Інтерв’ю з GSC Game World

Кілька тижнів тому, легендарна українська студія GSC Game World анонсувала Козаки 3. Ми, звісно, не могли не поспілкуватись з хлопцями і розпитати що до їхнього повернення та про реінкарнацію серії Козаків.

Перше питання доволі просте: де ви пропадали увесь цей час? Кому чи чому слід дякувати за відродження діяльності студії GSC?

Насправді ми нікуди не пропадали. Компанія продовжувала працювати, а звільнений був тільки відділ розробки. Півтора роки тому був знову зібраний відділ розробки стратегій і розпочаті роботи по новому, таємному тоді проекту. А дякувати слід двом Григоровичам – Сергію та Євгену.

Козаки 3Чому вашим поверненням стали саме “Козаки 3”, а не, наприклад,  STALKER 2, як того всі чекали?

Не варто казати, що всі чекали на S.T.A.L.K.E.R., велика кількість гравців були приємно здивовані поверненням “Козаків”. Для нас ця гра особлива, починаючи з того, що ми самі її шанувальники, що провели в запеклих боях сотні та навіть тисячі годин. З “Козаків” почалася уся сучасна історія компанії, і усі подальші ігри були розроблені також завдяки їй. Повернутися після “закриття” з рімейком першої гри компанії також доволі символічно, погодьтеся :) Та і нас самих можна назвати фанатами цієї гри, тому і працюєм ми над нею з подвійним завзяттям.

Як відомо, багато спеціалістів із GSC вже створили свої студії та нові проекти. Ви набирали свіжі кадри чи поклалися на досвідчену гвардію?

Основу команди складають ветерани студії, а всі інші мають великий досвід розробки ігор у інших студіях. Зібралась дуже професійна команда.

На яку з існуючих ігор серії “Козаки ”найбільше схожа нова гра?

Можна сміливо сказати, що “Козаки 3” за ігровою механікою та наповненням буде майже точною копією гри “Козаки: Знову війна”. Звичайно однокористувацькі кампанії будуть відрізнятися.

Які суттєві нововведення плануються в третій частині?

Основною відмінністю звичайно є технологія. Сучасні графічні можливості, динамічне освітлення, повне 3D та новітня архітектура, що дозволяє дуже швидко та просто вносити будь-які, зміни не розбираючи повністю гру.

Скільки приблизно часу витратить гравець на проходження всіх кампаній?

Зараз важко точно сказати, будемо підраховувати вже на стадії бета-тесту.

Гра вийде в дочасному доступі Steam чи варто чекати відразу повноцінного релізу?

Гра буде одразу продаватися на Steam, цьому буде передувати бета тест та передпродаж.

Козаки 3

Чи матиме гра підтримку Steam Workshop?

Так, ми вже заклали у гру потужний модерський інструментарій, що дозволить навіть не дуже підготовленому користувачу вносити зміни у баланс та налаштування, а більш досвідченому навіть повністю змінити гру. Наприклад, зробити протистояння орків та іншопланетян :) Насправді ми даємо модерам ті самі інструменти, якими ми користуємося при розробці “Козаків 3”.

Чи будуть “Козаки 3”, нехай навіть у перспективі, претендувати на звання кіберспортивної дисципліни?

Основа для цього була вже навіть у перших “Козаках”. Гра дозволяє проводити запеклі мережеві бої, масштабні та видовищні. Онлайн турніри по оригінальній грі проводяться вже більше 10 років. Сподіваємося, що у “Козаків 3” є кіберспортивне майбутнє. Можливо основою буде якийсь з модів, як у випадку з Dota.

Заспокійте наших читачів, і дайте відповідь: гра матиме українську локалізацію :) ?

Звичайно, як і у попередніх іграх серії “Козаки” українська локалізація – це справа честі.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Mantikor

    А з офіційного форуму за 5хв можна було б назбирати ще таку інформацію:
    – в ігрової нації Україна буде морський юніт “Чайка”;
    – гра повністю в 3D, і юніти, і будівлі, і ландшафт. Ігровий рушій дуже легкий, дозволяє десяткам тисячам юнітів нормально оброблятись на ПК трьохрічної давності;
    – найкращі модифікації будуть дороблятись разом і GCS, і, можливо, включатись в гру офіційно;
    – робота з модами буде централізованою і простою, з рейтингами/коментарями і легким встановленням/видаленням в 1 клік;
    – автори сприймають реліз гри, як платформу/початок для подальшого розвитку гри. У вигляді модифікацій і нашарувань до ігрового процесу, вже з участю всіх гравців і їх погляду на гру.
    – автори планують дуже сильно розширювати гру націями і юнітами після релізу;
    – Early-Access не буде, буде закритий бета-тест;
    – AI вже в теперішньому стані раза в ~1,5 сильніший за AI перших Козаків.
    P.S. Може там вже є щось нове, останні дні не заходив.

    • Aken Bosch

      AI вже в теперішньому стані раза в ~1,5 сильніший за AI перших Козаків.

      А як вони це перевірили? Стравили один проти одного?

      • Mantikor

        З коефіцієнтом я трохи збрехав, пам’ять підвела. Ось знайшов оригінальний текст:
        “по нашим текущим тестам, ИИ уже развивается намного лучше ИИ К1. На 1000/5000/1000000. ”

        Правда не в курсі що означають цифри.

        • Назар

          це стартові опції гри на 1000 усіх ресурсів/5000 усіх ресурсів/1000000 усіх ресурсів на момент старту

    • Назар

      а можна посилання на офф форум?

  • Hedera helix

    Ну, цікавість “коротких” новин я поставила б під сумнів…

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Не зрозумів…

      • Назар

        оо ця жіноча логіка)

        • Hedera helix

          А шановний пан, я бачу, сексист. :)

  • Mikots

    Коротке, але цікаве інтерв’ю :) Дякую! Чекаю і дуже сподіваюсь на гру.
    (Не завадило б виправити: “реєркарнацію” -> “реінкарнацію”, “складаюсь” -> “складають”.)

  • sano.ua

    Відповідь на останнє питання порадувала найбільше. Буду чекати на вихід гри з нетерпінням!

  • Gavli4 .

    Найочікуваніша мною гра….

  • Interzeroid

    Оскільки цього ще ніхто не написав, то напишу я:
    “Заткніть свої пельки і забирайте мої гривні!”

  • InKviZ

    Дякую за інтерв’ю. Давно його чекав.

  • Timur Suleimanov

    а з ким саме було інтерв’ю?

    • Відповіді надав Валентин Єлтишев

  • Adventurer_UKR

    Must have для кожного українського геймера!

  • Roman Cheryba

    за-ши-бісь!!! де б взяти терпіння та дочекатися???

  • Didok

    “Звичайно, як і у попередніх іграх серії “Козаки” українська локалізація – це справа честі.” — просто прекрасно!

  • Стьопа

    Сталкееер 2. Господи я чотири роки живу з думкою що розробку заморозили.