Щоденник розробки Far Cry: Primal

fcpheader

Один з канадських підрозділів ґеймдев-гіганта Ubisoft — Ubisoft Montereal, що за підтримки студій Ubisoft Kiev та Ubisoft Shanghai клопочеться розробкою Far Cry: Primal поділився із ґеймерами свіжим щоденником розробки, з якого ви довідаєтесь про локацію гри, про давні племена які вам доведеться зустріти та про стародавню мову.

Географія

Дія гри відбуватиметься за 10 тисяч років до нашої ери, у Кам’яну добу на території Східної Європи — у Карпатських горах, які знаходяться на території сучасної України, Польші, Румунії та інших країн.

Аби зробити гру якомога реалістичнішою, ми запросили до співпраці купу вчених та дослідників, які допомогли нам відтворити тогочасну рослинність та тварин, примітивні мови первісних племен та їх поведінку. — Повідомляє Вінсент Понтбраян, продюсер Far Cry: Primal.

Карпатський хребет був обраний неспроста, адже, після того, як Льодовиковий період поступився — Карпати стали справжнім квітучим краєм, у якому було все необхідне для життя. Саме тому, племена з Азії та Європи ринулись підкоряти ці землі у пошуках ресурсів.

Основні дії гри відбуватимуться у долині Урус, яка стала домом багатьох племен.

far-cry-primal-27

Племена

Кожне плем’я є відображенням існуючої ланки історії, кожне з них матиме власну культуру, яка відрізнятиметься від інших.

Венджа — плем’я мисливців та збирачів. Вони кочували Європою всю свою історію, та знайшовши долину Урус осіли у ній.

Ізіла — найбільш розвинене плем’я що прийшло у долину з Месопотамії. Історія племені налічує сотні років, за які вони навчились обробляти землю. Люди з племені Ізіла вважають себе вищою ланкою розвитку та зневажають інші племена використовуючи їх як рабів.

Удам — намагаючись вижити, члени племені Удам прибігають до інцесту, через що мають вроджені вади і вмирають. Вони не знають що відбувається із ними, чому саме вони вимирають, тому увесь сенс їхнього життя складається у пошуках лікування. Натикнувшись на інші племена у долині Урус, вони вирішили що канібалізм зможе їх врятувати. Вони поїдають сильних, вважаючи що це їх врятує.

izila

Мова

Жодна з сучасних мов не схожа на тогочасну, тому нам довелося просити допомоги лінгвістів та істориків, аби відродити мову, яка була мертва тисячі років.— Томас Саймон, керівник розробки Far Cry: Primal.

Праіндоєвропейську мову використовували востаннє тисячі років тому, але вона стала платформою для більшості сучасних та античних мов. Аби отримати хоча б приблизне звучання слів праіндоєвропейської мови, лінгвісти використовували кілька античних мов, змішуючі які, вищодило щось схоже, на їх думку, саме на праіндоєвропейську мову. Оскільки у грі кожне плем’я представляє окрему ланку еволюції, то, наприклад, найрозвиненіше плем’я — Ізіла, отримало вимову найбільш схожу на сучасну.

far-cry-primal-news-fan-kit_228384

Детальніше ознайомитись із щоденником розробки можна за відео:

Нагадаємо, що офіційний реліз гри заплановано на 23 лютого 2016 року.

Читайте також

Друїди, Париж і криваві бенкети — що чекатиме Assassin’s Creed Valhalla після релізу?

А от і системні вимоги Assassin’s Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla

Cистемні вимоги Watch Dogs: Legion трохи знизили

Watch Dogs: Legion

НГ+, Ейден Пірс і асасини — Що чекає Watch Dogs: Legion після релізу?

Watch Dogs: Legion

Нового Тачанку з Rainbow Six Siege презентують вже сьогодні

25% працівників Ubisoft зіштовхувалися з порушеннями на роботі

ubisoft

Підсумки вересня. Стрім-подкаст

Bethesda

Hyper Scape піде шляхом Rainbow Six: Siege

Hyper Scape

Популярне