E3 2015: Microsoft — репортаж [повний]

Ясноокий Філ Спенсер та його команда працювали в поті чола, щоби Xbox One не вибула з ліги передових ігрових платформ. Конференція на Е3 для Microsoft — це традиційно повідомлення своїх планів та гучних анонсів на наступний рік, а заодно втішання фанатів Halo. Так які ж анонси для нас підготували дрібном’які цього разу?


Microsoft беруть брутальною кількістю. За понад півтори години нам представили чимало проектів, проте ігроладу більшості ми з них так і не побачили, а заголовки забули. Певна частка баченого вже була доволі очікуваного, а хедлайнерів на кшталт Quantum Break, Scalebound чи Crackdown 3 на цьогорічну Е3 просто не завезли. Проте в плані дієвості Xbox One  суттєво додала в репутації як ігрова платформа. Втім, давайте по порядку.

Halo 5: Guardians

Показ Halo на кожній презентації “майків” — це вже добра традиція, хоча остання частина серії суттєво скинула оберти. 343 Іndustries зі шкіри пнуться, аби досягти рівня Bungie у створенні sandbox-шутерів. Оновлений інтерфейс, безшовний jump-in кооператив з чотирма унікальними персонажами, чергова історія про Мастера Чіфа, образу якого спробували надати суперечливості — ось чим має зачепити фанів самітна кампанія Halo 5.

Мультиплеєр — інша вагома складова серії, і тут студія 343 зважилася створити щось справді нове: поруч зі звичними блискавичними сутичками існуватиме режим Warzone. Основний його козир — масовість. Десятки гравців зможуть водночас зійтися на просторих мапах, долаючи як вороже військо спартанців, так і чужинців, керованих комп’ютером. Постійний розпал бою, три сили, баланс між якими постійно змінюється та постійні мережеві заходи для спільноти — це може стати свіжим подихом для звичного мультиплеєру серії.

ReCore

Попри те, що ми не побачили ігроладу цієї ексклюзивної іграшки, сказати про неї слів усе ж варто бодай через те, що її творцями є Кейджі Інафуне та розробники Metroid Prime. А отже показаний нам світ гарантовано буде відкритим. А показане в трейлері “переміщення душі” робота між тілами відверто натякає на ігролад гри: головна героїня подорожуватиме світом гри, пересаджуючи серцевину свого кібер-друга в роботичні тіла з різними властивостями. А вже додаткові роботи, яких ми отаким чином здобуватимемо (хоча по факту це завжди один і той же робот) допомагають нам долати перешкоди у середовищі та битися з ворожими роботами. Ну жаль, ReCore чекає ексклюзивний статус.

Зворотна сумісність з X360

Ось вона, найкрутіша новина прес-конференції, а заодно і головний козир Xbox One — шаманські практики дозволили виконати мрію мільйонів ґеймерів, доволивши на новій консолі грати в ігри з її старшої версії. Цифрова крамниця Xbox Live вже зараз налічує сотню ігор минулого покоління, придатну до завантаження і запуску на One. До всього, якщо хто придбав певну гру на Х360, то завантажити її на новітню консоль можна цілком безкоштовно!

А логічним завершенням цієї новини став показ “елітної” версії боксівського ґеймпада — з певним редизайном хрестовини, поліпшеними механізмами триґерів і стіків та аж чотирма кнопками внизу ґеймпада.

Багато трейлерів, хороших та різних

Тодд Говард не просто знову приніс Fаllоut 4, а показав небачені учора фрагменти. Зокрема, глядачі вже склали остаточне уявлення про боївку гри, потішилися лазерній гвинтівці з ручною перезарядкою щопостріла і переконалися, що силова броня — не черговий мотлох, який ви пхаєте до інвентаря, а повноцінний механізований обладунок, в який ви не те що маєте залазити — він має навіть власний інтерфейс, відмінний від стандартного ігрового.

А от далі пішла рутина: кілька слів про гру і яскравий трейлерочок, який ледь-ледь або взагалі анітрохи не говорить про гру. Спершу Пітер Мур укотре розповів про переваги абонементського сервісу EA Access та показав трейлер Plants vs Zombies: Garden Warfare 2. Ті ж яйця, тільки в профіль.

