10 цікавих речей у Fallout 76
Журналісти ігрових видань мали можливість декілька годин пограти у Fallout 76. Як результат, з’явилися кількагодинні записи ігроладу, тож якщо у вас немає стільки часу на перегляд відео — ми публікуємо переклад вражень журналістів порталу PC Gamer, які відмітили 12 цікавих речей у новій грі від студії Bethesda. З власних міркувань, ми скоротили до 10.
Ви швидко забувайте, що це багатокористувацька гра
Кріс: Я був скептично налаштований, однак фанати традиційних Fallout не повинні турбуватися. Fallout 76 й досі відчувається як старий однокористувацький Fallout. І це не дивлячись на те, що ми сиділи в одній кімнаті з іншими журналістами і грали на одному сервері. За старою звичкою я відкрив свій Піп-бой і почав його досліджувати. До тями мене повернув інший гравець, який почав мене лупцювати. Я просто забув, що гра тепер не ставиться на паузу.
Остін: Вже за 30 хвилин після виходу зі сховища 76, я бігав біля будиночку, збирав сміття та шукав щось новеньке для своєї зброї. Також слухав гулів та сортував свої речі в пошуках хоча б якихось набоїв. Це те, за що я завжди любив цю серію, і це залишилося у Fallout 76. Багато елементів з Fallout 4: крафтинг, стрілянина та будівництво — ідентичні. Здається, що це новий світ і в ньому є чим себе зайняти. Якщо чесно, я навіть не помітив малу кількість завдань від NPC. Я знайшов багато квестів просто досліджуючи територію, тож мені було чим себе зайняти.
У Піп-бої є міні гра, що впливає на реальний світ
Кріс: PvP не єдина розвага для любителів повоювати. У вашому Піп-бої є міні гра, яка називається Hunter/Hunted. Ви можете вийти в радіо ефір, аби отримати дані місцезнаходження ближнього гравця — вашої жертви. Однак це небезпечно, бо як тільки ви підключитесь, ви самі можете стати для когось ціллю. Це додає азарту до гри, бо ви одночасно й мисливець, і жертва.
Остін: Я граю в ігри серії Fallout задля досліджень ігрового світу, тож бойові сутички мене не дуже цікавлять. Однак загалом, мені подобаються PvP у інших іграх і не можу не відмітити, що режим Hunter/Hunted — це весело. Це дуже специфічна гра, яка дозволяє любителям стрілянини воювати між собою, не чіпаючи тих, хто просто вивчає околиці та будує власну домівку. До того ж, це прикольно, коли призначаєш винагороду за свою голову.
Коли підключаєшся до цього міні-режиму, ви одразу отримаєте надзвичайно небезпечного для себе суперника десь поблизу. Якщо образно, то тепер для вас заготовлена спеціальна куля з вашим іменем, яка так і рветься проломити вам череп. Ви будете жахатися кожного пострілу і кожної відкритої двері, бо не знатимете чи це простий шум, чи за вами стежить ваш вбивця. Я б хотів приєднуватися до таких поєдинків уже після того, як досягну певного рівня та матиму необхідну зброю. І щоби перевірити свої навички — увімкнути Піп-бой на потрібній хвилі.
Система PvP порівнює шанси гравців різних рівнів
Кріс: Що станеться, коли гравець високого рівня прийме двобій від якогось «малюка». Перемога не буде такою легкою, як може показатися на перший погляд. Як нам розповіли розробники, є спеціальна «формула нормалізації пошкоджень». Якщо гравець 50 рівня виходить на бій із гравцем 10 рівня, опір шкоди першого гравця не буде таким ефективним, як зазвичай. Це, хоча б формально, порівнює шанси на перемогу.
Ця формула не дії в сутичках з NPC. Це також не означає, що гравець високого рівня від початку сутички буде слабший за свого опонента. Як зазначили розробники, усе залежить від вашого інвентарю. Усе ж таки, гравець 50-го рівня провів набагато більше часу в грі та назбирав кучу корисних речей. Його зброя також потужніша. Тож формула не робить вас слабшим.
Ядерний гриб = поганий знак
Кріс: До мене швидко дійшло, що удари атомних бомб — потужна штука. Я маю на увазі, що це дійсно зброя масового ураження, що може спричинити величезні руйнування та спустошення земель. Таким Fallout і має бути. Це така сила, що ігри зазвичай не дають гравцям подібних можливостей. Це драматична картина, коли бомба летить із неба, а потім дерева згинаються й листя розлітаються від сили ударної хвилі. І цей ГРИБ. Це точно бімба.
Я займався своїми справами, коли побачив у небі цей снаряд. Спробувавши кудись відбігти, я усе одно помер від вибуху. Багато чого не побачив, бо треба було наперед запастися необхідними ліками та костюмом, аби це пережити. Але мені потім вдалося пізнати, як саме атомна бомба вплинула на навколишній світ. Усе, що було в радіусі вибуху — мертвіше ніж у пеклі. Ще й повітря не було, суцільний отруйний туман.
Харизма надзвичайно важлива
Остін: Марність харизми з кожною грою серії тільки зростала. Однак завдяки переходу на карткову систему перків персонажа, у Fallout 76 харизма знову стає важливою. Вона дозволяє поширювати позитивні бонуси від ваших здібностей на всіх членів команди. Кожна картка коштує від 1 до 3 балів. І якщо рівень вашої Харизми втричі вищий, то бонуси цієї картки отримають ваші друзі.
