У мультиплеєрного The Last of Us великі проблеми
Після PlayStation Showcase, безліч гравців задалися питанням: «А де ж трейлер нової гри від Naughty Dog!?». Адже компанія ще в минулому році обіцяла приємно здивувати гравців анонсом нового проєкту у всесвіті The Last of Us. Відповідь від Naughty Dog не забарилася і вони розмістили допис у Twitter, в якому виклали роз’яснення ситуації.
Ми знаємо, що багато з вас з нетерпінням чекали інформації про нашу нову багатокористувацьку гру. Ми неймовірно пишаємось роботою виконаною нашою студією, проте, під час розробки, ми зрозуміли, що найкраще для гри — дати їй більше часу
йдеться в повідомленні
Проте за інформацією від Джейсона Шраєра, що була опублікована у виданні Bloomberg, проблеми у стідії набагато серйозніші, ніж повідомляють офіційні джерела. Під час внутрішньої оцінки гри компанією Bungie, остання залишилась вкрай незадоволена результатом, заявивши, що ця гра не зможе надовго втримати гравців, а очікування SONY від студії були перебільшені. Після чого частину розробників, що працювали над грою, було переведено на інші проєкти та підрозділи. А саму гру відправили на перепрацювання.
Розробка мультиплеєрної гри The Last of Us на початку розглядалася як доповнення до The Last of Us: Part II. Проте згодом, оцінивши перспективи та амбітність задумки, було прийнято рішення, про відокремлення проєкту та створення повноцінної гри. Розробка вже триває щонайменше 4 роки, за які SONY влила величезну кількість фінансів в створення гри. В планах це повинна була бути сервіска з внутрішньоігровими покупками, яка б приносила дохід впродовж великого проміжку часу. Проте, як то кажуть: «Сталося, не так як гадалося».
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)