web analytics
Бенс Банкі main

Легенда віртуального автоспорту. Інтервʼю з Бенсом Банкі

Автор: PlayUA @playua

Бенс Банкі — молодий студент зі Словаччини, який вже став легендою у світі віртуального автоспорту! І недарма – два титули офіційного Чемпіона Світу (eSports WTCR), безліч перемог в топових турнірах та івентах зробили Бенса одним з найвпливовіших симрейсерів сучасності! KMAMK SimRacing у особі В’ячеслава Кобржицького поспілкувався з Бенсом про віртуальний автоспорт і його власну кар’єру в цій дисципліні кіберспорту.

Бенс, розкажи будь-ласка, зазвичай це є найперше питанням, яке я ставлю нашим гостям. Як ти познайомився із симрейсингом? З чого саме ти почав займатися симрейсингом?

Ця пригода почалась, коли мені ще було 5 років, вперше в житті я побачив гонку Формули-1, і з того моменту гонщики по типу Шумахера, Алонсо стали моїми героями. І звісно, кожна дитина хоче стати таким же, як і їх кумир. Вочевидь, коли мені стало 7-8 років, я почав грати у відеоігри на комп’ютері — перші більш-менш схожі на симулятори F1-Challenge, Grand Prix 3, та інші легендарні ігри.

Зрештою, ти Чемпіон eSports WTCR, і це твій другий титул. Якщо ти порівняєш чемпіонат, який ти виграв у 2018-у, з цьогорічним, який саме титул було складніше виграти?

Якщо бути чесним, ці два чемпіонати дуже складно порівняти між собою. Звісно, спортивне середовище на даний момент дуже змінилось у порівнянні з минулим. Раніше чемпіонат не був настільки конкуруючим, було присутньо більше випадковостей, але сьогодні дуже складно змагатися на вершині. Але, звісно, що я вже знав, як змагатися під тиском. Я набагато більш досвідчений гонщик. Думаю, що обидва чемпіонати знаходяться приблизно на однаковому рівні по складності, але з протилежних причин. Так, конкуренція була більшою, але цього року я теж став сильнішим гонщиком по швидкості та ментально. Я думаю, що саме емоціональна складова була найсильнішою — мене просто ніхто не зміг “зламати”. У мене був запал, я був у ритмі, і ніхто не міг мені завадити досягнути своєї мети.

Дуже цікава відповідь. Ти став сильнішим разом із суперниками, дуже цікаве порівняння. Наступне питання до тебе: чому саме TCR (турінг)? Як ми розуміємо, це твоя найголовніша серія, яку ти вибрав. Чи є цьому якась причина? Чому не перегони в класі GT3, або щось інше?

Так, ти сказав правильно. Якби я повинен був вибрати одну серію, на якій їздити, це завжди буде саме TCR. Для відповіді на це питання нам потрібно повернутися на 10 років назад, ще коли в мене було кермо Logitech Driving Force GT, на ньому я почав їздити саме в TCR класі. І це був найперший клас авто, які я вивчив в управлінні саме з кермом та педалями. У мене є деякі речі в стилі водіння, які пішли ще з тих часів, бо тоді я тренувався 2 роки підряд на одному класі авто. Так що я точно знаю як їздити на цьому типі авто, як бути швидким. Наприклад, я можу бути занадто нерішучим на педалі газу в класі GT, тому що на виходах з поворотів на цих автомобілях присутній оверстір. Тому це й є головна причина: я просто маю дуже багато досвіду в класі TCR, і поведінка автомобіля мені більш всього підходить. Я просто навчився їздити саме на цих авто.

Говорячи про обладнання, яке гоночне кермо, педалі ти маєш зараз? Тому що дуже цікаво дізнатися про техніку, яку використовують симрейсери.

Я використовую Simucube 1, і маю додатково кермо Ascher, а ще і педалі Heusinkveld Sprint. Я оновився приблизно 3 роки тому, і це було найкращою покупкою, тому я не хочу повертатися до старого обладнання.

Кажучи про інші серії, чи намагався ти брати професійно участь в інших серіях, симуляторах?

