«Ми зробимо з Redfall хорошу гру»: Керівник Bethesda вірить у світле майбутнє провального шутера

Віцепрезидент Bethesda Піт Гайнс поділився своїм баченням кооперативного шутера Redfall від студії Arkane, який заслужено рознесли шквальною критикою як гравці, так й ігрові видання (включаючи наш огляд).

Він розповів, що розробники не збираються здаватися, а підтримка, оптимізація і виправлення помилок у грі ні в якому разі не буде зупинена тільки через те, що шлях Redfall «розпочався неправильно». Для того, щоби гра змогла виправдати очікування гравців, вони готові провести ще багато кропіткої роботи, яка приведе проєкт до ладу. Це потрібно для того, щоб нові гравці в недалекому майбутньому мали можливість запустити гру через Game Pass і отримати від її проходження справжнє задоволення.

Для підтвердження серйозних намірів компанії Піт Гайнс порівняв Redfall з минулими проєктами Bethesda, які зі старту мали далеко не бездоганний вигляд — The Elder Scrolls Online для ПК і Fallout 76. Він запевнив, що Redfall нічим не відрізняється від них.

Так, ми не отримали того старту, якого хотіли, але це все одно весела гра… і ми збираємося продовжувати над нею працювати. Ми будемо робити 60 кадрів в секунду. Ми збираємося зробити так, щоб це була хороша гра, тому що ми знаємо, що Game Pass живе вічно. Через десять років будуть люди, які приєднаються до Game Pass, і Redfall буде там.

розповів Піт Гайнс

Наразі гра має 31% позитивних відгуків у Steam і майже мертвий онлайн.

Цікаво, чи можливо привести до ідеального стану гру, яка з самого початку не передбачалася для виходу у широкі маси, а потрібна була тільки для того, щоб дорожче продати збанкротілу студію!?

Disqus Comments Loading...