Річард Морган — автор, що запам’ятався публіці перш за все «Видозміненим вуглецем». Та попри це, за його плечима не один проект, а зараз він узагалі працює над сценарієм для багатокористувацької відеогри від нещодавно створеної київської студії Gunzilla. Під час свого інтерв’ю на Comic Con Ukraine 2021 він розповів про труднощі створення сценарію для неорієнтованої на історію гри, відмінності при роботі над сценарієм для серіалу та книжкою і дав кілька порад починаючим письменникам.
Приємного перегляду!
Змонтовано на Acer Predator Helios 500: http://plua.pp.ua/helios500
Comic Con Ukraine 2021
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)