Ілон Маск помирився з Blizzard

Ілон Маск якось нерівно дихає в бік Diablo IV, і розробники довгий час не до кінця розуміли, як їм на це реагувати. Та схоже, крига між Маском і Blizzard скресла, тож тепер їхня взаємодія буде винятково позитивною. Але до цього вони прийшли не відразу.

Почалося все незадовго після оголошення “хрестового походу зі знищення Твіттера”. Під час одного з твіттерських просторів під назвою No one talk until we summon Elon Musk, користувачі за звуками зрозуміли, що Маск якраз грав у Diablo IV за Пройдисвіта. Потім, коли його почали питати спершу про ребрендинг Твіттера на Х, а згодом і про саму Diablo IV, підприємець сказав:

Будьмо чесними: Diablo 4 не потребує від вас якоїсь особливої майстерності. Це не якась там хардкорна гра типу League Of Legends, де вам треба вміти добре грати.

На ці слова блискавичного відреагував Mайк Ібарра, президент Blizzard, якийсь насмішкувато припустив, що варто спитати в розробників точну кількість смертей Маска, бо він навряд чи грає в хардкор-режимі, де персонаж зникає після першої смерті. Іронія цього кпину Ібарри полягає в тому, що персонаж Ілона Маска у грі названий IWillNeverDie.

 

 

Ясна річ, коли іменитого мільярдера хтось (хай і жартома) отак-от публічно ставить на місце, він або залучає свою медійну силу на платформі, або вмикає ігнор. Оскільки акаунти Blizzard і самого Ібарри навряд чи би хто заблокував через іменитість, тут сталося друге. Щоправда, за чуками, між Маском і президентом Blizzard усе ж потім відбувся діалог у приватних повідомленнях. Хто зна, може це не була сварка, а прохання підкрутити Маску дроп рейт унікальних предметів.

А вчора Ілон Маск опублікував твіт пост, де назвав Diablo 4 чудовою грою й подякував команді розробників. Ібарра, звісно ж, не забарився з подяками у відповідь.

Здавалося б, нічого такого, але на тлі нещодавнього спалаху негативу в бік Blizzard через старт першого сезону й “найгіршого патчу в історії ігротворення”, бачити такі позитивні взаємодії справді тішить. Тим паче, що розробники потім вибачилися, визнали недоліки комунікації й уже почали застосування нової схеми оновлення гри, коли спільноті заздалегідь показують патч ноут, потім 2-3 тижні збирають фідбек від гравців і лише тоді вносять корективи та готують фінальну версію патчу.

Але про реальну ефективність цієї моделі ми зможемо поговорити щонайменше наприкінці серпня.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Олег Куліков