Я вважаю себе спеціалістом саме по RaceRoom, так що я беру участь в кожній серії цього симулятору. Не тільки турингові серії, але звісно у WTCR, або Cupra Racing Series я маю найбільший успіх. Але минулого року я фінішував другим у ADAC GT Masters, також ми виграли командний залік. Тому я досяг успіху ще й там. Також я брав участь в E1 – чемпіонаті від малайзіської автоспортивної групи, там я їхав гонки з найкращими симрейсерами з Малайзії, індонезії, та з інших країн того регіону. В результаті я теж виграв той чемпіонат. Тому я беру участь в усіх офіційних змаганнях RaceRoom. З приводу інших симуляторів, я думав про це з 2018, або 2019-го року, я побачив, що перехід займе дуже багато часу та сил, щоб знайти швидкість в iRacing. Але минулого року я почав їздити АСС та АС, тому що брав участь у Motorsport Games, щоб представляти Словаччину. Тому через це мені було необхідно адаптуватися в АСС, тому я сподіваюсь більше фокусуватися на цьому симуляторі, але я не думаю, що ви мене побачите, наприклад, в iRacing.

Але хочу додати, що я приховано роблю деяку роботу для Rennsport. Я не беру участь там, але я роблю деякі тести для розробників з приводу BoP (баланс продуктивності). Тому можу додати Rennsport другим симулятором.

Оскільки дуже багато людей чекають на реліз Rennsport-у, та багато вірять, що цей симулятор буде успішним, що цей симулятор нанесе великий удар його конкурентам. Говорячи про професійні команди, у яких ти вже був, та в якій ти знаходишся зараз, що ти можеш про них сказати?

Найперша команда, в якій я був, це ACR по моїй пам’яті. Але це було в 2017-му році, тому я би назвав цю команду Semi-Pro, вона не була настільки конкуруючою, професіональною. Але все змінилося в 2019-му або 2020-му, коли я підписав контракт з Red Bull Esports, тому це був інший рівень. Уся середа, маркетинг, вони були настільки професійними. У нас був фізіотерапевт, цілі для соціальних мереж, і вони доглядали за нашим успіхом та прогресом. Тому це був величезний рік для мене, я знайшов нових друзів, та працювати з усіма найкращими симрейсерами було неймовірним досвідом. На жаль, вони вирішили, що їм не потрібна команда в RaceRoom в 2021-му, тому я мусив змінити команду. Саме в той момент мене знайшов Морітц Льойнер. Я думаю, що ви знайомі з його ім’ям. Саме так я потрапив у його команду Dorr eSports. Я був одним із перших, кого він покликав, тому що він хотів побудувати свою команду. І я частина його команди по сьогодні, весело проводжу час, люди фантастичні. Ми розуміємося із напарниками іноді навіть без комунікації. Тому це найкраща команда, про яку я міг мріяти.

Я хотів би повернутися до минулого питання, або мабуть до твоєї минулої відповіді з приводу Rennsport. Яку саме особливість ти знаходиш цікавою? Мабуть, ти не можеш нам сказати все. Але, розкажи про все, що ти можеш нам розказати відкрито. Які фішки відрізняють Rennsport від RaceRoom, АСС, iRacing?

Хотів би почати з того, що раніше, протягом 2 років, я був бета тестером RaceRoom. І це важливо, оскільки я маю можливість порівняти підхід різних компаній, і як усе працює в Rennsport. Що насправді дивує мене, це те, коли я знаходжу якийсь баг, я бачу щось незвичайне в фізиці авто, або BoP автомобіля, вони реагують на це дуже швидко. І вони реально слухають відгуки тестерів. Вони розуміють, чого хоче ком’юніті, і я думаю, що саме це буде найсильнішою стороною цього симулятору, коли він вийде. У нас є дуже багато ідей із серверами, підключенням Діскорду та штрафів із суддівства. І я впевнений, що ці особливості стануть чудовою перевагою для спільнот. Водіння авто, графіка виглядають чудово. Звісно, нам необхідно зайнятися оптимізацією, бо двигун новий, і все ще в розробці. Але графіка виглядає неперевершеною, сонячні промені виглядають добре, тому це буде чудовою грою при релізі.

Чи це означає, що в майбутньому ми можемо побачити тебе в змаганнях, чемпіонатах в Rennsport-і?

