Nvidia анонсували ШІ, що керуватиме NPC в реальному часі

Усе більше й більше штучний інтелект впливає на наше з вами життя. Для когось це спрощення повсякденних завдань, для інших — загроза. Першими жертвами стали сценаристи, які були змушені вийти на страйк. І ось він, Omniverse Avatar Cloud Engine, або скорочено ACE, — інструмент що має суттєво здешевити роботу над створенням неігрових персонажів.

Зі слів генерального директора Nvidia, Дженсена Хуанга, ACE — це інструмент, що створеній на рушії Unreal Engine 5, спільно зі стартапом Convai, який допоможе урізноманітнити ігровий досвід гравцям. Але що воно таке, цей ваш ACE?

Сам Хуанг назвав це “великою мовною моделлю” з аніматором обличчя, що перетворюватиме звичайний текст на мовлення та автоматично анімуватиме обличчя. Директор навіть показав схематично, як саме ШІ буде працювати.

А потім навіть продемонстрував результат роботи, який ви також можете глянути.

Цікаво виглядає, еге ж. Проте ще є над чим працювати, зокрема над анімацією обличчя (це перше, що кинулося в очі). Стосовно мовлення, поки що, висновків не варто робити тому, що уривок дуже короткий. Що точно можна сказати — Nvidia зробили шикарну рекламу для своїх прискорювачів штучного інтелекту. Вже незабаром варто очікувати ріст попиту та цін, відповідно. 

Наразі Nvidia підтвердили наявність двох ігор, що використовують технологію анімації обличчя ACE. Це S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl та Fallen Leaf. Тепер хочеться глянути на роботу ШІ поза межами демонстрації, цікаво, як він буде поводитися та які виклики стануть перед розробниками, коли вони будуть його вбудовувати у свої проєкти.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Андрій Присяжний