Користувачі Epic Games Store довгий час просили платформотримачів додати систему досягнень, щоб було простіше ставити собі внутрішньоігрові цілі під час проходження. Компанія Epic Games послухала спільноту і сьогодні повідомила, що майже готова до релізу.
Система досягнень у EGS називатиметься Epic Achievements. Ачівки ділитимуться на чотири категорії: бронзові, срібні, золоті та платинові — кожна з них даватиме різну кількість місцевих очків досвіду. Поки вони ні до чого не прив’язані, тож просто накопичуватимуться. Зі старту досягнення працюватимуть в таких проектах:
- Rocket League
- Hades
- Pillars of Eternity,
- Kena
- Zombie Army 4
- Alan Wake Remastered
Втім, варто очікувати, що найближчим часом кількість проектів з підтримкою цієї системи ростиме, завдяки зручним інструментам для додавання досягнень у свої проекти на платформі. Побачити чи підтримує проект ачівки можна буде на його сторінці в магазині або у власній бібліотеці, де вам показуватиметься прогрес отримання.
Технічно, досягнення у EGS були ще з минулого року, втім вони перебували у режимі тестування. Тож з наступного тижня ми бачитимемо їх у всій міці.