Electronic Arts закрила студію Maxis
Компанія Electronic Arts тепер вже офіційно заявила про закриття студії Maxis Emeryville, яка відповідала за розробку серії містобудівних симуляторів SimCity. Чутки про це гуляли ще раніше, але тепер маємо офіційне підтвердження.
Одразу після заяви, EA попередили гравців, що їм не слід хвилюватися за майбутні проекти студії. Хоча звучить таке запевнення не дуже обнадійливо:
У процесі закриття офісу в Емрівіллі ми збираємося розділити проекти Maxis між нашими студіями в Редвуд-Шорз, Солт-Лейк-Сіті, Гельсінкі та Мельбурні. Ці зміни не торкнуться серії The Sims. Гравці і далі зможуть насолоджуватися The Sims 4, а скоро з’явиться перше велике DLC до неї та інші оновлення.
Про The Sims 4 і справді не слід хвилюватись, адже за розробку цієї серії відповідає окрема команда — The Sims Studio. Вона і є тією студією з Редвуд-Шорз.
Ґійом П’єр, головний дизайнер останньої SimCity у своєму Твіттері прокоментув це так:
Це були веселі дванадцять років, але прийшов час погасити світло і залишити ключі на столі. #RIPMaxisEmeryville
Well it was a fun 12 years, but it's time to turn off the lights and put the key under the door. #RIPMaxisEmeryville
— Guillaume Pierre (@DesignGuillaume) March 4, 2015
Студія Maxis була заснована в 1987-му році відомим ґеймдизайнером Віллом Райтом. Найбільш успішними продуктами компанії були ігри Spore, SimCity і The Sims з подальшими доповненнями і продовженнями. 28 липня 1997-го року студію придбала компанія Electronic Arts. Останнім проектом є SimCity зразка 2013-го року. Через те, що видавець не міг забезпечити оптимальну кількість серверів у перші дні релізу гра отримала від критиків лише 64 бали зі 100 — причиною цього також послужили малі розміри ігрової мапи.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)