Наприклад, я використовую картку, яка збільшує отриманий досвід на 5 % і вона коштує всього лише 1 бал. А харизми в мене рівно 3 бали. Тож тепер картка діє й на них. Потім я захочу покращити цю картку і вона вже коштуватиме 2 бали й даватиме 10 % бонусу до досвіду. Щоб ефект картки поширювався на мою команду — мені потрібно 6 балів харизми.
Така система створює нову стратегію для використання карток та системи SPECIAL, навіть якщо ваш план — це наділити одного з гравців 9-ма балами харизми, і нехай він роздає нам бонуси, як домашній вай-фай роутер.
На сервері трапляються випадкові івенти
Кріс: Ви можете швидко до них подорожувати, і це зручно. Хоча трохи попахує чітерством. Я побачив на мапі івент і швидко туди «телепортувався», однак майже одразу помер. Моїм завданням було провести робота через місто повне гулів. Після смерті, я міг воскреситися поблизу, що дає мені доступ до територій, до яких я подорожував би години на своїх двох.
У Fallout 76 ви можете шукати локації в стилі серії Red Dead від Rockstar
Кріс: Це конкретне посилання на Red Dead Redemption. У вас є просто листок із малюнком. Ніяких маркерів на мапі. Просто йдіть і шукайте такий пейзаж. Там на вас чекає якийсь скарб.
Цю функцію мають оцінити дослідники, які бажають власноруч вивчати ігровий всесвіт без усіляких позначок у Піп-бої. Навіть якщо в грі не було б нічого, окрім пошуків листків та скарбів — я все рівно був би радий. Мені навіть не потрібна винагорода.
Остін: Я знайшов «Forest Treasure Map #08» наприкінці одного з підземель. Я ніколи не думав, що у Fallout я займатимуся пошуком подібних мап у печерах. Однак коли я спробував, мені тепер не хочеться більше нічого робити. Мені сказали, що це одна з найперших доступних мап у грі, бо інші добре сховані, їх треба добряче пошукати. Ви можете знайти саму мапу десь у південно-східній частині, а те, що там намальовано — у північно-західній.
Прямо таки хочеться будувати
Остін: Я погрався з інструментарієм для будівництва у Fallout 4 декілька годин. Потім мені стало нудно. Будівництво власної домівки або бази не було основним завданням. Fallout 76 використовує ту саму систему, однак тепер це не просто оборона ресурсів. Це замкнутий цикл від знаходження якогось сміття до стрільби.
У вас є власний табір, який можна розбити де завгодно. Потім ви додаєте до нього усілякі речі й персоналізуєте під себе. Спочатку — тільки спальний мішок і власні мрії, але потім ви зможете обладнати свій станок або фільтр для очищення води. Це все знадобиться під час дослідження ігрового світу. Мені подобається, що ці табори дуже компактні і їх можна пересувати. Бо інакше мені би увесь час доводилося повертатися до одного й того ж місця, аби створити якийсь предмет чи поспати. Тож мені подобається, що прокачка власного табору повністю залежить від дослідження гри.
За межами ваших «домівок» є безліч станків для крафту та покращення вашого інвентарю. Однак найголовніше, це extractors. Це маленькі машини, що автоматично збирають для вас ресурси. Ви можете їх помістити прямо у власну майстерню, аби вони були максимально ефективними.
Однак інші гравці залюбки розтрощать ваш генератор, тож вам треба побудувати стіни та турелі. А щоби їх побудувати — треба ходити й шукати ресурси. Замкнуте коло.
Максимальний рівень SPECIAL — 50. Однак ви можете розвиватися далі
Остін: Чи є взагалі в грі максимальний рівень? Формально — після отримання 50-го рівня ви вже не будете набирати бали SPECIAL, однак досвід усе одно буде рости. Мені сказали, що можна досягти 100 рівня або навіть більше, якщо все правильно розрахувати та прокачати потрібні скіли. Тим паче, що після 50-го рівня вам надалі випадатимуть картки навичок. Також я дізнався, що не можна якось змінити вибір балів у SPECIAL, тож обирайте з розумом.
Ваші скріншоти відображатимуться на екрані завантаження
Кріс: Стандартних екранів завантаження у Fallout 76 не так уже й багато, тож використання скріншотів гравців — це прикольна ідея. Сподіваюся, що я зможу без танців із бубном поширити власні фото у Steam.
Погладити або привчити кота? — Ні!
Кріс: Я не побачив котів взагалі (хоча бачив декілька опосумів). Мені розказували, що в грі є коти, тож я запитав у розробників: «Чи можу я їх погладити або привчити?» Відповідь була короткою й різкою: «НІ!»
Тож я порадив їм за той невеликий час, що залишився до релізу, усе ж таки додати механіку взаємодії з цими тваринами. Гравці хочуть їх привчити або просто погладити. Особисто я хочу завести собі кота в грі. Однак на цей момент, ви можете лише їх вбити та з’їсти.
Нагадаємо, що бета тестування почнеться наприкінці місяця. 23 жовтня доступ до гри отримають власники Xbox One, а 30 жовтня черга дійде до PC та PS4.
Остаточний реліз Fallout 76 заплановано на 14 листопада на PC, PS4 та Xbox One
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Sony зняла з продажу оригінальну Horizon Zero Dawn
-
Колекція ремастерів усієї грецької саги God of War вийде в 2025 році
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam
-
Серіал «Клініка» відправляється на перезавантаження