Dead Space: Extraction

ВиНеЗнали #02. Приквел Dead Space та мрія Ендрю Ґарфілда

Автор: Володимир Вітовський @vovatool

Чекаючи на омріяне продовження улюбленого фільму чи гри, можна пропустити момент, коли такий проєкт з’явиться. І мова не про комікси чи книжки. Доволі часто ігри, які розширюють певний усесвіт, просто залишаються на узбіччі історії. Ви, можливо, про них чули, але ніколи не запускали через різні причини: десь такою перешкодою була ексклюзивність для консолі, десь — низькі оцінки. Втім, наших сьогоднішніх гостей у жодному разі не можна назвати небажаними.

Чи знали ви, що на Wii виходила повноцінна частина Dead Space, яка показує, як люди на планеті Егіда VII вперше почали втрачати глузд після знайденого Маркера (обеліску)? А може вам би більше сподобалося продовження історії Ендрю Ґарфілда у ролі Людини-павука? Тягнути кота за хвіст не будемо — про ці два проєкти ви дізнаєтеся далі.

Dead Space: Extraction (Wii)

Wii — це справді дивне створіння, з якого круті ігри стирчать, наче коріння. Попереднього разу ми вже розповідали вам про окрему версію Prince of Persia: The Forgotten Sands. Але якщо та гра мала повністю інший ґеймплей та історію, ніж її AAA-варіант, то Dead Space: Extraction виконує функцію приквела. Мова саме про приквел оригінальної Dead Space. Extraction виходила ще й на PlayStation 3, але саме Wii з допомогою нунчака та Wii Remote дозволяє повноцінно зануритися в це інтерактивне кіно.

Стоп, кіно? Так, приквел Dead Space — це кінематографічний тир. У грі не потрібно пересуватися, всі рухи персонажа заскриптовані. З’явилася відраза? Так, вас водять за руку, але це не означає, що сутички з ворогами від цього максимально скуті. Є і переваги: керування Wii Remote дозволяє краще відчути зброю, якою ти стріляєш, особливо коли від її положення (горизонтального чи вертикального) залежить тип пострілу. Правильне використання арсеналу змінює хід бою, але для цього вам потрібно тримати контролер відповідним чином. Як для віддаленого керування, тут хороші боси. Один може потребувати реакції, інший — вмілого менеджменту набоїв. У такі моменти я навіть забував, що це не гра з основної серії.

Щодо сюжету, то він реально хороший, бо робила його… Visceral Games. Тоді студія ще називалася EA Redwood Shores. Щоправда, Ґлен Скофілд до її розробки не причетний. Втім, історія цілком і повністю відповідає антуражу Dead Space. Наприклад, через обмеження рухів персонажем не можна розвернутися і піти в інший бік. Але за допомогою кінематографічності та камери від першої особи розробники спромоглися додати дрібниці на кшталт зазирання за кут, наче головний герой/героїня переживають, що звідти на них щось вистрибне. Просуваючись сюжетом, можна побачити галюцинації, почути крики дітей та відлуння “порожніх” коридорів. На відміну від трилогії, в Dead Space: Extraction є кілька протагоністів, які змінюються почергово. А момент з рукою в кінці проходження викликає певне спантеличення, тому що таке складно було собі уявити. Коротше кажучи, це воно!

Додайте сюди ще адаптовані внутрішньоігрові комікси у форматі відео, які дозволяють дізнатися ще більше інформації про те, що сталося на забутій Богом планеті. Це дозволить вам залатати сюжетні дірки та дізнатися декілька таємниць юнітологів. Загалом Extraction містить приблизно 6 годин контенту, які сподобаються будь-якому фанату Dead Space. Наостанок скажу вкрадену в іншої людини думку: “Як же ж круто ця гра би виглядала у VR!” І так,  при проходженні пересування у відкритому космосі зачаровувало. Втім, якби справа дійшла до екшену, то Dead Space: Extraction, найімовірніше, перетворилася би на симулятор блювотиння.

The Amazing Spider-Man (ПК)

Після виходу останнього фільму про Людину-павука багато фанатів заговорили про те, що хотіли би побачити ще один фільм за участі Ендрю Ґарфілда. Та вони, мабуть, не знають, що вже існує проєкт, який є сиквелом стрічки «Нова Людина-павук». Може її і не вважають каноном, але однойменна гра The Amazing Spider-Man продовжує події першого фільму з Ґарфілдом. Ролі там озвучували інші актори, але хіба не круто, що існує таке творіння?

Упевнений, що хтось пройшов The Amazing Spider-Man 2012 року, але навіть не задумувався над тим, що це саме продовження фільму. Бо в The Amazing Spider-Man 2 розробники з Beenox вирішили змінити курс і просто частково скопіювати події фільму «Нова Людина-павук 2», докинувши туди додаткових персонажів. Тому перша гра настільки цікава, адже іншого подібного ігрового сиквелу про Павука не існує. Так, у ній немає кінематографічності Marvel’s Spider-Man, до якої ми вже звикли, але сюжет — її основна зброя. Дізнатися, як доктор Коннорс реабілітував своє ім’я після подій першого фільму з Ендрю Ґарфілдом, допомігши Людині-павуку зупинити розповсюдження вірусу, буде цікаво багатьом фанатам. На жаль, розробники не знали, що такі події частково суперечитимуть сюжету «Нова Людина-павук 2». Тому можете сприймати цю гру, як альтернативну реальність після подій першого фільму.

Ґеймплейно The Amazing Spider-Man (2012) — середняк. Очікувати від гри чогось неймовірного не варто. Павутина тут прилипає до неба, а деякі анімації чи візуальні рішення є пережитками тих часів. Та основною перешкодою на шляху до проходження цієї гри є відсутність у цифрових магазинах. Звісно, якщо ви не придбали її до цього на розпродажі в Steam. Залишилися лише вживані диски для консолей. От чи варто воно того? Радше так, аніж ні. Не кожного дня випадає можливість спробувати щось насправді особливе, хоча й оцінене доволі посередньо.


Тепер ваша черга ділитися назвами ігрових проєктів, які розширювали відомі всесвіти. Можливо вони не отримали відмінних оцінок, але можуть стати джерелом цікавих фактів для фанатів певних серій. Обов’язково напишіть про них у коментарях.

Останні статті

Може того й не треба — Різниця між Xbox Series S та Series X

Автор: Владислав Папідоха

Xbox Series

Ми впевнені у близькій перемозі України в цій війні — Стан справ у видавництва Lantsuta

Автор: Владислав Папідоха

«Довгий Джон Сільвер»

Загнаний у рамки — Враження від Sniper Elite 5

Автор: Владислав Папідоха

Sniper Elite 5

Труднощі кінотворення в умовах повномасштабної війни — Інтервʼю з Олексієм Гладушевським

Автор: xutukai

олексій гладушевський

Проклятий фільм: Warner Bros. Discovery на роздоріжжі щодо “Флеша”

Автор: Микола Єрьомін

Ґрант Ґастін

Кишенькове пекло. Враження від Diablo Immortal

Автор: PlayUA

Diablo Immortal

Як створювалася візуальна новела про містичний Київ — Інтервʼю з Nadni

Автор: PlayUA

«Примарна Доставка» (Ghost Delivery)

Ніколи з таким задоволенням не платив податки, як зараз — Стан справ у видавництва Mal’opus

Автор: Владислав Папідоха

Скотт Пілігрим

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: