Metal Gear Solid

10 цікавинок, які можна знайти тільки в Metal Gear Solid

Автор: PlayUA @playua

Один із найбільших недоліків сучасної ігрової індустрії — відсутність змоги придбати безліч класичних ігор на актуальних консолях чи ПК. Це наслідок застарілих технологій, ексклюзивності чи ліцензування. Поява Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 — насправді позитивний знак. До цього всі частини MGS були розкидані по різних платформах чи поколіннях заліза без зворотної сумісності. KONAMI потрібно продовжувати працювати в тому ж напрямку, адже Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots залишається ексклюзивом PlayStation 3.

Серія й досі вражає своєю ґеймплейною варіативністю і кінематографічністю. А щоби ви краще розуміли, чому на колекцію Metal Gear Solid варто звернути увагу, ось 10 цікавинок, які зігріють душу будь-якому фанату.

10. Застуда (MGS 2)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty — один із найбільших технологічних стрибків, які зробив сиквел гри порівняно з попередньою частиною. Початковий рівень на танкері навіть зараз може викликати відпадання щелеп якоюсь абсолютно нездоровою кількістю вражаючих деталей. Наприклад, під час своєї операції Снейку не варто довго бути просто неба. Так, нічний Гудзон дуже красивий, але надворі холодно, тому є високий ризик застудитися. Як це впливає на гру? Застуджений Снейк інколи може неконтрольовано чхати. Спершу це здасться чимось кумедним, але є нюанс — чхання чують вороги, тож уся ваша стелс-місія зненацька опиняється під великою загрозою до кінця рівня.

9. Драбина до небес (MGS 3)

Одним із найприємніших моментів Metal Gear Solid 3: Snake Eater є вступне відео в стилі фільмів про Джеймса Бонда. Для нього було створено відповідну композицію, яка справляє настільки хороше враження, що Хідео Коджіма вирішив використати її для ще одного іконічного моменту. На певній локації Снейк повинен підніматися вгору по драбині приблизно 3 хвилини. Саме стільки часу потрібно, щоби знову прослухати композицію Snake Eater, яку вмикають у цей момент, повністю.

8. Бос, якого можна вбивати тиждень (MGS 3)

Цікавими ігровими механіками вражають і традиційні боси серії Metal Gear Solid. Майже кожен із них має свою родзинку, яку складно забути. Буквально Кінець (ім’я) з Metal Gear Solid 3: Snake Eater вразить вас підходом до реалізації бою, якщо ви вирішите вистежити його. А ще ж можна взагалі уникнути сутички, застреливши боса задовго до вашого двобою. Втім, найоригінальніший спосіб перемогти банькатого стариганя — просто дати йому вмерти від старості. Для цього потрібно 10 днів не заходити в гру… Або (якщо вам бракує терпіння й сили волі) просто перевести час на консолі чи ПК вперед. Але пам’ятайте: зробивши це, ви можете дестабілізувати роботу інших програм.

7. Парадокс Снейка (MGS 3)

Особливі стосунки Снейків і Оцелота важко переоцінити. Ще важче усвідомити, що третя номерна частина MGS дає змогу вистрілити в молодого Адамску, створивши таким чином часовий парадокс. Вбивство Оцелота не є каноном, тому гра просто покаже вам меню смерті з можливістю перезапуску останнього збереження. Втім, за цю дію можна отримати відповідне досягнення.

6. Солдат без штанів (MGS)

Перша Metal Gear Solid колись добряче дивувала своєю варіативністю та підходом до реалізації боїв з босами. Тому іноді можна пропустити цікаві деталі, які розкриваються, наприклад, у четвертій частині. Щоби потім не робити здивованого обличчя, запам’ятайте сідниці солдата, з якого Меріл на початку Metal Gear Solid знімає форму. Цей боєць ще проявить себе в майбутньому.

5. Поп’ятірний агент (MGS 3)

Тактичний шпигунський екшн не був би повноцінним без подвійних чи потрійних агентів. Та є одна людина, яка запросто змусить вас двічі задуматися над її справжніми намірами. Цей чоловік настільки занурений у свій глобальний план, що навіть використовує методику самонавіювання, щоби перехитрити самого себе. Оцелот… Коли вам здасться, що ви дісталися вершини й розгадали сюжет серії Metal Gear Solid, Адамска переверне все догори дриґом.

