Нові вміння в Cyberpunk 2077 і як їх покращувати

З оновленням 2.0 у Cyberpunk 2077 на додачу до цілком перероблених дерев здібностей так само перелопатили й систему вмінь, які ми поліпшуємо шляхом виконання тих чи інших дій. Зважаючи, що до максимального 50-го рівня (чи 60-го, якщо ви придбали «Ілюзію свободи») дійти можна відносно швидко за умови, що ви не летите стрімголов по сюжету, то додаткових 300 рівнів умінь допомагають нам надовше зберегти відчуття розвитку нашого персонажа, заодно отримуючи додаткові очки здібностей та неабиякі пасивні переваги.

На перший погляд, вміння цілком очевидні. Он є «Убивця» — значить, для підвищення цього вміння слід убивати ворогів. «Мережник» теж доволі промовистий і потребує застосування швидкозламів та інших хакерський дій. А «Шінобі» тоді має бути гілкою для любителів стелсу, так? Хрін там! Насправді за цим умінням закріплені зовсім інші дії. Останні дві гілки вмінь теж є досить ситуативними і можуть розвиватися напрочуд повільно, якщо ви не знаєте, що вам слід робити. От і виходить, що в середньостатистичного гравця «Убивця» й «Мережник» будуть непропорційно розвинутішими, бо ці вміння поліпшуються найбільш базовими діями, які ви активно робитимете незалежно від вашого стилю гри.

Тож у цій статті буде вказано всі дії, які покращують те чи інше вміння, щоб ви могли собі в будь-який момент підлаштувати набір зброї та пріоритетні дії для збалансованого розвитку всіх гілок.

Мисливець / Убивця

За іронією, просто вбиваючи ворогів, ви не здобуваєте досвіду для цього вміння. Насправді ця гілка призначена для любителів стелсу й снайперів, що підкреслюють її пасивні переваги — зниження видимості, додаткова шкода від пострілів у голову, швидший рух навпочіпки та збереження стелсових бонусів у перші секунди відкритого бою. Для покращення «Вбивці» вам потрібні:

  • тихі знешкодження ворогів (навіть якщо ви обираєте несмертельний варіант, досвід усе одно нараховується)
  • убивства з пістолетів
  • убивства з револьверів
  • убивства з прецизійних гвинтівок
  • убивства кидальною зброєю
  • убивства сокирами
  • убивства зброєю з глушником
  • постріли у вразливі місця (будь-яка зброя)
  • постріли в голову (будь-яка зброя)

Мережник

Найочевидніше для поліпшення вміння. Ну бо як же грати в гру зі словом «кіберпанк» у назві й НЕ мати хакерських замашок? Єдине, що може завадити стрімкому левелингу цієї гілки — заміна кібердеки на «Сандевістан» чи «Берсерка». Але навіть у такому разі ви все одно зможе здобувати досвід за інші технологічні взаємодії. Отож, що в нас поліпчує мережництво?

  • використання швидкозламів на ворогах і предметах (але не активація вибухових об’єктів  — вона дає досвід інженерним умінням)
  • використання точок доступу
  • убивства розумною зброєю

Зверніть увагу: певні дії дозволяють вам здобувати досвід для кількох умінь одразу. Наприклад, якщо ви пристрелили ворога з розумного пістолет, ви отримаєте Мережника за тип зброї, досвід Убивці за використання пістолета й ще додатковий досвід за постріл у голову чи іншу вразливу точку, якщо такі були.

Шінобі

Ця гілка зосереджена не на стелсі, як могло би здатися з назви, а на скаженій рухливості, використанні холодної зброї (тільки не кидальної!) й зменшенню витрат витривалості. Поліпшити це вміння вам допоможуть такі дії:

  • убивства з пістолетів-кулеметів
  • убивства з автоматів
  • убивства холодною зброєю
  • убивства лезами боголомола
  • ривки й ухиляння під час бою
  • біг, стрибки, лазання

Соло

Це гілка, направлена на «силовий» стиль гри і насправді її досить легко й швидко покращувати… якщо тільки ви спорядили правильну зброю, бо соло геть нікудишній у небовойму заробітку досвіду. Єдиний виняток — ситуації, де вам щось пропонують відкрити силою (це дасть непогано так експи для Соло), але тут ви дуже залежні від того, скільки очок ви скинули в Статуру. Втім, якщо ви не ставите собі за мету досягти максимуму всіх умінь, то Соло варто довести бодай до 5-го рівня, щоб заробити +50 до ліміту ваги, яку ви можете переносити. Досвід Соло приносять:

  • убивства з дробовиків
  • убивства з кулеметів (легкий і важких)
  • убивства кулаками
  • убивства тупою зброєю (довбні, молоти тощо)
  • використання кулаків горили (наприклад, щоб видерти важкий кулемет)

Інженер

Це вміння дещо складніше цілеспрямовано розвивати, бо за ним не закріплено ніяких різновидів зброї. До того ж його основні дії приносять небагато досвіду, але якщо ви регулярно їх виконуватимете, то рівнів на 30 назбирати вийде без проблем (а це додаткових 40 броні й 15 одиниць до ліміту кібервиробів). Інженерний досвід дають:

  • виготовлення й розбір предметів
  • убивства гранатами
  • убивства снарядами з рук-ракетниць
  • використання швидкозламів на різну техніку (зокрема, детонація чого тільки можна)
  • стихійна й періодична шкода
  • убивства зарядженими пострілами технозброї
  • підбір зброї (там крапає абсолютний мізер, але зважаючи, скільки зброї ми збираємо за всю гру, зрештою набереться незлецька жменя досвіду)

До всього, інколи з ворогів падають інфоскіпки з досвідом для того чи іншого вміння, і гра тут трішки підбалансовує вашу прогресію, генеруючи скіпки для найменш розвинених умінь. Також якщо у вас завелися зайві грошенята, можете походити по торговцях і пошукати в них бустери, які відразу накинуть вам рівень-другий до обраної гілки.

Disqus Comments Loading...