Нащадок Генрі Форда встиг представити нову версію Ford GT, а також саму Forza Motorsport 6 — ключову гонкову гру для Хbox One, реліз якої станеться вже 15 вересня.

Namco Bandai офіційно увімкнула конвеєр і готує на початок наступного року Dark Souls 3.

Gigantic — ще одна фрітуплейна МОВА, хоча й ексклюзивна для Xbox ONЕ і Windows 10. І так, буде крос-плей.

Sea of Thieves — стилістична суміш Monkey Island i AC4: Black Flag, яку комусь заманулося перетворити на мережеву забавку (про піратів, ясна річ).

Індичатина

Інді на боксі — одвічно болюча тема. Так, всі згодні, що підтримувати дрібних, незалежних і помірковано безталанних потрібно, але акцентувати аж так багато уваги (нічого по суті й не прояснивши) на офіційній прес-конференції — сумнівне рішення.

І без того переповнену нішу блукалочок безлюдними приміщеннями різного роду наукових станцій поповнить собою Tacoma — хоча тутешня головна героїня не зовсім самотня, їй складає компанію штучний інтелект Oдін.

Втім, нашою увагою по максимуму заволоділа пригодницька гра Ashen. Завдяки одному лише трейлерові, забавка однозначно зачіпає цікавою стилістикою  химерним світом.

Завжди приємно, коли ігри торкаються нових тем і підлаштовують творчі поривання під ігролад. Однією з таких забавок є і Beyound Eyes — блукалочка про сліпу дівчинку, яка змушена вирушити в мандри, і щоби здолати труднощі, їй слід користуватися іншими відчуттями.

А після цього сталися треш, фурор, шок і содомія в одному флаконі — анонс програми Xbox Game Preview, яка дозволить грати в ще недороблені ігри та впливати на хід розробки, регулярно підсипаючи відгуків авторам. Це ж дочасний доступ Steam, просто переведений на консоль. Мабуть, функціонери Microsoft переконалися у привабливості платних бета-тестів і вирішили не втрачати зайвого долара.

Істерика ледь не сягнула свого піку, коли на сцену вийшов Дін Голл, творець досі недоробленої DayZ та фактичний ідеолог дочасного доступу. І от поки Дін пафосно та геть неінформативно описував свою нову гру, картинка склалася воєдино: чоловік задумав масштабну гру, яка раніше існувала в якості модифікації, почав продавати її далеко не фінальну версію, змився зі своєї студії і тепер знову робитиме те ж саме — продаватиме масштабну й неготову гру з тоннами баґів — тільки на Xbox.

Rare Replay

Філ Спенсер недарма так часто своїми футболками натякав на Battletoads, от тільки результат був не зовсім таким, якого ми очікували. Чи радше зовсім не таким.

З нагоди 30-річчя компанії Rare, котра окрім Battletoads встигла розробити ще купу шанованих ігор, дрібном’які спільно зі самими розробниками підготували Rare Replay — збірку, що містить 30 ігор, серед яких є вже згадані Жаби, Perfect Dark, Viva Pinata, Conker’s Bad Fur Day, Knight Lore та інші. Це не перезапуски, не римейки і не HD-ремастери, а оригінальні версії ігор, просто адаптовані для запуску на Xbox One та наділені ачівками. Отак усе й просто, до того ж за порівняно невелику ціну в 30 баксів. А ностальгуючим серцям більшого й не треба.

Fable Legends

Гра, яка абсолютно не дала про себе жодної нової інформації. Що й не дивно, зважаючи на просту концепцію: кооперативний фентезійний екшен із дрібкою асинхрону (четверо гравців-героїв супроти гравця-лиходія, який контролює ворожі сили). Вийде на Xbox One та Windows, міститиме хмаркову синхронізацію та крос-плей. Ото й усе.

Інша річ, що проект так само залишається безликим в плані ігроладу. Його рятує хіба стилістика, але тут слід дякувати дядькову Петру, котрий власне і створив Fable, а не людям, котрі паразитують на доброму імені серії.