4. Психо Мантіс у твоїй консолі (MGS)

Кінець 90-х став початком насправді свіжих експериментів для ігрової індустрії. Metal Gear Solid  — яскравий приклад того, як можна зацікавити гравця оригінальними ґеймплейними механіками. Можливо, Психо Мантісу дісталося би менше уваги серед фанатів серії, якби основний бій із цим босом не мав безлічі особливостей. Оскільки гра спочатку розроблялася лише для першої PlayStation, вона використовувала незвичні технологічні рішення. Психо Мантіс змушував гравця змінити порт для контролера, “вимикав” монітор… Механіка збереження сейвів була також дуже вдало використана Коджімою. Перед боєм зі Солідом Снейком телекінетик намагається прочитати не лише думки головного героя, а й карту пам’яті консолі. І якщо Психо Мантіс знаходить там сейви для інших ігор KONAMI, то вимовляє відповідну фразу, адресовану не Снейку, а самому гравцю. У 1998 році від такого цілком могли стиснутися сідниці. Ця родзинка доступна й у Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1, але ігри на “емульованій карті пам’яті” вам пропонують обрати завчасно.

3. Зберегли одну гру, а завантажили іншу (MGS 3)

Міні ігри — явище досить поширене, але навряд чи десь можна знайти більш неочікуваний і ретельно захований секрет. Якщо в Metal Gear Solid 3 на PlayStation 2 ви зробите збереження у момент, коли Снейк опиниться у полоні, а потім завантажите сейв, то не продовжите гру, а потрапите у дещо абсолютно інше — забавку під назвою Guy Savage. Це слешер (!) про брутального чоловіка, озброєного двома мечами, який самотужки став на бій проти невеликого війська. Цей “кошмар Снейка” виглядає як демка повноцінної гри, яка, можливо, мала повноцінне продовження в чиїсь голові. Розробники витратили чимало зусиль на епізод, який не побачила більшість гравців.

2. Жахливо точний прогноз майбутнього (MGS 2)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty дуже якісно розкриває тему маніпуляції людьми за допомогою потоку інформації. Апогеєм цього стає фінальне відео, якому зокрема передує голий Райден. Після втечі з кімнати тортур він довго бігає без одягу. Та найцікавіша частина цього епізоду – момент, коли Райдену телефонує поламаний штучний інтелект, розповідаючи абсурдні історії, переконуючи в зраді Роуз, намагаючись змусити гравця перезавантажити консоль і навіть “I need scissors! 61!”

1. Кодек (MGS)

Кодек — один із головних символів серії, а заодно й феноменальний ґеймплейний винахід. Він дає змогу органічно вбудувати в гру туторіал, повідомляти про ваше чинне завдання, давати підказки, зберігати гру й закидувати гравців експозицією. А ще ж деякі діалоги активуються лише, коли гравець зробить щось важливе/незвичне. Це не лише спонукає до геть іншої форми “дослідження” ігрового світу, а й наповнює його додатковими нотками життя тих персонажів, з якими ми спілкуємося.

Це тільки жменя незвичайних рішень та особливостей ігор серії. Описаний десяток цікавинок можна побачити у перших трьох частинах MGS, які входять до Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1. Втім, ви обов’язково знайдете куди більше оригінальних ґеймплейних рішень і сюжетних несподіванок, якщо наважитеся пройти всі ігри з колекції. Потім обов’язково напишіть у коментарях до цієї статті, який момент запам’ятався вам найбільше.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

iPhone 14 Pro Max. Який він?

Автор: PlayUA

iphone 14 01

Баґи, від яких зносить дах і зникають ноги (RDR, FIFA 16). ВиНеЗнали #03

Автор: Володимир Вітовський

ВиНеЗнали

День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу: що подивитсь та послухати на цю тему

Автор: Микола Єрьомін

Хайтарма

Найкращі сервіси для записування пройдених ігор і переглянутих фільмів

Автор: Михайло Петрунів

hltb poster v01

Жаба в колодязі не знає нічого про море: приховані деталі першого трейлера Assassin’s Creed Shadows

Автор: Микола Єрьомін

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Автор: PlayUA

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Ідеально виконаний вікенд. Огляд п’ятого етапу 7DRIVE TCR Championship

Автор: Андрій Присяжний

7

AirPods Max для ґеймерів — Огляд навушників Hator Phoenix Wireless

Автор: Володимир Бортюк

hator phoenix review site v02