Сьогодні розглянемо півфінальні ігри весняного сезону Американської та Європейської ліги League of Legends Championship Series (LCS).
Через дурну, ранню агресію на нижній лінії і дуже дивне позиціонування на драконах, SK зробили 2-ох монстрів з якими не змогли впоратися. Щвидка гра і добрий початок у серії для UoL — 0:1.
Знову SK програють фінальну гру, але потім, коли суперник почав поводитися дуже жадібно: почалися спроби ранніх дайвів, вся команда бігала і віддавалася по одному, їх змогли підловити на цих помилках і забрати ініціативу. У підсумку перемога для SK — 1:1.
Хибне рішення SK при виборі персонажів, а потім карколомно програна початкова стадія приносить для UoL ще одне очко, 1:2. Єдинороги — агресивна команда і на їхні дії повинні були бути негайні відповіді, інакше ніяк.
Нарешті SK банять настільки неприємну їм Morgana, а потім озвірілий Svenskeren, згадавши молоді часи, надавав підсрачників цим шмаркатим, зарозумілим покидькам показав дуже гідну гру, чим зрівняв рахунок в серії — 2:2. Дуже цікава гра, яка служить прикладом того, що сам у полі — теж воїн.
Цього разу UoL беруть персонажів, які можуть проявити себе тільки лише в комбінації. Гра затягнулася, і на 52-ій хвилині, коли Zed з SK помиляється, його вже не відпускають, в підсумку перемога в серії для UoL — 2:3. Саме ця гра — найвправніша і найцікавіша в серії, раджу подивитися її від початку і до кінця.
Через дуже ризикового Olaf у лісі, FNC отримали проблеми, протягом всієї гри, з якими не змогли впоратися. Гра програна вже на стадії вибору персонажів — 1:0.
Цього разу Fnatic спромоглися нав’язати свою гру, а саме пасивний, довгий фарм, у підсумку H2K почали помилятися, що було вигідно суперникам. У підсумку — швидка перемога для FNC — 1:1.
FNC беруть точно такий же склад, і природно, що H2K вже були готові до такого. Вони відповідають персонажами, орієнтованими на початок-середину гри, тож довгий пасивний фарм скасовується і в підсумку H2K забирають гру — 2:1.
Diana з H2K помирає в бійці сам-на-сам на 10-ій хвилині, а потім її ловлять на топі і знову вбивають. У підсумку H2K грали 4 проти 5. Для повернення Diana потрібен був час, але їм його не подарували — 2:2.
Лісник Fnatic зосередився на топі, у підсумку до десятої хвилини ця лінія була повністю під їхнім контролем. Потім FNC, як білка в колесі бігають уп’ятьох, забирають всі вежі і драконів. Перемога на 25-ій хвилині через те, що лісник H2K не був у потрібний час у потрібному місці — 2:3.
Будь-якій команді потрібен фронтлайнер і ця гра є добрим прикладом. Не в змозі TSM були ввібрати всю ту шкоду, що надходила, а відповісти адекватно не могли, бо не могли нормально ініціювати, в підсумку — 1:0.
TIP у цій грі абсолютно забули про драконів, навіть у ті миті, коли вони повинні були, і могли боротися за них, вони цього не робили. У TIP не було вбивці, і забирати Jinx було незрозуміло як, а це карається — 1:1.
TIP віддають Leblanc і забирають Twisted Fate, просто геніальне рішення, особливо, що TF грав проти Bjergsen. До 12-ій хвилині LB була 3/0/1, а TF не разу не прилетів на ганг. У підсумку TSM домінують протягом всієї гри і не залишають взагалі ніякого шансу — 1:2.
TIP беруть дуже лайтовий склад, а тому повинні були грати дуже пасивно, хоча б хвилини до 30-ої, але вони лізуть на рожен і намагаються боротися за драконів, у підсумку отримують по пиці. Відтак TSM навіть не довелося напружуватися, через те, що суперник переміг сам себе — 1:3.
С9 програють всіх 5 драконів, бо були поза позицією через Draven. C9 хотіли здивувати, але не вийшло, а через те, що задум був надто небезпечний — програли гру — 0:1.
Початок гри C9 програли, і почали дуже серйозно відставати в темпі. Знову втратили драконів, але потім у них був шанс відібрати барона, та якимось дивом їм вдалося померти в бійці 5 проти 4. Дуже погана гра від фаворитів і 0:2 у серії.
До 25-ої хвилини все було дуже рівно, і це було на руку для TL, але ветерани раптом поміняли посеред гри стратегію, і почали дуже активно сплітпушити, а відповісти їм було нічим. За рахунок цього Cloud9 на 35-й хвилині вели в 10к золота. Потім пішов барон і остання, вирішальна атака. Це було доволі несподіване і в той же час — правильне рішення, тому була велика ймовірність злити і цю гру. І це навіть не через помилки TL, бо вони їх не вчиняли, річ у тактичному підході С9 до гри. Слід лише поплескати такому рішенню — 1:2.
Всього лише 1-а помилка, від 1-го члена команди, навіть попри дійсно хорошу гру від TL, приносить перемогу C9. У дуже рівній боротьбі наприкінці гри TL віддають свого основного нищівника і тим самим втрачають барона і програютю — 2:2.
TL не помилялися, вони приймали слушні рішення, але ці вкрай несподівані, агресивні випади з боку суперника принесли свої плоди. Вдалий візит С9 у ворожий ліс на 3-ій хвилині гуртом з чотирьох, а потім вже з перевагою — хороші обміни на драконах і баронах приносять перемогу — 3:2.
Це були дуже захопливі 19 ігор, з нетерпінням будемо чекати фінали.