HoloLens

Жодна Е3 останніх років не обходилася без Minecraft. Проте цього разу в центрі показу стояла не сама гра, а голографічні окуляри HoloLens від Microsoft — бездротовий автономний комп’ютер, основною рисою якого є голографічне доповнення реальності. Та що там, навіть звичний Майнкрафт у форматі “грай на будь-якій поверхні” відверто вражав.

HoloLens — це безумовно проривна технологія, та щось підказує, що, на відміну від тих же шоломів віртуальної реальності, ігри не будуть пріоритетом для HoloLens, адже пристрій має значно ширший спектр застосування.

Rise of the Tomb Raider

Ну ось нам вперше показали ігролад нових пригод Лариси Іванівни. Говорити про візуальний бік гри нема сенсу: що засніжені гори, що підземні міста — все виглядає неймовірно. А от ігроладного різноманіття чекати не варто — на чолі всього стоїть видовищність, постійні халепи промахи, обвали, ойки, зойки тощо. А додати ще масштабних загадок, крафтинг та … ні, стоп, боївки нам ще не показали… все одно, Rise of the Tomb Raider  виглядає правильним продовженням перезапуску 2013 — все те ж саме, лишень більше і яскравіше. Задля такого можна й буде перетерпіти тимчасову ексклюзивність для Xbox, що буде не так і скдадно, адже реліз гри відбудеться 10 листопада, в один день з Fallout 4.

Gears 4

Анонс перевидання Gears of War несподіванкою не став — кілька тижнів тому всі ми бачили злиті в мережу знятки та відео. Інша справа: чи актуальна ця гра зараз — все ж консольні шутери зробили за 10 років певний поступ. До всього, оригінальна GoW доволі швидко ставала заручницею власної одноманітності, а зі сиквелом взагалі поруч не стояла — там нам вручали не розтягнуту демку, а повноцінну гру.

Що ж до Gears 4, то сиквел є таким лише формально — нам дістануться цілком нові герої. Наразі невідомо, де і коли саме відбуватимуться події четвертої частини, однак засвічені в кадрі патьоки “емульсії” (або чогось надто на неї подібного) натякають, що події гри відбуватимуться задовго до оригінальної трилогії.

Технічно Gears 4 неабияк тішить — достойний вигляд, добротна рослинність, приємні погодні ефекти. Інша річ, що за 5 гаком хвилин нам не показують того, що було тілом і душею Gears of War — сутичок настільки запеклих, що без укриття ви просто приречені. Може, десь там воно у грі є, але подавати гру на публіку, демонструючи гнітючі скриптовані сцени — не надто вдале рішення. Ех, сюди би Кліфа Бі, він би показав, як презентувати цей шутер.


Прес-конференцію Microsoft  не назвеш стріхозривальною, проте минулорічну свою презентацію вони перевершили. Поступ компанії очевидний: під пильним оком Філа Спенсера Xbox One справді перетворюється на якісну ігрову консоль. Зворотня сумісність та підтримка модифікацій — це виграшні карти, яка вже зараз може привернути до консолі чимало уваги. Стосовно ігор, то тутешні ексклюзиви традиційно виглядають достойна. Інша річ: ти вже банально знаєш чого очікувати. Forza, Halo, Gears of War тощо — джентельменський набір консолі. Втім,  трапляються й поодинокі сюрпризи на кшталт ReCore чи Ashen.

Наразі невідомо, хто вийде переможцем у цьогорічній консолей, однак Xbox One гарантовано не програють з нульовим рахунком.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • skookum

    #впершевсерїї

  • Andrey

    Cкоро Майкрософт – вже почалися пре-шоу на IGN, Gamespot and Gametrailers

  • Олександр “Jeżyk_Olek” Масний

    друга назва стріму – #СинійЕкран

    не питайте навіть чому))))

  • Олександр “Jeżyk_Olek” Масний

    змінюю назву на МайкрософтЩоТИРОбиш,ААААААААА

  • Соболев Дмитрий

    Halo стало якесь зовсім ніяке починаючи з 4 частини. Ларисі Робінзонівні бажаю побільше загадок ніж у попередній частині. З приводу одноманітності Gears of War – жодний шутер 2006 року не грається так жваво , як перші “гірзи”.