Подробиці мережевого режиму DOOM

doomheader

Офіційний сайт Bethesda поділився із ґеймерами подробицями мережевого режиму демонічної стрілянки DOOM, яка створюється у співпраці зі студієї Certain Affinity і вже була випробувана гравцями на виставці Quakecon.

Як і самітна кампанія, мережева гра у DOOM — це постійний рух, натиск та стрілянина, без жодних укриттів та зупинок, без відстрілу ворогів з-за укриття. DOOM — це напружений бій на арені, адреналінове божевілля.

Шлях війни

Одним із режимів мережевих боїв стане перероблений «Цар гори». Точка, яку треба утримати, рухається мапою за заданим маршрутом. У той же час, на іншому краю мапи так само рухається руна демона, піднявши яку гравець зможе змінити хід битви. Перед гравцями постане вибір — стати демоном, аби шматувати ворогів, зосередити сили на ключовій точці, чи просто бігати мапою, вбиваючи все, що рухається. Вибір за вами.

Реліз гри на PC, Playstation4 та XboxOne запланований на 13 травня 2016 року.

Читайте також

Bethesda випустить обручки у стилі The Elder Scrolls

The Elder Scrolls

Bethesda анонсувала гру про Індіану Джонса. Її продюсером стане Тодд Говард

Автори The Elder Scrolls VI натякають, де розгортатимуться події гри

The Elder Scrolls VI

У Fall Guys з’являться… Doom Guys. І милі пінгвінятка!

На прохання фанатки до Fallout 76 додали інвалідний візок

fallout 76

DOOM запустили на Nintendo Game & Watch

Братство Сталі завітає у Fallout 76 уже 1 грудня

Fallout 76

Рушій Bethesda нарешті покращили

Skyrim

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: