Categories: Статті

Коротесенько. Blade and Soul

Чимало гарних азійських проектів приходять із запізненням чи й зовсім оминають нашу пост-радянську аудиторію, саме так сталося з корейським шедевром Blade and Soul (не сплутайте з Blood and Soul), який так і не завітав до нас.

„Поринути з головою“ — гра затягує в сюжет, який може конкурувати навіть зі самітними забавками, якість кат-сцен просто неймовірна, а історія, яка переплітається в однойменним аніме, не може не тішити.
„Кавайна няшність“ — гра показує неймовірно красиву, мальовничу та живу картинку , та завдяки добрій оптимізації насолодитися цим можна навіть на відрі з гайками.
„Безпека понад усе“ — Blade and Soul має non-target систему, яка робить бої незабутньою виставою,  крім ухилень та контр-атак можна атакувати на бігу, стрибати на кілька десятків метрів і навіть трішки літати, бо бої можуть тривати навіть в небі. А PvP проходить в інстансах.

P. S. Якщо хочете грати у  Blade and Soul — бийте в бубна і чаклуйте  з IP, бо як я казав на початку — вона так і не дісталася до нас.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Андрій Яковенко