Це дуже чутлива тема, тому що я роблю BoP для них, я трохи залучений до розробки. Але я отримав пропозицію від моєї команди на наступний сезон, тому в майбутньому побачимо як воно піде. Але я вчуся дуже сумлінно, мені 24 роки, тому я дійшов до моменту, що я не впевнений в правильності входу в нову гру, що займе ще 2-3 роки для адаптування до змагань, підписання нового контракту, і так далі, тому можливо я просто залишусь на задньому плані. Але мені ще треба подумати про це.

Що саме теперішній ти би порадив самому собі в минулому, новачку? Якби була якась машина часу.

Я би порадив дуже багато речей. По перше, якщо ти можеш, інвестуй в обладнання, інвестуй в час, тому що це буде мати перевагу в майбутньому. Раніше я був неохочим в покупці нових педалей, керма. Тому треба інвестувати в обладнання, якщо ти можеш.

По-друге, намагатися підготуватися більше до гонок, тому що коли я приєднався до теперішньої команди, я усвідомив, що Морітц Льойнер завжди починав з гоночної практики, гоночної симуляції, і він готував кваліфікацію тільки в останні 2-3 дні. Я завжди робив усе навпаки: я тренував кваліфікацію протягом 5 днів, а вже потім я тренував гоночний темп в останні 1-2 дні з навантаженим пальним авто. Навіть сьогодні, ви можете побачити, що я завжди дуже гарно виступаю в кваліфікації, мене досить складно перебити в лідербордах на WTCR, але в гонках я завжди страждаю від деградації гуми. Не від стабільності, але від гуми. Тому саме ці поради я би дав собі.

Є дуже багато історій, коли гонщики жаліються, або сперечаються з приводу вибору симулятора. Яка твоя думка з цього приводу?

Це досить складне питання. Все було вирішено заздалегідь, тому що я почав їздити саме в RaceRoom, та маю досвід в ньому. Потім, коли я мав можливість перейти в інший симулятор, у мене не було часу або не було грошей на покупку підписки в iRacing. Тому я залишився в RaceRoom і став спеціалістом цього симулятора. Я не витрачаю багато часу на iRacing, на жаль, або Assetto Corsa. Я думаю, що якщо ти можеш, то треба спробувати себе в найбільшій кількості симуляторів, наскільки це можливо. Це не зашкодить тобі, це дуже гарний досвід, тому що ти станеш більш сукупним гонщиком. Наприклад, в Rennsport, пілоти, які прийшли з RaceRoom, або rFactor2, мають інший стиль водіння ніж водії з  iRacing. Вони мають інший підхід до входу в повороти, гальмування. Мені дуже цікаво спостерігати за цим. Тому на мою думку, необхідно пробувати себе в різних симуляторах та вчитися новому в кожній грі.

Дякую! Чи не міг ти щось сказати нашій українській аудиторії? Своїм українським фанам та нашій українській спільноті?

Я дуже радий бути з вами. Кожен раз, коли я зустрічав когось із України, я мав дуже позитивне враження. Я був би радий провести з вами якусь гонку. Це прекрасно, що ти можеш завести нових друзів із симрейсингом. Тому що без симрейсингу я би не зустрів вас, чи нікого з цієї конференції. Це було би чудовим досвідом провести з вами якусь гонку, та крім того я захоплений вашою хоробрістю, та поважаю Україну та всіх вас!

Автор: В’ячеслав Кобржицький

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

Автор: Олег Куліков

stalker 2 achievements 03

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

Автор: PlayUA

stalker radio

Чорна п’ятниця: найкращі пропозиції для геймерів

Автор: PlayUA

playstation 5 pro

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

Автор: Андрій Присяжний

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Apple iPhone 16 Pro Max: занурення у світ нових можливостей

Автор: PlayUA

iphone 16 pro max 02

S.T.A.L.K.E.R. 2, Lego Horizon, Farming Simulator 25 — Порадник Ґеймера: Листопад 2024

Автор: PlayUA

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Acer розширює лінійку мережевого обладнання новими маршрутизаторами з підтримкою Wi-Fi 7 та 5G

Автор: PlayUA

p.ua.acer wifi