web analytics

Бої у Star Citizen — на заздрість консольникам

Те, що амбітний космічний проект Star Citizen не з’явиться на консолях — давно відомий факт. Але мені, як консольнику, сумно до нестями. А Кріс Робертс спільно з фанатами завзято продовжують мої тортури чудовими роликами шаленого ігроладу.

c56ecf7e041f22987c51d87b42f08762

Незважаючи на відсутність конкретних дат релізу, проект росте, а гравцям порціями видають початковий контент. Останнє, що потішило — командирський модуль Арени (Arena Commander module), який дозволяє гравцям випробувати своїх “пташок” у симуляторі польотів та у режимі бій проти всіх.

Відомий ютубер Gizimoo86 змонтував вибірку найяскравіших моментів своїх польотів, з яких файно видно, який ігролад зараз. Погляньмо:

Круто, чи не так? Розробка проекту реально затягнута і якоїсь миті я вважав, що насправді не існує нічого, окрім блоґу розробників та рендерених відео, але ім’я Кріса Робертса давало надію. Наразі виглядає усе перспективніше і проект має певні серйозні нариси та напрацювання.

Нагадаю, що Star Citizen — це космічний, торговий та бойовий симулятор, який розробляється компанією Cloud Imperium Games на базі рушія CryEngine4. Вихід гри попередньо заплановано на середину 2016 року. Незважаючи, що ігролад явно консольного типу, реліз відбудеться тільки для ПК на Microsoft і Linux. Також анонсована підтримка Oculus Rift.

А як вам Star Citizen? Долучились до проекту? Чи згідні з рішенням зробити гру ПК-ексклюзивом?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці метроїдванії Tales of Kenzera: ZAU хочуть створити власну Planescape: Torment

faopomfdslfafsdas

Розробників Star Citizen змусили працювати на вихідних (і без доплат)

star citizen

My Time At Evershine стала першою підтвердженою грою для Nintendo Switch 2

my time at evershine

Творці Deliver Us the Moon повністю розпустили студію через фінансові проблеми

deliver us moon

Український космічний симулятор Jitter має руйнування оточення та керування екіпажем

Jitter

Український ремастер Shapik: The Quest, що надихався Amanita Design, відкриває Kickstarter

Shapik: The Quest

Kickstarter вимагає прозорості від творців, що використовують ШІ

kickstarter header

Бюджет Star Citizen перевищив Cyberpunk 2077, GTA V i RDR 2… разом узяті!

star citizen