Categories: Новини

Віртуальна реальність — майбутнє ігрової індустрії

Багато кого цікавить, чи відбудеться в 2016 році прорив технологій виртуальної реальності та у яких галузях її будуть використовувати в першу чергу.

Такі продукти, як Oculus Rift, PlayStation VR і HTC Vive вже доступні як мінімум для попереднього замовлення. Крім того, маса спеціальних девайсів, які перетворюють ваш смартфон на окуляри віртуальної реальності, дозволили багатьом користувачам зрозуміти необхідність придбання даного результату технічного прогрессу.

Але, чи дійсно потенціал VR-технології настільки великий, та де у першу чергу вона знайде свою нишу? Як і у випадку із останнім поколінням оптичних носіїв, рішення приймала порноіндустрія та галузь комп’ютерних ігор. Якщо з першими все зрозуміло, то комп’ютерні ігри із їх розмаїттям жанрів викликають непідробну цікавість як у розробників, так і у самих ґеймерів.

Здаєтся, що до створення віртуальної реальності автори відеоігор йшли вже дуже давно. Ігри від першої особи створювались із єдиною ціллю – дати можливість повністю поринути у віртуальний світ і відчути себе на місці подій. Таким чином, створювалось враження знахождення у альтернативній реальності, яка раніше обмежувалась тільки монітором або телевізором.

Першим шоломом віртуальної реальності, який конструктивно подібний до сучасних, за правом можна вважати Nintendo Virtual Boy. Монохромне зображення та елементарна графіка не завадили гравцям битися у захваті від консолі. Але, нажаль, комерційного успіху девайс не отримав, та про ідею забули на багато років вперед.

Технологічний прогрес не стояв на місці, обчислювальні машини вдосконалювались, ігрові приставки обладнувались за останнім словом техніки, і графіка розвивалась семимильними кроками. Настав той день, коли зображення з монітора можна легко переплутати із видом з вікна. Ось тут віртуальна реальність стала готова до своєї логічної реалізації.

Усім відомо, що ігрова індустрія – це багатомільйардний бізнес, якмй неможливо порівняти із жодною з відомих людству розваг. Отже, віртуальна реальність має обов’язково вдруге спробувати себе на цьому ринку.

Плацдармом для будь-яких експериментів виявились не консолі, а ПК. Тому представлений кілька років назад шолом віртуальної реальності Oculus Rift підключається практично до будь-якого сучасного комп’ютера, який має достатньо графічних можливостей.

Очевидно, що VR – це технологія із хорошою технічною базою, яка є передбачуваним кроком у технологічному розвитку. Ну, а зараз слід уважно стежити, яких обертів набере віртуальна реальність в області комп’ютерних ігор. Наскільки потрібною вона стане та як змінить дану індустрію?

Аби отримати відповідь на це питання, відвідайте міжнародний фестиваль інтерактивних розваг WEGAME, який пройде 16-17 квітня 2016 року у Києві. Це захід, на якому зберуться усі поціновувачі віртуальних розваг. Велика кількість презентацій, конкурсів та змагань не дасть нікому засумувати. В рамках заходу ви зможете детальніше ознйомитися із технологією віртуальної реальності.  

Компанія Touch me, польська команда The Farm51 та резиденти IoT Hub представлять свої останні розробки на демо-зоні фестивалю. Спеціалісти у сфері віртуальної реальності зберуться для діалогу на Головній сцені заходу 17 квітня та поділяться не тільки свїим баченням та досвідом, а і обговорять подальші перспективи VR-технологій. Модератором даної панелі виступить Ілля Кенигштейн – засновник проекту “Креативный Квартал” та радник мера Львова з питань інновацій та інвестицій, який сприяв появі в Україні 3G та зараз працює над появою у країні Uber та Paypal.

Не пропустіть! 16-17 квітня 2016 року, НСК «Олімпійський». Ключова подія року у світі ігор. Приєднуйтесь до нас – не пожалкуєте!

Усі деталі на сайті WEGAME.

Disqus Comments Loading...
Опубліковано
Святослав Давиденков