Оптимізація, DLSS, HDR, FOV — Bethesda виправить усі недоліки Starfield у наступних патчах

Компанія Bethesda розмістила детальну інформацію про майбутні оновлення гри Starfield, які повинні усунути проблеми з оптимізацією і найпоширеніші помилки.Також розробники планують покращити графічні властивості гри, додавши підтримку DLSS, про яку так просили гравці, які навіть вже встигли створити відповідний мод.

Компанія запевнила, що вони збираються підтримувати гру впродовж багатьох років, щоб задовольнити запити гравців, що з’явилися після релізу. В першу чергу розробники направлять усі сили на вирішення основних помилок, що зустрічаються при проходженні квестів, і проблем з оптимізацією. Ці зміни надійдуть у гру вже з першим оновленням. Компанія вже тісно співпрацює з Nvidia, AMD та Intel, щоб з кожним наступним патчем показники продуктивності змінювалися тільки на краще.

З наступними регулярними патчами розробники додаватимуть різноманітні функції, про які наголошувала спільнота, на кшталт підтримки Nvidia DLSS. Також, володарі ультрашироких моніторів (32:9) зможуть використати його потенціал на максимум з впровадженою відповідною підтримкою у грі. Крім цього, у Starfield буде додано можливість регулювання яскравості й контрастності, кнопку, що дозволить персонажу одразу спожити наявну їжу, меню калібрування HDR і зміну FOV (поле зору).

Bethesda не забула і про величезну спільноту модерів, які з перших днів релізу почали створювати і оприлюднювати просто величезну кількість модів, як корисних, так і суто естетичних або неординарних. Для таких розробників-ентузіастів, компанія збирається випустити вбудовану підтримку модів (Creations Club), яка з’явиться на початку наступного року.

Модінг і творчість у наших іграх завжди залишатимуться життєво важливою частиною того, ким ми є, і нам приємно бачити, як спільнота почала діяти так швидко

розповіли у Bethesda

А поки розробники Bethesda працюють над покращенням гри, ви можете ознайомитися з найкращими налаштуваннями для пк, які створять оптимальний баланс краси картинки й швидкодії навіть на застарілому залізі.

Disqus Comments Loading...