Diablo III нарешті отримає новий самітній режим
Через 11 років після виходу гри Diablo III розробники студії Blizzard Entertainment нарешті додали до неї, з патчем 2.7.6 PTR, те про що так просили гравці: самітний режим Solo Self Found та оновлення системи розподілення очок Paragon. Ці нововедення надійдуть з новим 23 сезоном Vision of Emnity.
Ми вирішили додати Solo Self Found у Diablo III після того, як багато років гравці вимагали офіційно підтримуваного самітного режиму.
йдеться в описі до нового синґлового режиму
Режим Solo Self Found подарує самотню подорож, яка загартує навіть досвідчених гравців. У ній ви не зможете покластися на підтримку своїх товаришів по команді, ніхто не прикриє спину у складний і вирішальний момент, коли ви «пронизуватимете демонічні легіони». А для найбільш завзятих гравців розробники приготували хардкорну версію, яка випробує всі ваші навички і вміння на максимум. Усі досягнення будуть відображатися у таблицях лідерів окремо від результатів гравців, які грають у групах.
Спеціально до нового режиму Blizzard видозмінила систему прогресу, яка заключається у розподіленні очок Paragon. Тепер призначити персонажу можна обмежену кількість очок — 800 Paragon Points, по 200 на кожну з чотирьох характеристик.
Тестування нових функцій пройде з 16 по 29 серпня, під час якого розробники проводитимуть періодичні технічні робити, щоб усунути помилки, про які повідомлять гравці.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Helldivers 2 зняли з продажу в Steam у понад 170 країнах і повертають гроші всім охочим
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails