛКЕР 2: таємниці, шифри, ARG, тощо. Сподіваємось, що фінальна гра приємно здивує всіх ґеймерів, котрі завмерли в очікуванні релізу продовження легендарного СТАЛКЕРА.

І наостанок пропонуємо підтримати розробників, придбавши оригінальні частини гри та інші проекти GSC Game World у Steam, GOG або The Humble Store.

Останні статті

«Одного разу в Голлівуді»: персонажі та їх прототипи, великодки, алюзії, цитати (оновлено)

Автор: Данило Зозуляк

Одного разу в Голлівуді / Once Upon a Time In Hollywood (2019)

Спаун, Дедпул вбиває Дедпула — Дайджест коміксів #05

Автор: Владислав Папідоха

Дайджест коміксів #05

Відкриття D23 — Що показали, та розказали. (Оновлено)

Автор: Віталій Тарнавський

Огляд фільму «Падіння янгола»

Автор: PlayUA

Падіння янгола / Angel Has Fallen (2019)

Усі анонси Microsoft на Inside Xbox одним рядком

Автор: Валерій Брень

Inside Xbox Gamescom 2019

Що показали Google Stadia на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Google Stadia Gamescom 2019

Інді-новинки для Switch: що показала Nintendo на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Nintendo Indie World Gamescom 2019

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 04: Resident Evil: Survivor (2000)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil: Survivor (2000)