4A Games відтепер використовуватиме виключно трасування променів

Нещодавно, технічний директор ігротворчої сутдії 4A Games — Олесь Шишковцов, дав інтерв’ю ресурсу Eurogamer. Олесь розповів, що компанії дуже сподобалася технологія трасування променів при розробці Metro Exodus і тепер вони використовуватимуть виключно її для створення освітлення.

У попердній системі освітлення доводилося вручну виставляти деякі джерела світла і переналаштовувати матеріали об’єктів для створення реалістичного зображення. З використанням технології рейтресингу, не доведеться вдаватися до таких хитрощів імітації глобального освітлення.

Олесь похвалився, що в стінах студії уже поекспериментували над технологією і добилися вражаючих результатів, але ми ще не скоро їх побачимо.

Зараз розробники офіційно працюють над новою частиною серії Metro. Ніяких подробиць про проект ще не повідомляли, і навряд це станеться найближчим часом.

Читайте також

Студію 4A Games придбали за 35 000 000 $

Хороший, поганий, злий: 10 “найкращих” собак в іграх (за версією кінофоба)

Бумер (Far Cry 5)

Історія створення Metro Exodus (Епізод 2)

Metro Exodus

GOG радує знижками та демкою Desperados III

Історія створення Metro Exodus (Епізод 1)

Metro Exodus

4A Games переходять на Unreal Engine 4

Metro Exodus

Рік затримки не завадив: Metro Exodus чудово продається у Steam

Metro Exodus

Metro: Exodus планують випустити на Linux

Metro Exodus