Українські розробники створюють RPG про облогу Маріуполя — Hollow Home
Ігри, як і будь-які інші види мистецтва, вже слугують і ще довго слугуватимуть засобом осмислення, опрацювання і подолання травми від російського вторгнення. Однак робити ігри на відверто болючу для багатьох тематику прямо зараз, коли війна ще триває — це досить-таки суперечлива штука. Бо якщо тільки розробники не трансформують власний досвід, то значною мірою це просто спекуляція на актуальній темі. Питання лише в тому, скільки емпатії й розважливості буде в тих чи інших розробників.
Зокрема, київська студія Twigames зараз працює над Hollow Home — рольовою грою про облогу Маріуполя. Ця гра буде передусім, орієнтована на діалоги й сюжетні пригоди, як Disco Elysium, а не бої чи інші складні механіки. Сюжет Hollow Home натхненний реальними історіями маріупольців, які потрапили під російську окупацію.
Ми гратимемо за 12-річного Макса, який мешкає в Маріуполі. Гра починається за день до повномасштабного вторгнення росії в Україну. Як виявиться, це — остання доба мирного й безтурботного дитинства головного героя. Уже наступного дня Макс прокинеться від вибухів, а його життя перетвориться на боротьбу за виживання в атакованому місті, яке поступово стає тінню себе колишнього.
Особливості гри:
Місто під час війни. Для дослідження доступні три райони Маріуполя. Однак із плином часу місто буде змінюватись: ворожі війська будуть обстрілювати й окуповувати цілі райони. Одного дня ви знайомитеся із персонажами,а наступного дня на їх місці лиш привиди.
Квести, засновані на реальних подіях. Завдання у грі переважно стосуються виживання й допомоги іншим. Однак кількість дій, що їх може зробити гравець щодня, обмежена — і це змушує його приймати болючі рішення.
Навички виживання. Взаємодіючи з іншими персонажами й виконуючи квести, герой опановує навички медичної допомоги, приготування їжі й створення предметів першої необхідності.
Hollow Home розробляється Twigames studio для ПК і консолей. Перший трейлер гри буде опубліковано вже цієї весни. А найближчим часом ми спробуємо поспілкуватися з розробниками про власне гру і доцільність/перспективи створення ігор, пов’язаних із війною, яка ще триває.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)