Як Redfall змусила піти понад половину команди розробників і розтоптала надії Microsoft

Журналіст Bloomberg Джейсон Шраєр у своїй статті детально розповів про всі етапи створення Redfall і низку подій, що призвели до випуску настільки жахливого проєкту, за який довелось вибачатись самому Філу Спенсеру —  генеральному директору ігрового підрозділу Microsoft. 

Усе розпочалось у 2018 році, коли студія ZeniMax почала розробку мультиплеєрного шутера про вампірів, де планувалася багаторічна підтримка, мікротранзакції, сезонне наповнення контентом тощо. Ця гра була не єдиною такою в розробці — крім неї паралельно проводилась робота і по інших іграх-сервісах. Надихнувшись такими проєктами, як Overwatch і Fortnite, процес набирав обертів. Проте всі ігри, що були в розробці, не розраховувались на вихід у реліз, а створювалися лише для того, щоби підняти ціну студії для її подальшого продажу. І ставка зіграла.

На цю аферу клюнула компанія Arkane Studios, що якраз переживала не найкращі свої часи. Випустивши тепло прийняту критиками, але комерційно провальну Prey, вони прагнули реабілітуватися завдяки багатокористувацькій грі, яка покращила б фінансовий стан компанії. Під цей параметр якраз підходила Redfall. 

Після укладеної угоди до команди розробників гри були приставлені Гарві Сміт і Рікардо Баре, які стали керівниками розробки Redfall. Проте вони не змогли задати рівний і правильний напрямок розвитку гри, внаслідок чого кожен відділ не розумів остаточної концепції. Навіть не було узгоджено чи гра буде одно- або ж багатокористувацькою. Моральний дух працівників падав у бездонну прірву, ветерани індустрії просто покидали проєкт і звільнялися. Також підкидало дров у вогонь те, що зарплати в студії були нижчими за середню по галузі, тому відтік персоналу вже було не зупинити. Як наслідок, з усього лише 100 осіб, які почали роботу над грою (що є дуже малою кількістю для розробки мультиплеєрних ігор із багаторічною підтримкою), до кінця розробки Redfall залишилося десь 30.

21 вересня 2020 року Microsoft придбала ZeniMax за 7,5 мільярда доларів, і всі очікували, що корпорація скасує Redfall і дозволить студії розпочати новий проєкт. Проте цього не сталось. Керівники Xbox вирішили не втручатись в процес розробки й надали Arkane повну автономію. Як ми тепер знаємо, це була фатальна помилка, що потім добряче підкосить репутацію ігрового гіганта.

Xbox покладали на гру великі надії. На презентації компанії у 2021 році вони розповідали про Redfall, як про криваву феєрію у світі вампірів. Проте через емоційну й фізичну виснаженість розробники вимагали все більше часу для виведення гри на фінальну стадію. І Microsoft їм цей час надавали, що змушувало їх переносити реліз декілька разів. Проте зрештою це не допомогло, і Redfall опинилася на перших шпальтах у топах найгірших ігор 2023 року… поки трохи згодом не вийшла The Lord of the Rings: Gollum.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Джейсон Шраєр випустить свою нову книгу в росії, пообіцявши віддати прибуток на допомогу Україні

террористи

Джейсон Шраєр анонсував нову книгу — про розквіт і занепад Blizzard Entertainment

activision blizzard

Творець Immortality, інтерактивного кінорозслідування, анонсував горори Project D та Project C

Project C Сем Барлоу

«Ми зробимо з Redfall хорошу гру»: Керівник Bethesda вірить у світле майбутнє провального шутера

Redfall

Філ Спенсер: “Ми не впоралися зі своєю роботою і за це я прошу вибачення!”

phil spencer

ГІ*НО: враження від Redfall

Redfall

Чи справді все так погано? Кооперативний стрім Redfall

redfall stream

“Не марнуйте свого часу”: перші оцінки Redfall

redfall

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: